Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 10:13 am
Vi er jo nogle som ikke kunne komme med ( ) .. Så jeg sidder herhjemme i spænding for at høre, hvordan det gik jer der var med
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 11:13 am
Jamen for mit vedkommende det gik det super
Jeg vandt 2 gange i lotteriet
3. plads på Kalle 3. plads på Asterix 1. plads på Poppy + Bedste Angora 1. plads på Yabba + Bedst i Andre Farver og så fik hun også BIS
Tillykke til alle vinderne
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 1:45 pm
Tillykke Erika! Det er bare super flot! Jeg er helt vildt imponeret over Poppy og Yabba!! De andre er selvfølelig også skide godt klaret.. Men specielt Yabba havde jeg SLET ikke regnet med! Så fedt - STORT tillykke herfra!
Den præmie jeg er mest stolt af jeg vandt, var den jeg fik tildelt af Petra. Lavis mindepris, som var en pris hun ville gi' til den ilder hun bedst kunne li og den fik min lille Mikka! Jeg er så taknemmelig og glad for den. Tusind tak Petra Jeg tror slet ikke jeg kan beskrive hvor meget den betyder - men nu glemmer jeg ihvertfald aldrig lille Lavi, og heller aldrig VIF 2010 hvor Mikka modtog prisen! Tak
Derudover vandt Macto en tredjeplads som jeg også er rigtig glad for, for det var to super smukke og dejlige angora tøser der vandt over ham
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 2:10 pm
Her gik det vist også godt
vandt et par gange i lotteriet
Hope fik 3 plads Tomsk fik 1 plads, bedste junior, bedste albino og BIM
Det var en rigtig skøn dag men en masse hygge
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 3:09 pm
Hvor lyder det godt stort tillykke!
Jeg glæder mig til at se billeder
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 4:01 pm
Steffen vandt en masse godbidder og musse bamser i lotteriet. Og også sådan en Marshall blæksprutte, som dyrene ELSKER!
Emma vandt en 2. plads Kaya vandt en 1. plads Perry ved jeg ikke hvor lå i forhold til de andre. Ikke før resultaterne kommer online på hjemmesiden, hehe.
Jeg er super stolt af mine piger <3 Og stort tillykke til alle de andre der vandt.
- Og også tak for en SUPER hyggelig dag!
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 5:49 pm
Mary skrev:
Tillykke Erika! Det er bare super flot! Jeg er helt vildt imponeret over Poppy og Yabba!! De andre er selvfølelig også skide godt klaret.. Men specielt Yabba havde jeg SLET ikke regnet med! Så fedt - STORT tillykke herfra!
Den præmie jeg er mest stolt af jeg vandt, var den jeg fik tildelt af Petra. Lavis mindepris, som var en pris hun ville gi' til den ilder hun bedst kunne li og den fik min lille Mikka! Jeg er så taknemmelig og glad for den. Tusind tak Petra Jeg tror slet ikke jeg kan beskrive hvor meget den betyder - men nu glemmer jeg ihvertfald aldrig lille Lavi, og heller aldrig VIF 2010 hvor Mikka modtog prisen! Tak
Derudover vandt Macto en tredjeplads som jeg også er rigtig glad for, for det var to super smukke og dejlige angora tøser der vandt over ham
Tak Jeg regnede heller ikke med Yabba kunne tage BIS - hun ligner noget der er løgn lige nu pga pelsskifte. Men dommerne var vist ret fascineret af hende
Sølvsten Teenager
Antal indlæg : 558 Alder : 58 Bopæl : Ballerup Antal Ildere : 6
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 6:01 pm
Her gik det over alt forventning
Rufus fik en 3. plads Benny fik en 2. plads Vera fik en 1. plads
Vi er meget stolte over vores dyr.
Stort tillykke til alle der vandt.
Super tak til alle for en rigtig hyggelig dag
Sølvsten Teenager
Antal indlæg : 558 Alder : 58 Bopæl : Ballerup Antal Ildere : 6
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 6:03 pm
Bawa skrev:
Steffen vandt en masse godbidder og musse bamser i lotteriet. Og også sådan en Marshall blæksprutte, som dyrene ELSKER!
Emma vandt en 2. plads Kaya vandt en 1. plads Perry ved jeg ikke hvor lå i forhold til de andre. Ikke før resultaterne kommer online på hjemmesiden, hehe.
Jeg er super stolt af mine piger Og stort tillykke til alle de andre der vandt.
Og nu læret du jo også Steffen hvordan lodderne skal ligge, så mon ikke han også vinder næste gang.
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Søn Nov 07, 2010 8:27 pm
Tillykke til alle der vandt.
Mine dyr klarede sig også meget bedre end forventet.
Fire vandt en 1. plads. Navi vandt en 1. plads. Juana vandt en 2. plads. Jezebel vandt en 2. plads Cyrill vandt en 4. plads.
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470 Bopæl : Nykøbing Falster Antal Ildere : 4
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Man Nov 08, 2010 12:26 pm
Et stort tillykke til Jer alle sammen..
Vi kom hjem efter en rigtig dejlig dag, med en ilder der vandt:
Ramses vandt en 1. plads.
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470 Bopæl : Nykøbing Falster Antal Ildere : 4
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Man Nov 08, 2010 12:31 pm
Mary skrev:
Vi er bare så glad for den måde du er på, så vi kunne ikke ønske at Petra havde fundet et bedre menneske at give mindeprisen til.... Og så selvfølgelig til en dejlig ilder også, ikke at forglemme..
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Hvordan gik det på VIF? Man Nov 08, 2010 1:13 pm
Sølvsten skrev:
Bawa skrev:
Jeg er super stolt af mine piger Og stort tillykke til alle de andre der vandt.
Og nu læret du jo også Steffen hvordan lodderne skal ligge, så mon ikke han også vinder næste gang.
HAHA, ja det gjorde jeg jo .. Så mon ikke vi vinder løbegården næste gang, hvis der er en med, haha! åh hvor vi hyggede os