Vi kommer på Petfoods.. men der er det jo stadig sommer. Så regner vi med Dokking Ferret og VIF når der kommer tilmeldinger til den. Og så har jeg tilmeldt os til Classis Ferret.. har bare ikke hørt noget fra dem endnu, så ved ikke om vi fik pladser endnu. Vinterilderen kunne jeg også godt tænke mig.. Men nu må vi se.. Der er jo mange udstillinger i år, og vi må vælge ud fra pengepungen og vores muligheder for at komme rundt. Så derfor vælger vi ikke alle..
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Nu har jeg kun skrevet de udstillinger hvor jeg ved jeg skal med, eller har tilmeldt mig. Jeg ved ikke om der kommer en VIF i år, jeg er jo ikke med i den mere.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: udstillinger efteråret 2011 Tors Jun 09, 2011 2:41 am
Vi er tilmeldt... Petfoods, Dooking, Classic og Julefrittevitten.. med allihop!...
... Overvejer at tage til Osnabrück.. VIF afhænger af om den kommer og hvilke dommer der kommer..
A_M_T Hvalp
Antal indlæg : 354 Alder : 35 Bopæl : Oure, fyn Antal Ildere : 6 Drenge!
Vi/jeg kommer på Petfoods, Dooking og frittevitten!
Gad helt vildt godt at prøve og deltage på noget udenlansk men sys det er lidt dyrt desværre!
endnu en grund til at glæde sig endnu mere til petfoods
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: udstillinger efteråret 2011 Lør Jun 11, 2011 2:42 am
Daisy skrev:
A_M_T skrev:
Vi/jeg kommer på Petfoods, Dooking og frittevitten!
Gad helt vildt godt at prøve og deltage på noget udenlansk men sys det er lidt dyrt desværre!
endnu en grund til at glæde sig endnu mere til petfoods
Yep Der kommer mange på den udstilling jeg glæder mig til at se. Pia Lyng kommer også med Hamon, og det er alt for længe siden jeg har set ham så det glæder jeg mig også til. Og så alle de søde hvalpe man har fulgt herinde og på Ferretopia der også kommer. Jeg glæder mig helt enormt. også fordi 4 fra vores kuld sidste år og 2 fra i år skal deltage. Faktisk er der kun 2 der ikke kommer ud af de to kuld.. det syndes jeg er lidt fedt også
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: udstillinger efteråret 2011 Lør Jun 11, 2011 9:31 am
Jeg skal kun på Dooking Ferrets
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8