Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: I skal møde Zarfia Kasmina!! Tirs Jul 19, 2011 7:05 pm
Jeg bliver simpelthen nød til at dele min glæde mig jer nu. nu kan jeg ikke vendte længere I skal altså se vores nyeste lille guldklump
Hun hedder Zarfia Kasmina, og navnet alene betyder utrolig meget for mig. Vi har selv valgt det.
Vi har været heldige at kunne få en silver linje fra England i år. Og det er jeg ikke alene lykkelig over. Men jeg er bare beæret over især jeg fik hende her. Opdrætteren ville have taget hende selv. Men da jeg skrev på hende, fik jeg lov at få hende. Det var bare sååå sødt af hende
Så nu skal i se vores nyeste lille snus. Vi er begge to enormt forelsket i hende Og glæde mig bare så meget til snart at få hende hjem. Jeg tager selv sammen med nogle andre til England efter hende. Og glæder mig helt enormt.
Nu har jeg så fået billeder af hende igen i dag. Og nu bliver jeg altså nød til at vise hende lidt frem. Hun er helt henrivende syndes jeg.
Lille Zarfia
Sammen med søster.
Grrrr – Dræber ilderen æder sin søster – grrrrr!!!
Det var vores lille Zarfia Kasmina .. Der kommer nogle andre dyr i huset også bla. En kat. Men dem må i vendte med at se indtil de er kommet helt hjem til os
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: I skal møde Zarfia Kasmina!! Ons Jul 20, 2011 1:52 pm
Skal du også have en kat derovre fra?
Jeg synes bare hun er så fin hende her, ligesom hendes søster! Ihhh.. I er så heldige!!
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: I skal møde Zarfia Kasmina!! Ons Jul 20, 2011 1:54 pm
Nej da.. jeg skal have en ægte jysk familie kat. Kommer fra en rigtig Dyhr familie (billeder af hende i en anden tråd herinde ) Men, ja jeg føler mig heldig med zarfia her.. hun er bare så dejlig. Kan ikke vendte til vi skal afsted
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: I skal møde Zarfia Kasmina!! Ons Jul 20, 2011 1:57 pm
Haha okay, jamen det kunne jo godt være du skulle have en mere Hehe.. Hun spurgte mig nemlig i går om jeg også ville have en kat med Hehe.. Jeg glæder mig godt nok også! Der er ikke længe til! Og vores hvalpe derover er også blevet ret store nu
Emne: Sv: I skal møde Zarfia Kasmina!! Ons Jul 20, 2011 2:10 pm
Nej skal kun have én kat.. Har kun fået lov til en, og tror min kære manse ville kværke mig halvejs og jeg ville ende på forsiden af BT som dræbte kærste med sin computer mus, hvis jeg kom hjem med en kat mere. Han kan som sagt ikke lide katte, men giver hende her en chance fordi han ved det betyder alt for mig at få misse kat igen. Ihhh Marianne. Hvem skal du ha .. og hvornår skal vi afsted. NU NU NU
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: I skal møde Zarfia Kasmina!! Ons Jul 20, 2011 2:58 pm
Hun er fin og super fedt navn du har fundet til hende
Mary Admin
Emne: Sv: I skal møde Zarfia Kasmina!! Tors Jul 21, 2011 12:20 am
Dark Crystal Ferret skrev:
Nej skal kun have én kat.. Har kun fået lov til en, og tror min kære manse ville kværke mig halvejs og jeg ville ende på forsiden af BT som dræbte kærste med sin computer mus, hvis jeg kom hjem med en kat mere. Han kan som sagt ikke lide katte, men giver hende her en chance fordi han ved det betyder alt for mig at få misse kat igen. Ihhh Marianne. Hvem skal du ha .. og hvornår skal vi afsted. NU NU NU
Haha ja.. NU NU NU !!
Emne: Sv: I skal møde Zarfia Kasmina!! Tors Jul 21, 2011 2:58 am
Marianne: Weee
Sidst rettet af Dark Crystal Ferret Tors Jul 21, 2011 3:00 am, rettet 1 gang
Emne: Sv: I skal møde Zarfia Kasmina!! Tors Jul 21, 2011 3:00 am
Amazing Ferret skrev:
Hun er fin og super fedt navn du har fundet til hende