Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: ny beboer Ons Jun 15, 2011 9:41 pm
Ja vi er blevet en til herhjemme. og det vakte stor jubel både blandt store og små 2-benet. Hun er bare så skøn og følte sig hjemme lige så snart vi satte hende på græsset.
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: ny beboer Ons Jun 15, 2011 9:43 pm
hun kommer fra et ups kuld. mor er ægte shih tzu og far er ½ border collie og ½ labrador. og jeg bliver bare mere og mere forelsket i hende. Gud en darling hun er. <3
AlisVolatPropiis Hvalp
Antal indlæg : 115
Emne: Sv: ny beboer Ons Jun 15, 2011 9:52 pm
Fucking snyd! jeg er SÅ hundeskruk!....og hun ser dejlig ud!....*skuler*G*
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: ny beboer Ons Jun 15, 2011 10:02 pm
Den vuffer er bare for BEDÅRENDE daisy.. puha fjern den igen. jeg kan ikke lide hunde.. jeg kan ikke lide hunde.. jeg kan IKKE lide hunde!!!!!
suk hvor er hun dejlig altså
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: ny beboer Ons Jun 15, 2011 10:04 pm
tak trine. hun er også lige så skøn som hun er sød at se på maria bare vent hun slikker dig snart i hele hovedet haha
Julie Stuhr Hvalp
Antal indlæg : 144 Alder : 35 Bopæl : Nykøbing F Antal Ildere : 3
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 12:41 pm
Hun er godt nok charmerende Hvad siger ilderne til hende?
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 1:06 pm
de har ikk hilst på hende endnu. hun skal lige ha været her et par dage inden vi udsætter hende for det chok... hehe men hun hilste på hvalpene i går da de skulle ha mad, og hun var meget int. i den på den gode måde. så håber da i hvert fald at hun kan finde en god legekammerat i hvalpen vi beholder når han er bliver stor nok
Gæst Gæst
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 1:12 pm
Nøj hvor er hun bedårende! Hun ville passe perfekt sammen med min hund herhjemme
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 1:55 pm
Daisy skrev:
tak trine. hun er også lige så skøn som hun er sød at se på maria bare vent hun slikker dig snart i hele hovedet haha
Ahh.. så nusser jeg bare hende pletvis behåret Hun er virkelig pragtfuld Daisy. Hvor stor bliver sådan en? Ikke at jeg skal have en.. men mere, fordi jeg mildt sagt intet ved om hunde, udover de gør og lugter Bliver hun en stor hund eller sådan midt i/ mellem str??
A_M_T Hvalp
Antal indlæg : 354 Alder : 35 Bopæl : Oure, fyn Antal Ildere : 6 Drenge!
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 7:02 pm
Ahr hun er godt nok fiin! Hun mangler lige en sløjfe på hovedet så ville hun ligne et postkort!
Og en ret sjov blanding, blir godt nok spændende at se hvordan hun udvikler sig!!!
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 8:48 pm
vi er meget spændte på hvordan hun udvikler sig. dem vi fik hende af skyder på hun bliver ca. 35 cm over ryggen. men nu må vi se ;-)
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 9:24 pm
Åhhhh hun er jo bedårende <3 Tillykke med hende
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 9:27 pm
Hun ser da godt nok vidunderlig ud.
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 9:50 pm
tak Hun er også bare en skøn pige. og noget så lærenem. glæder mig til hun er gammel nok til at gå til hundetræning.
A_M_T Hvalp
Antal indlæg : 354 Alder : 35 Bopæl : Oure, fyn Antal Ildere : 6 Drenge!
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 9:52 pm
Daisy skrev:
tak Hun er også bare en skøn pige. og noget så lærenem. glæder mig til hun er gammel nok til at gå til hundetræning.
I kan da starte il hvalpperæning/moivattion... Så er i os sikekr på at hun møder nye hunde på de vigtigste tidspunkt i hendes liv!
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: ny beboer Tors Jun 16, 2011 10:26 pm
A_M_T skrev:
Daisy skrev:
I kan da starte il hvalpperæning/moivattion... Så er i os sikekr på at hun møder nye hunde på de vigtigste tidspunkt i hendes liv!
så snart hun er gammel nok (vi mener hun lige skal blive 12 uger inden) starter hun stille og roligt op. Steffen har tidligere trænet hund i mange mange år, så han glæder sig som et lille barn, selvom det ikke er helt det samme med så bette en hund. Hun har legekammerater her hvor vi bor. så hun møder hunde hver dag
KariN Hvalp
Antal indlæg : 130 Alder : 36 Bopæl : Rødovre Antal Ildere : 3
Emne: Sv: ny beboer Fre Jun 17, 2011 1:36 pm
Hvor er hun altså bedårene
Hvad hedder den lille trold?
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: ny beboer Fre Jun 17, 2011 2:44 pm
hun har fået navnet Bella
PiaLyng Teenager
Antal indlæg : 735 Alder : 33 Bopæl : 7140 Stouby Antal Ildere : 9
Emne: Sv: ny beboer Tirs Jun 21, 2011 4:33 pm