Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

 

 d. 27 marts.

Go down 
ForfatterBesked
Stubba
Stifter
Stubba


Antal indlæg : 4090
Alder : 35
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

d. 27 marts. Empty
IndlægEmne: d. 27 marts.   d. 27 marts. Icon_minitimeSøn Mar 27, 2011 2:45 pm

Hej folkens!

Wooooow, madmor havde os ude og lege i morges, men ikke ret længe for hun sagde hun skulle til Esbjerg - hvad er Esbjerg? ... Men altså, vi valgte så bare at sove imens, for madmor siger, at vi skal være gode ved madfar - for han har vidst tømmermænd. Men forstår ikke helt hvad er det for nogle mænd? Mon det er Tello hun mener? .. Men hvad så med os andre? *suk* ..

Men altså .. Madmor kom så hjem for ikke ret længe siden med kæmpe POSER! Jeg ELSKER poser! .. Men hun sagde, at det ikke var poserne vi skulle lege med - men det der var Indeni poserne. Så vi tømte poserne, og madmor har rigtig fråset med pengene! hjertet

Vi har fået et langt rør (120cm) med HUL i Big Smile Den er godt nok tøsefarvet, men madmor siger at vi også er nogle tøser indimellem. Derudover har vi fået nyt legetøj, men Tello har allerede overtaget frøen .. hmf, troede ellers den var til mig.

Vi har også fået en ny grøn bakke, men hah! Den gider jeg ikke bruge! ...

Og så har hun købt noget total mærkeligt noget .. Sådan en plade med noget i, hun siger at det er for at Rofus kan bruge hjernen .. Men Tello stikker af med delene dertil hele tiden, så hun er lidt træt af ham.

Men det kød hun har købt at putte i den (og som godbider, forhåbentlig) on nom nom!! Jeg ELSKER and!


Det var alt fra idag.

Båtbåt Mailo - mors dreng Big Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.frkstubba.dk
 
d. 27 marts.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Alt om ildere

 :: Dagbog
-
Gå til: