Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: DIU Søn Jan 09, 2011 11:17 pm
Så er der små 14 dage til DIU
Jeg glæder mig bare så meget. Skal være sammen med en masse dejlige mennesker som jeg holder meget af
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 9:46 am
Jeg glæder mig også helt vildt.
Vi er nogle stykker der tager over om fredagen, og bor sammen i et sommerhus, og det bliver bare så skide hyggeligt. Og der om aftenen kommer en af mine gamle venner forbi, han har forøvrigt fødselsdag den dag. På selve dagen skal jeg så være sammen med endnu flere af mine venner/veninder, og ihh hvor jeg bare glæder mig.
minority Hvalp
Antal indlæg : 242 Alder : 35 Bopæl : Vejle Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 10:08 am
Jeg glæder mig også Jeg har ikke været på udstilling før og nu skal 2 af mine drenge så stille op Det skal nok blive sjovt for jeg skal afsted med nogle gode venner og så er det jo altid sjovt at se nogle flere af de mennesker man har kommunikeret med her inde og på topia i virkeligheden
PiaLyng Teenager
Antal indlæg : 735 Alder : 33 Bopæl : 7140 Stouby Antal Ildere : 9
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 1:29 pm
Jeg glæder mig så meget ! Ikke fordi jeg har nogen særlige aftaler med nogen - udover steffens farmor og farfar kommer og tjekker ud hvordan sådan en ilderudstilling foregår - for de jo van til hundeudstillinger !
Det blir sikkert endnu en hyggelig udstilling og håber da på at vinde noget enten med dyrene eller i lotteriet :$!
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 1:35 pm
Jeg glæder mig også
.. Haha. Jeg har ingen dyr med, men det er altid hyggeligt at snakke med nye mennesker
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 1:47 pm
minority skrev:
Jeg glæder mig også Jeg har ikke været på udstilling før og nu skal 2 af mine drenge så stille op Det skal nok blive sjovt for jeg skal afsted med nogle gode venner og så er det jo altid sjovt at se nogle flere af de mennesker man har kommunikeret med her inde og på topia i virkeligheden
Orh, den første udstilling er altid noget særligt Du er mere end velkommen til at komme og sige hej til mig og mine dyr, hvis du får tid og lyst!
- Jeg glæder mig også helt vildt! Skal godt nok tidligt op, men jeg har heldigvis to dejlige piger til at vække mig! Det bliver simpelthen bare så hyggeligt! Der er altid en god stemning på udstillinger - gotta love it! Så fuck om man vinder noget, bare dagen har været god!
Eliza Opdrætter
Antal indlæg : 175
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 2:38 pm
Øh Ann hvem har fødselsdag?
FerretParadise Opdrætter
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 2:43 pm
Ham Peer som vi ellers skulle ha lånt hus af derovre. Han ville gerne lige se forbi fredag aften og sige hej. Sidste år kiggede han forbi på selve udstillingen, og der havde jeg så travlt, at vi dårlig fik hilst på hinanden.
bassebrian Nyt medlem
Antal indlæg : 56 Alder : 41 Bopæl : Vanløse Antal Ildere : Nifle, Fenris og Ice
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 3:06 pm
hvor er det henne???
FerretParadise Opdrætter
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 3:15 pm
Det er i Horsens.
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Ih altså, det er så irreterende at jeg ikke skal med, ville så gerne, men desværre gider jeg ikke binde mig et halvt år før det sker.
minority Hvalp
Antal indlæg : 242 Alder : 35 Bopæl : Vejle Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 8:59 pm
Org, den første udstilling er altid noget særligt Du er mere end velkommen til at komme og sige hej til mig og mine dyr, hvis du får tid og lyst[/quote]
Det vil jeg helt sikkert gøre
bassebrian Nyt medlem
Antal indlæg : 56 Alder : 41 Bopæl : Vanløse Antal Ildere : Nifle, Fenris og Ice
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 10:11 pm
Katrine skrev:
Ih altså, det er så irreterende at jeg ikke skal med, ville så gerne, men desværre gider jeg ikke binde mig et halvt år før det sker.
Hvis man virkelig vil med, ja så må man "binde" sig så lang tid i forvejen Jeg synes det er ok, for så har man noget man kan se frem til
Gæst Gæst
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 10:42 pm
Amazing Ferret skrev:
Katrine skrev:
Hvis man virkelig vil med, ja så må man "binde" sig så lang tid i forvejen Jeg synes det er ok, for så har man noget man kan se frem til
Jaa, meenn alligevel, jeg står fx. og snart (forhåbentlig) skal flytte hjemmefra, men det kan jo sagtens risikere at være til august, og så er jeg ikke sikker på at økonomien har det godt, altså meget kan jo ske på et halvt år. Og synes også det er lidt underligt, for alle udstillinger får alligevel fuld hus, hvorfor så så lang tid i forvejen. (ikke surt opstød, bare noget der ikke fungerer for mig, desværre.)
Amazing Ferret Opdrætter
Emne: Sv: DIU Man Jan 10, 2011 11:01 pm
Det kræver jo en del at planlægge en udstilling
Der skal laves rosetter, bestilles pokaler og funder sponsorgaver. Og der skal findes dommere. Det hele tager tid
Gæst Gæst
Emne: Sv: DIU Tirs Jan 11, 2011 1:18 pm
Amazing Ferret skrev:
Det kræver jo en del at planlægge en udstilling
Der skal laves rosetter, bestilles pokaler og funder sponsorgaver. Og der skal findes dommere. Det hele tager tid
Helt sikkert, men jeg ved bare fra marsvin udstillinger hvor der jo er mindst lige så meget, at man melder til ca. 1 mdr. før
Stubba Stifter
Emne: Sv: DIU Tirs Jan 11, 2011 1:51 pm
Det skyldes at der ikke er ret mange dommere .. Så man skal være hurtigt ude. (de bliver jo hentet fra udlandet) ..
Gæst Gæst
Emne: Sv: DIU Tirs Jan 11, 2011 2:21 pm
Stubba skrev:
Det skyldes at der ikke er ret mange dommere .. Så man skal være hurtigt ude. (de bliver jo hentet fra udlandet) ..
Det gør de nu også mange gange ved marsvin
Stubba Stifter
Emne: Sv: DIU Tirs Jan 11, 2011 2:23 pm
Jeg står selv i udvalget til The Dooking Ferrets Show .. Og jeg tror ikke at det kan gøres tættere på .. Da jeg synes der er mange ting man skal tænkte på osv.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: DIU Tors Jan 13, 2011 12:00 pm
Det kan godt lade sig gøre på 3 måneder, det er gjort 2 gange før, men senere kan det sku ikke gøres hvis man også har et liv ved siden af der skal passet.
Men ser ingen grund til at gøre det så sent, hellere starte i god tid og så lave en skide god udstilling...
Jeg glæder mig også rigtig meget til DIU. DIU 2010 var min første udstilling, så man kan sige jeg har 1 års jubilæum for udstillinger
Og så er jeg sikker på det bliver en rigtig god dag... Håber på at snakke med nye menneske på dagen
Line Opdrætter
Antal indlæg : 139 Alder : 35 Bopæl : Vanløse Antal Ildere : 3
Emne: Sv: DIU Tors Jan 13, 2011 9:53 pm
Deltog du på diu med dyr? Kan jeg slet ikke huske Der kan man bare se haha!
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: DIU Fre Jan 14, 2011 12:25 am
Line skrev:
Deltog du på diu med dyr? Kan jeg slet ikke huske Der kan man bare se haha!
Mig? Jep, der var Mikka med, han fik en flot 3 plads Jeg var/er stadig stolt af ham hehe
Line Opdrætter
Antal indlæg : 139 Alder : 35 Bopæl : Vanløse Antal Ildere : 3