Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Anaya´s hvalpe del 2 Tors Jun 02, 2011 10:56 pm
Ja så er hvalpene blevet 3 uger og 1 dag. Og så må jeg jo hellere få lagt nogen ugebilleder ind af dem. Der er desværre ikke lige mange gode af dem alle, men ja de er jo kommet i den alder hvor man i hvert fald ikke skal ligge stille når kameraet er fremme
og et lille bonus billed fra i går. Kan desværre ikke sige hvem det er da vi ikke lige fik kigget da vi havde taget billedet
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Anaya´s hvalpe del 2 Tors Jun 02, 2011 11:27 pm
åhh det sidste med mækeskæg.. nurrh. Hvorfor er det bare jeg er så forelsket hver gang jeg ser dine hvalpe Daisy.. De er bare sååååå dejlige de små hvide bebber der.. nurrrh
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Anaya´s hvalpe del 2 Tors Jun 02, 2011 11:34 pm
ja mælkeskæg er der bare noget over
hmm jo ser du maria det er jo fordi det er sådanne nogen skønne hvalpe..... griner ej de er en skøn blandning af deres mor og far, og vi er bare så spændte på hvordan de kommer at udvikle sig
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Anaya´s hvalpe del 2 Fre Jun 03, 2011 7:48 am
Det er nok også fordi jeg altid har haft lange øjne efter deres mor.. og hendes søster. Så de her hvalpe.. åhhh altså. Har glædet mig lige fra du fortalte de skulle fødes til at se dem. Og nu er de her.. og hvor er de bare skønne
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Anaya´s hvalpe del 2 Fre Jun 03, 2011 12:15 pm
Ih hvor er de altså bare søde. Jeg håber at jeg får den at se, inden de flytter hjemmefra.
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Anaya´s hvalpe del 2 Fre Jun 03, 2011 12:37 pm
håber vi også du gør. :-) for så står den nemlig på kage igen :-P
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Anaya´s hvalpe del 2 Tirs Jun 07, 2011 9:55 am
det er helt vildt som de vokser. man kan fra dag til dag se de bliver større, leger mere rundt, og Anaya får mere og mere besvær med at holde styr på dem. tror hun er godt glad for hun ikke fik mere end de 5 i går da de var 3 uger + 5 dage rundede de to drenge de 200 gram. bliver spænende at se om en af pigerne følger efter i aften