Min mor og far har for en uge sidden hentet en søster til mig, Marlon og Lucifer. Hun er rigtig sjov og sød
hun er en forsigtig pige, men i løbet af ugen er det hele bare blevet meget bedre med hende
Mor siger at hun er nervøs og at hun kun bider fordi hun ikke kan lide hurtige bevægelser. Hun sidder tit og bliver aet ved både mor og far, men der er heldigvis stadig meget tid til mig og de andre drenge fordi mor er sygemeldt fra seminariet.
De siger at jeg er sådan en god dreng og derfor bor jeg ikke i bur mere. Det har jeg faktisk ikke gjort i over 2 måneder nu
Det er rigtig hyggeligt at gå og tulle sammen med Marlon som også er fritgående ^^ Vi kan på den måde stå op og spise og lege om natten
Nogle gange hopper jeg også op og sover i mor og fars seng hihi
det er vildt hyggeligt siger mor og så får jeg et stort kys på snuden
i går havde vi besøg af Tonzer, Zoey, Ozzy og deres forældre, Simon og Mia. Det var hyggeligt
Vi har også nogle gange besøg af Thor og hans mor, Katrine. Jeg elsker at have besøg for så kan de andre ildere lege med gæsteilderne og jeg kan charmere mig ind på menneskerne
Lige for tiden har det været for koldt til at gå tur, men mor mener at vi skal ud en gang imellem, så her den anden dag var vi af sted i byparken. Det var rigtig sjovt for jeg kunne sidde i min taske og se på at de andre går
Men så er Lucifer også så dejligt træt når vi kommer hjem
Om mindre end 2 uger skal vi, Marlon og jeg, med mor på udstilling. Jeg ved ikke helt hvad det går ud på, men jeg stoler på at mor bare vil mig det bedste og have at jeg hygger mig
Vi skal følges med mor, Mia og Simon, Zoey og Tonzer. Far skal ikke med for han er lige nu ved at skrive noget der hedder bachelor. Det betyder at han snart skal til eksamen og bliver uddannet til at tage sig af menneskebørn og andre som har behov for det der hedder en pædagog. Han får at vide om han får arbejde, der hvor han har arbejdet det sidste stykke tid, i denne her uge
Det var alt for mig i denne omgang
Hilsen Santo