Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

 

 Royalt Kuld 9 uger

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Dark Crystal Ferret
Teenager
Dark Crystal Ferret


Antal indlæg : 675
Alder : 41
Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland
Antal Ildere : 10

Royalt Kuld 9 uger Empty
IndlægEmne: Royalt Kuld 9 uger   Royalt Kuld 9 uger Icon_minitimeOns Jun 08, 2011 4:01 pm

Så er hvalpene blevet 9 uger..
Og det er sidste gang jeg tager fælles billeder af dem.
Dette af to grunde.. 1. Mailo flytter på mandag. Og 2.. De er mildt sagt ikke nemme at tage billeder af mere. Så har næsen svoret for mig selv ikke at tage flere haha..
Det var en meget hård omgang at få lidt billeder indendørs i dag.. og resultatet blev også der efter.

Det er alle vegne, og vil lege og bide i alt. Det er midt sagt umuligt at få ordentlige billeder som før nu.

Derfor er det sidste gang Mailo er med.. Og så må vi se om jeg ændre mening hænd af vejen med de to tøser. (gør jeg jo nok haha)

Her er om ikke andet lidt fra i dag ude i haven. Nyt sted, nemt at tage billeder!!

Mailo kunne godt lide græsset, han ville både rulle sig i det og prøve at bygge hule med det.
Mailo er meget stor i forhold til de to piger. Han har udover det, enorme poter.
Tror helt sikkert han bliver en stor dreng med tiden.

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger023

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger022

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger013

Eliose er også blevet en stor pige nu. Hun skal dog bo hos os i nogen tid endnu, enden hun kan flytte ind i sit nye hjem. Så vi har rig mulighed for at nyde hende i lidt tid endnu.
Eliose er ikke putte nutte pige mere som før. Nu skal der bare ske noget omkring hende.
Derfor ville hun heller ikke høre tale om at jeg ville tage billeder af hende, men ude i have gik de fint.

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger076

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger072

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger069

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger078

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger068

Mariposa er min lille put. Som helt lille var hun jo skrigeren i kuldet. Hver gang du tog hende op skreg hun.
Nu er hun blevet en putte pige. Hun søger over til mig hele tiden når noget bliver lidt for voldsomt omkring hende. Så skal hun lige op og trøstes lidt, og så ned igen og undersøge det hele.
Mariposa har virkelig indtaget mit hjerte med et ordentligt bump. Hun er virkelig en dejlig pige, og jeg ved hendes nye familie vil blive glade for hende.

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger052

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger051

Så kom vi indendørs igen.. Så ville de alle tre lege.
Mailo ville bide og slås. Eliose løbe forvildet rundt hele tiden, og Mariposa op og hygge hos mig.
Det var ikke så nemt at tage indendørs billeder, også selvom Robert prøvede at hjælpe mig.
Som sagt, umulig alderen er indtruffet hos dem.

Mailo
Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger130

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger101

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger123

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger0482

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger0472

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger0102


Eliose

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger032

Mariposa

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger091

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger082

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger079


Og så lige mor.. Hun ville også med på billederne i dag, og undersøgte lige mit kamera igennem for at være sikker på det ikke kunne gøre skade på hvalpene.

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger0742

Mariposa close up

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger0752

Og Mailo der ligger og sover.

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger148

Royalt Kuld 9 uger Hvalpe9uger149

Det var sidste billederne for denne gang Smile
Tilbage til toppen Go down
http://crystalferret.webs.com/
Daisy
Opdrætter
Daisy


Antal indlæg : 2084
Alder : 46
Bopæl : Fr.værk
Antal Ildere : 8

Royalt Kuld 9 uger Empty
IndlægEmne: Sv: Royalt Kuld 9 uger   Royalt Kuld 9 uger Icon_minitimeOns Jun 08, 2011 8:26 pm

Utroligt der allerede er gået 9 uger.
og hvor er de bare alle 3 blevet utrolig smukke og noget så lækre at se på Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.olsen-gullfoss.dk
Dark Crystal Ferret
Teenager
Dark Crystal Ferret


Antal indlæg : 675
Alder : 41
Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland
Antal Ildere : 10

Royalt Kuld 9 uger Empty
IndlægEmne: Sv: Royalt Kuld 9 uger   Royalt Kuld 9 uger Icon_minitimeOns Jun 08, 2011 11:42 pm

Ja tiden flyver afsted. Det er virkelig gået stærkt. især her på det sidste..
Men tusind tak.. jeg er bestemt også enig i de er virkelig dejlige..
Tilbage til toppen Go down
http://crystalferret.webs.com/
Bawa
Opdrætter
Bawa


Antal indlæg : 2060
Alder : 35
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

Royalt Kuld 9 uger Empty
IndlægEmne: Sv: Royalt Kuld 9 uger   Royalt Kuld 9 uger Icon_minitimeTors Jun 09, 2011 2:58 pm

Det er da helt vildt. Synes næsten lige du har lagt 8-ugers billeder op.
Men der kan man bare se - tiden flyver jo af sted! Jeg kan ikke følge med mere, hehe.
Men de ser jo som altid søde ud Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.rainbow-ferrets.dk
Dark Crystal Ferret
Teenager
Dark Crystal Ferret


Antal indlæg : 675
Alder : 41
Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland
Antal Ildere : 10

Royalt Kuld 9 uger Empty
IndlægEmne: Sv: Royalt Kuld 9 uger   Royalt Kuld 9 uger Icon_minitimeTors Jun 09, 2011 5:22 pm

Hæhæ.. Havde jeg næsten også. Var lidt sent ude med dem - sorry- Smile Blush
Men ja tiden flyver nu afsted alligevel Fnis
Og Emily er begyndt at lege med de små som var de på ens alder.. ingen hensyn, dog stadig kun i leg.
Utroligt hun kan holde dem ud endnu, hold op hun har været en god mor og ligget hos dem fra dag 1. Så utroligt hun ikke er træt endnu..
Men hun forguder dem. Nusser dem, og vasker dem.. og ja leger med dem og deler sin mad med dem.
Dog vil Mailo MEGET gerne have lov at få en mælke tår somme tider.. men der sætter hun altså en stopper. Det gider hun ikke mere..så tror ikke der er meget mælk tilbage heller, nu de ikke må drikke mere hos hende.
Tilbage til toppen Go down
http://crystalferret.webs.com/
Sponsoreret inhold





Royalt Kuld 9 uger Empty
IndlægEmne: Sv: Royalt Kuld 9 uger   Royalt Kuld 9 uger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Royalt Kuld 9 uger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Avl m.m.

 :: Billeder af hvalpene
-
Gå til: