Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

 

 5 friske og frække frittehvalpe sælges

Go down 
+5
Eliza
KariN
K@tja
Amazing Ferret
McBryan
9 deltagere
ForfatterBesked
McBryan
Nyt medlem
McBryan


Antal indlæg : 4

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 11:49 am

Vi har 5 frittehvalpe til salg.
Der er 3 hanner og 2 hunner. De er født d.24/5-2011 og er 10 uger d.2/8-2011, dermed klar til afhentning.
Den ene han har hvidt hoved og mørk krop, de to andre er begge mørke.
Den ene hun har ligeledes hvidt hoved og mørk krop, den anden er mørk.
De har alle fået ormekur
De sælges til en pris af 1500,- kr. pr. stk.
Både mor og far haves, så de er også mulige at se.
Man er velkommen til at ringe til Pia på tlf: 24925226
Tilbage til toppen Go down
Amazing Ferret
Opdrætter
Amazing Ferret


Antal indlæg : 1486
Alder : 49
Bopæl : Assens v. Mariager
Antal Ildere : 13

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 12:27 pm

Hvor i landet befinder de sig?
Tilbage til toppen Go down
http://www.amazingferret.com
McBryan
Nyt medlem
McBryan


Antal indlæg : 4

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 1:30 pm

Jeg bor på Sjælland. Mellem Slagelse og Næstved, nærmere betegnet Skælskør
Tilbage til toppen Go down
K@tja
Hvalp
K@tja


Antal indlæg : 144
Alder : 50
Bopæl : Ishøj
Antal Ildere : 3

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 2:31 pm

Ihhhh.... og mig der ik må få flere!!

En god idè ville også være nogle billeder Blink
Tilbage til toppen Go down
KariN
Hvalp
KariN


Antal indlæg : 130
Alder : 35
Bopæl : Rødovre
Antal Ildere : 3

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeOns Aug 03, 2011 9:48 am

Er der tavle på forældre dyrene?

(Hvor er de købt henne af?)
Tilbage til toppen Go down
http://www.kwj.minisite.dk
McBryan
Nyt medlem
McBryan


Antal indlæg : 4

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeOns Aug 03, 2011 11:26 am


Moren stammer fra Tønder, der var tavle på begge hendes forældre, men jeg fik hende uden, da det var en de var brændt inde med og ikke kunne komme af med.
Faren har jeg ligeledes heller ikke tavle på. Ham har jeg købt som voksen.
Tilbage til toppen Go down
Amazing Ferret
Opdrætter
Amazing Ferret


Antal indlæg : 1486
Alder : 49
Bopæl : Assens v. Mariager
Antal Ildere : 13

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeOns Aug 03, 2011 12:45 pm

Lige en lille ting.....ormekur er som regel ikke nødvendig. Hvis jeg var dig ville jeg hellere sørge for de bliver vaccineret
Tilbage til toppen Go down
http://www.amazingferret.com
McBryan
Nyt medlem
McBryan


Antal indlæg : 4

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeOns Aug 03, 2011 2:17 pm

Sætter dem ned til 1000 kr. stk. fra idag.
Tilbage til toppen Go down
Eliza
Opdrætter
Eliza


Antal indlæg : 175

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeOns Aug 03, 2011 3:03 pm

Er de vaccineret, er de chippet, hvad for noget mad er de opvokset på, hvilken opdragelsesmetode har i brugt, hvad farve er forældrene og hvorfor ved i ikke hvad farverne hedder, hvor gamle er forældredyrene?

Hvorfor har de fået ormekur? Det er ikke noget man normalt giver til en ilder medmindre de tydeligt har orm.

Synes godt nok det er mange penge for en hvalp der intet følger med til og som kommer fra tvivlsomme forældre.
Tilbage til toppen Go down
NewFerrets
Nyt medlem
NewFerrets


Antal indlæg : 4

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 10:49 am

Jeg ville være glad hvis i kunne vente til omkring den 30 Sep med at sælge dem? Fordi der har jeg fået penge og kunne godt tænke mig den efter det. Så kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme og se den nede ved jer, hvis det er okay?
Tilbage til toppen Go down
NewFerrets
Nyt medlem
NewFerrets


Antal indlæg : 4

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 10:50 am

Og kan de få vacc osv før man køber dem? Smile
Tilbage til toppen Go down
NewFerrets
Nyt medlem
NewFerrets


Antal indlæg : 4

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 11:52 am

Er meget interesseret fordi jeg bor ikke langt fra dig og jeg er Bl.a også første gangs ilder ejer men ville gerne have dem og man skal jo starte på et tidspunkt. Er der nogle krav såsom at de skal være i bur eller udenfor eller kun indenfor ingen bur?
Tilbage til toppen Go down
Daisy
Opdrætter
Daisy


Antal indlæg : 2084
Alder : 46
Bopæl : Fr.værk
Antal Ildere : 8

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeOns Sep 21, 2011 6:38 pm

NewFerrets skrev:
Er meget interesseret fordi jeg bor ikke langt fra dig og jeg er Bl.a også første gangs ilder ejer men ville gerne have dem og man skal jo starte på et tidspunkt. Er der nogle krav såsom at de skal være i bur eller udenfor eller kun indenfor ingen bur?
Var jeg dig ville jeg prøve at kontakte dem på det nummer der står i første indlæg Blink
Tilbage til toppen Go down
http://www.olsen-gullfoss.dk
NewFerrets
Nyt medlem
NewFerrets


Antal indlæg : 4

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeOns Sep 21, 2011 7:20 pm

Hmm ja. Men jeg har fundet et lidt bedre tilbud. Men tak alligevel Tongue
Tilbage til toppen Go down
Daisy
Opdrætter
Daisy


Antal indlæg : 2084
Alder : 46
Bopæl : Fr.værk
Antal Ildere : 8

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeMan Sep 26, 2011 5:40 pm

okay Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.olsen-gullfoss.dk
ilderkøber
Nyt medlem
ilderkøber


Antal indlæg : 2

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeFre Feb 03, 2012 8:32 pm

Er de stadig til salg. Smile
Tilbage til toppen Go down
Signe19
Nyt medlem
Signe19


Antal indlæg : 1

5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 8:09 pm

Hej er de solgt??
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





5 friske og frække frittehvalpe sælges Empty
IndlægEmne: Sv: 5 friske og frække frittehvalpe sælges   5 friske og frække frittehvalpe sælges Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
5 friske og frække frittehvalpe sælges
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Markedsplads

 :: Salg af ilder
-
Gå til: