Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Er blevet afhæning af Fre Feb 11, 2011 7:25 pm
Jeg er blevet så glad for "syndes godt om/enig knappen" på Ferretopia. Og savner den på alle andre forums jeg kommer på nu Så ville lige høre om der er mulighed for den knap kan kommer herinde også . For syndes faktisk den er rar at have, når man bare er enig men ikke har mere og sige til det ellers.. Eller man syndes godt om nogle billeder mm. Er der andre der også syndes den knap kunne være rar at have.. og er der mulighed for at få sådan en herind også??
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Er blevet afhæning af Fre Feb 11, 2011 7:52 pm
Vi har faktisk snakket om det i en anden tråd herinde
Jeg er stadig igang med at undersøge det .. For det burde være muligt. Men jeg arbejder på sagen for ja, det er super smart!
Det var derfor vi engang lavede "synes godt om"-smileyen og "synes dårligt om"-smileyen, som man kunne poste hvis man bare var enig .. indtil vi finder en løsning på det andet.
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Er blevet afhæning af Fre Feb 11, 2011 9:29 pm
Syndes godt om!!
Stubba Stifter
Emne: Sv: Er blevet afhæning af Fre Feb 11, 2011 9:39 pm
Dark Crystal Ferret skrev:
Syndes godt om!!
Dark Crystal Ferret Teenager
Emne: Sv: Er blevet afhæning af Fre Apr 01, 2011 10:48 am
Er det her noget i er kommet videre med??
Stubba Stifter
Emne: Sv: Er blevet afhæning af Lør Apr 02, 2011 7:38 am
Må indrømme, at jeg stadig ikke har luret lunten.
Ferretmania Opdrætter
Antal indlæg : 152 Alder : 55 Bopæl : Horsens Antal Ildere : 6
Emne: Sv: Er blevet afhæning af Lør Apr 02, 2011 11:10 am