Udover ildere har jeg en stor bestand af skønne rotter
Og dem vil jeg da lige vise jer lidt af :$. Jeg har også et bette hyggeopdræt, hvor jeg går meget efter at få lavet nogen skønne tamrotter, der egner sig til gode kæledyr. Pt har jeg mit kuld d - som snart flyver fra reden
Nå men jeg vil vise nogen af de nyeste beboer, da det dem der er nyeste billeder af
Mellieha's Holger Danske
Han er Burmese berkshire dumbo - og er vidunderlig smuk
Er helt fanget af hans skønhed - og han er bare generalt vidunderlig.
(han er lysere end på billederne!)
Wanted Valhal
Han er Russian blue berkshire husky dumbo teddy - og minder om min elskede Røjsen!
han er vidunderlig, og så kærlig
Edgar
Han er en dårlig Black hooded - i det hans sorte farve har et meget brunt skær.
Han er en lidt tilbageholden dreng - men når lågen åbnes er han lige henne for at se om der er godbider
Har ikke billeder af ham på denne puter, så nakker dem fra min gnavergalleri' bruger -.-
Hugo
Han er black berkshire - så smuk, så elegant og alligevel en tumpe til at kravle rundt.
Han er som Edgar lidt tilbageholden, men kommer gerne for at tigge godbider og nusses lidt bag øret.
Granau's Comet
Han er black varigated/variberk/berkshire - han er så smuk, og så yndig!
Han er hurtigt som en komet! og han er svær at tage billeder af. Men en godbid gør lidt underværker.
Lux Wisers Deluxe
Hun er mock cinnamon berkshire down under dumbo
SÅ SMUK!
Hun er en super nysgerrig pige, som gerne driller en!
KungFu Rainbow Dash - uhh er fra eget opdræt
Hun er Black berkshire dumbo dobbeltrex/velveteen/???? - pelstypen driller pga hendes gener og hendes dumme knurhår
.
Hun er en dejlig pige som er super smuk, og bare skøn. Hun er en fin kopi af hendes mor og lidt hendes far
!
KungFu 4-speed - uhh er fra eget opdræt
Han er Black hooded dumbo - og deeejlig enkel
Han er yndig og har den fineste kysseplet på mavsen! og så han bare skøn og tosset!
KungFu Oopsy - igen eget fra eget opdræt!
Er russian blue self dumbo dobbeltrex - er lækker lækker lækker!
Hun er endnu ikke så gammel (ja kun 4 uger) men SÅ dejlig! Helt klart en god efteligning af sin mor! så dejlig
Tror nok det dem for nu