Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Anaya´s hvide vulkaner 5 uger+2 dage Lør Jun 18, 2011 2:30 pm
Ja så kommer de forsinket billeder af de små hvide vulkaner.
For dem der kender deres navne kan se at blank pige har fået nyt navn, det er et navn hendes nye ejer har valgt og vi er helt vilde med det. og nøj vi kommer at savne den lille pige når hun flyttet til amager. Rød pige får nok blanks pige´s gamle navn, men venter lige på endegyldigt svar fra hendes nye ejer. Blå pige ved vi endnu ikke helt om hun ændre navn, men håber at finde ud af det snart
(tidligere blå dreng)
(tidligere blank dreng)
(tidligere rød pige)
(tidligere blå pige)
(tidligere blank pige)
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Anaya´s hvide vulkaner 5 uger+2 dage Ons Jun 22, 2011 12:54 pm
En skam at øjnene lyser sådan op Men fine ser de jo ud alligevel.
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Anaya´s hvide vulkaner 5 uger+2 dage Ons Jun 22, 2011 1:41 pm
Daisy??.. Vulkaner? Er det ikke et vandfald kuld da? Men de er virkelig smukke og dejlige.. må altså møde dem snart. (huske liste til mig selv: stor taske)
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Anaya´s hvide vulkaner 5 uger+2 dage Ons Jun 22, 2011 4:50 pm
jo det er så. men havde noget solva skulle med på der hedder vilde vulkaner i hovedet...griner
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Anaya´s hvide vulkaner 5 uger+2 dage Tors Jun 23, 2011 9:21 am
Når ok Jamen jeg syndes også nok. Der var nemlig en der sagde det var et vulkan kuld, men jeg har jo kendt til navnene til dem siden før de blev født, så vidste kun det var vandfald. Og det var Amazing der havde et vulkan kuld i 2009.. Så kunne ikke helt få det til at passe.
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Anaya´s hvide vulkaner 5 uger+2 dage Tors Jun 23, 2011 9:37 am
ved heller ikk helt hvad der lige skete. er bare glad for jeg ikke skrev vilde vulkaner, men i det mindste fik skrevet hvide... griner