Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: A´hvad for noget? Søn Jun 05, 2011 8:11 pm
Nu sad jeg lige og kiggede hurtigt på den der oplysning om mig ude i siden.. som jeg ikke ved hvad jeg skal kalde. Og så så jeg lige den der hedder "Reputation" Hvad går den ud på?? Kan se jeg har et 10 tal ud for min, andre har andre tal.. Men hvad går det ud på?
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: A´hvad for noget? Søn Jun 05, 2011 8:29 pm
Jeg tror det er dem du har på din venneliste?
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: A´hvad for noget? Søn Jun 05, 2011 8:55 pm
Reputation er jo 'omdømme' på engelsk Det har ikke noget med vennelisten at gøre. Men hvad det så er for noget, ved jeg ikke. Der må vi have Stubba på banen, da det er hende der styrer den slags
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: A´hvad for noget? Søn Jun 05, 2011 9:01 pm
Det er alle de gange du har trykket på det der plus i indlæg .. Altså 'synes godt nok'-knappen
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: A´hvad for noget? Søn Jun 05, 2011 9:03 pm
Ah okay, underligt at det så skal være ens 'omdømme'. Men dejligt at få en forklaring på det
Stubba Stifter
Emne: Sv: A´hvad for noget? Søn Jun 05, 2011 9:06 pm
Hvad skal jeg kalde det? .. Jeg kan vidst (måske) godt ændre navnet :b
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: A´hvad for noget? Søn Jun 05, 2011 9:47 pm
Bawa skrev:
Reputation er jo 'omdømme' på engelsk Det har ikke noget med vennelisten at gøre. Men hvad det så er for noget, ved jeg ikke. Der må vi have Stubba på banen, da det er hende der styrer den slags
Haha.. kunne lige se hvis det var omdøme lol.. så havde jeg 10 i omdømme. Visse steder ville det måske endda være laver tror jeg GG. Og andre højer.. så det er måske godt nok folk ikke kan steme ens omdømme ind her Men fedt nok vi har fået en Tak knap.. så skal jeg bare finde ud af hvornår jeg skal skrive tak.. Kan man ikke lave den til en enig knap i stedet?, eller skal det være tak der skal stå.. Ved godt jeg er et mega besværligt menneske nu
Stubba Stifter
Emne: Sv: A´hvad for noget? Man Jun 06, 2011 9:37 am
Jeg tror da godt man kan lave en enig knap, men jeg har stadig ikke helt luret hvordan 'tak'-knappen fungere
Emne: Sv: A´hvad for noget? Man Jun 06, 2011 11:31 pm
Næh der sker jo ikke rigtig noget når man trykker på den..
Stubba Stifter
Emne: Sv: A´hvad for noget? Tirs Jun 07, 2011 8:36 am
Jo, den bliver grå ..
Emne: Sv: A´hvad for noget? Tirs Jun 07, 2011 12:16 pm
Ja.. og så sker der hvad? Jeg kan ikke se andet end den bliver grå.. Kan folk se du har trykket på den eller? Jeg kan ikke selv se det.. - men vi lige indskyde det ikke er en kritik jeg undrede bare lidt over det da jeg trykkede på den -
Stubba Stifter
Emne: Sv: A´hvad for noget? Tirs Jun 07, 2011 5:15 pm