Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

 

 <3 uuuppps.... :D

Go down 
ForfatterBesked
Mary
Admin
Mary


Antal indlæg : 2625
Alder : 36
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

<3 uuuppps.... :D Empty
IndlægEmne: <3 uuuppps.... :D   <3 uuuppps.... :D Icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 7:05 pm

Hehe ja, jeg faldt for en lille pastel pige. Og så faldt Toke ligeså hårdt for hende.. Og så var hun pludselig vores Big Smile .. og nu kan jeg ikke længere lade som ingenting for glæder mig helt sygt!!!!! Wuhu Så jeg deler lige med jer! Det var ellers blevet besluttet at vi ikke skulle have flere i denne omgang... Men så kom Tanna (som hun hedder lige nu).

Vi skal hente hende i England, vi regner med at tage derover d. 26 august, så der er ikke længe til Big Smile IHHHHH Glæder mig! Big Smile

Hun kommer fra en korthårs linje, bestående af pastel og standart. Hendes tavle er desværre ikke så lang, men det der er, er godt. Så hun vil komme til at blive ilder-mor til vores første kuld til foråret Smile

Her er lidt billeder min veninde i England har taget til mig. Hun passer hende indtil vi henter hende. Enjoy!

<3 uuuppps.... :D 5-1

<3 uuuppps.... :D 4-1

<3 uuuppps.... :D 6-1

<3 uuuppps.... :D GetAttachmentaspx

Love

Jeg ved endnu ikke hvad vi kommer til at kalde hende, der er jo mange muligheder Tongue Haha Hjerte

Tilbage til toppen Go down
http://www.ferretsofmilkyway.dk
 
<3 uuuppps.... :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Alt om ildere

 :: Dyrenes kommedag
-
Gå til: