Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Den 10. januar 2011

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
minority
Hvalp
minority

Antal indlæg : 242
Alder : 35
Bopæl : Vejle
Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)

Den 10. januar 2011 Empty
IndlægEmne: Den 10. januar 2011   Den 10. januar 2011 Icon_minitimeMan Jan 10, 2011 11:50 pm

Min mor og far har for en uge sidden hentet en søster til mig, Marlon og Lucifer. Hun er rigtig sjov og sød Smile hun er en forsigtig pige, men i løbet af ugen er det hele bare blevet meget bedre med hende Smile Mor siger at hun er nervøs og at hun kun bider fordi hun ikke kan lide hurtige bevægelser. Hun sidder tit og bliver aet ved både mor og far, men der er heldigvis stadig meget tid til mig og de andre drenge fordi mor er sygemeldt fra seminariet.
De siger at jeg er sådan en god dreng og derfor bor jeg ikke i bur mere. Det har jeg faktisk ikke gjort i over 2 måneder nu Big Smile Det er rigtig hyggeligt at gå og tulle sammen med Marlon som også er fritgående ^^ Vi kan på den måde stå op og spise og lege om natten Tongue Nogle gange hopper jeg også op og sover i mor og fars seng hihi dans det er vildt hyggeligt siger mor og så får jeg et stort kys på snuden hjertet i går havde vi besøg af Tonzer, Zoey, Ozzy og deres forældre, Simon og Mia. Det var hyggeligt Smile Vi har også nogle gange besøg af Thor og hans mor, Katrine. Jeg elsker at have besøg for så kan de andre ildere lege med gæsteilderne og jeg kan charmere mig ind på menneskerne Blink
Lige for tiden har det været for koldt til at gå tur, men mor mener at vi skal ud en gang imellem, så her den anden dag var vi af sted i byparken. Det var rigtig sjovt for jeg kunne sidde i min taske og se på at de andre går Evil Men så er Lucifer også så dejligt træt når vi kommer hjem Rolling on the floor
Om mindre end 2 uger skal vi, Marlon og jeg, med mor på udstilling. Jeg ved ikke helt hvad det går ud på, men jeg stoler på at mor bare vil mig det bedste og have at jeg hygger mig Tongue Vi skal følges med mor, Mia og Simon, Zoey og Tonzer. Far skal ikke med for han er lige nu ved at skrive noget der hedder bachelor. Det betyder at han snart skal til eksamen og bliver uddannet til at tage sig af menneskebørn og andre som har behov for det der hedder en pædagog. Han får at vide om han får arbejde, der hvor han har arbejdet det sidste stykke tid, i denne her uge Synes godt om

Det var alt for mig i denne omgang Love
Hilsen Santo Kiss

Den 10. januar 2011 167448_10150117045326405_537541404_8315482_4391857_n
Tilbage til toppen Go down
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Alder : 36
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Den 10. januar 2011   Den 10. januar 2011 Icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 9:33 am

Hej Santos.

Hvor lyder det bare spændende med en lille pigeven. Min mor siger, tit at jeg er pigen i huset Smile Blush så derfor behøver vi ikke en pige. (hvad mener hun dog?)

Ej, hvor er det snyd at du må være fritgående. Kan du godt sove med mor uden at komme til at nappe lidt i hende? Smile .. Det kan jeg, men det kan Tello og Rofus ikke. De synes knæer er super sjove - jeg synes bare det er super hyggeligt at putte.

Jeg vil også gerne komme og lege! Mor siger, at jeg plejer at charme mig ind, så vi kunne jo lave en lille konkurrence? Big Smile hehe.

Ej, hvor sejt. Min mor er også noget der hedder pædagog (eller, hun er næsten færdig) .. Hun havde mig engang med ud i et hus med en MASSE børn, som synes jeg var 'sjov' - det er altså ikke fedt, at blive kaldt sjov? :/

Men det lyder som om I rigtig hytter jer Smile .. Glæder mig til at høre mere!

Båt Båt
Mailo
http://www.frkstubba.dk
minority
Hvalp
minority

Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)

IndlægEmne: Sv: Den 10. januar 2011   Den 10. januar 2011 Icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 11:50 am

Hej Mailo Big Smile
Ja jeg er en heldig ilder Smile Jeg napper KUN når jeg ved at mig og mor leger! Og så er det kun i fingrene når jeg ligger på ryggen og hun klør mig på maven hihi... når hun gør det bliver jeg helt vild og hopper rundt og jagter hende indtil hun vender om og jagter mig Smile det er noget af det bedste jeg ved Tongue Jeg bider ikke i tær osv. og det gør Marlon heller ikke. Lucifer er ved at lære det (igen), han har kunnet lade værre, men nu er han lidt rebelsk hehe... derfor sover han i buret når mor og far sover eller ikke er hjemme. Bella sover også i buret, men det er fordi mor og far ikke helt ved hvordan hun er endnu Smile
Hun er meget sød, men i går skældte hun mig helt vildt ud - hun blev ved med at gå hen til mig og hvæse... Jeg blev helt forvirret og søgte hjælp ved mor som siger at hun bare skal vænne sig til det hele.
Jeg tror at hun er forelsket i Lucifer! Rolling on the floor Hvor end han går er hun også - og omvendt. De eneste gange hun skælder ham ud, er når han sætter sig på hende når hun sover hihi... Men han er jo heller ikke en lille fyr Tongue
Jeg har været nødt til at tage lidt hårdere midler i brug efter Lucifer kom til. Når jeg leger med Marlon bider jeg faktisk ikke! Jeg slikker ham bare i nakken Smile Men med Lucifer er det ikke helt nok og jeg må bide lidt. Ellers går jeg faktisk ind for make peace not war. Derfor siger mor også at de skal passe lidt på mig når vi er ude og lege, for jeg er ikke så god til at forsvare mig. I virkeligheden vil jeg gerne bare nusses og putte ved mor Big Smile hehe
Hehe ja lad os lave en charme-konkurrence Big Smile Vil bare lige advare om at jeg allerede har vundet prisen som Vejles sødeste kæledyr i Petworld sidste år Tongue hehe... så kom bare an Blink
Jeg har også været med far på arbejde Smile der var godt nok nogen som ikke kunne lide mig, men største delen synes jeg var rigtig sød Big Smile Min far arbejder med voksne mennesker som har taget stoffer og som er psykisksyge. Han kan godt lide at arbejde med dem og synes det er spændende Smile Og så arbejder han tit om aftenen. Det kan jeg godt lide for så har jeg mor for mig selv om aftenen... eller rettere for OS selv - Lucifer, Bella og Marlon er her jo også Sad hehe...
Båt båt
Santo (uden s i enden Tongue )
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Den 10. januar 2011   Den 10. januar 2011 Icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 12:51 pm

EJ HVOR PINLIGT AT DET ER UDEN S Smile Blush Smile Blush .. Undskyld. Det er fordi mor og far altid kalder os for "mailos" og "tellos" Smile Blush ..
Ej, jeg er måske ikke så charmerende, så Sad ... Men mor synes jeg er sød! Og far Tongue

Jeg bider heller ikke, kun når far driller mig - OG DET GØR HAN TIT! Men det er kærlig ment, det ved vi begge hjertet for jeg eelsker min far. Rofus bider heller ikke, kun når mor og far tumler med ham Tongue .. Men tello derimod, han bider i alle. Lige indtil han lærer dem at kende. Pånær mig, jeg får stadig huk af ham - og så stikker jeg af op til madmor. Der er INTET bedre end at sidde ved madmor hjertet

båtbåt Mailo Smile Blush
http://www.frkstubba.dk
minority
Hvalp
minority

IndlægEmne: Sv: Den 10. januar 2011   Den 10. januar 2011 Icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 2:40 pm

hehe det skal du ikke tænke på Smile Det sker ret tit Tongue

Ja det med at dine forældre synes du er sød er også det vigtigste - det er jo dem der giver dig mad Blink

Der er INTET bedre en mor hjertet Hun tager mig også med alle de steder hen hun kan Big Smile Jeg får set en masse fra min bæretaske Smile den er dejlig varm og tryg og når jeg rør på mig kommer jeg ned at gå. Når jeg vil op igen kravler jeg bare op af mor og så må jeg nogen gange også sidde i hendes halstørklæde eller i hætten på hendes trøje Big Smile

Båt båt
Santo
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

IndlægEmne: Sv: Den 10. januar 2011   Den 10. januar 2011 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 11:53 am

Hey.. Vi glæder os til at se jer alle igen på udstilling om to uger Big Smile

Båt Mikka
http://www.ferretsofmilkyway.dk
minority
Hvalp
minority

IndlægEmne: Sv: Den 10. januar 2011   Den 10. januar 2011 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 2:45 pm

Vi glæder os også til at se jer Smile altså mig og Marlon for det er kun os som skal med Smile Lucifer og Bella skal holde far med selskab når han over / læser til eksamen Smile så vi, Marlon og mig får en hel dag med mor Big Smile
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Den 10. januar 2011   Den 10. januar 2011 Icon_minitime

Den 10. januar 2011
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Julefrittevitten 2011
» Pil 2011