Mine katte drømme for nogle år siden var : Europé katten- det skulle være en klassisk silver tobby kat som den her.. (min killing jeg købte til mit opdræt i 2007 var en silver spotted tabby og den her kat var mormor til den)
(privat billede-Mit)
Og en Bengal kat som den her : Ihh (man kan også få dem i hvid med sorte prikker, hvad jeg heeelt sikker også måtte eje nogle stykker af)
(også privat billede - mit)
Så kunne jeg godt tænke mig en pingris som den her
Det er to dyr jeg VIL have i min fremtid. Helst ulvehunden, da fennek ræve kræver rigtig meget. (Ikke at en ulvehund ikke gør det, men i ved hvad jeg mener)
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Den der tiger ilder er da også en smuk en af slagsen. Fås de som tamilder?
Nej desværre. De kan IKKE holdes som kæledyr.. Ham der peter -et- eller-andet, hvad han nu hed. Som boede her i Damnark, havde dem ud fra hvad jeg har hørt. Men de kan ikke gøres tamme desværre. Men hold fest hvor er de kære.. :love:
Lea Nyt medlem
Antal indlæg : 74 Alder : 33 Bopæl : Søllested Antal Ildere : Balou R.I.P <3 Sofus
og så er en stor drøm at importerer sårn en lækker Andalusisk sag, bare geren mere mørkegrå en denne:
Billed lånt fra:http://helligsoes.dk/caroline/UDSEENDE.htm Og en hast kan jo ikke være alene så derfro skulle jeg ha en skøn ismule Lidt ligeom Austri her på billedet som efter min mening er fantastisk smuk:
Antal indlæg : 735 Alder : 33 Bopæl : 7140 Stouby Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Hvilke dyr ønsker i jer?? Ons Okt 20, 2010 4:15 pm
TILLYKKE KITT
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvilke dyr ønsker i jer?? Ons Okt 20, 2010 6:31 pm
Jeg ønsker mig et stinkdyr.. Men det må man jo ikke
MEEEn
så vil jeg også gerne have en Bullterrier i hvid og sort eller fawn..
og så kunne jeg også godt tænke mig en sølv ræv..
angelic Nyt medlem
Antal indlæg : 1
Emne: Sv: Hvilke dyr ønsker i jer?? Man Jul 25, 2011 3:56 pm
Ønsker mig en hvid tiger de er så flotte
En red merle australian shepherd hund hehe
En stor bjerggorilla eller bare og se sådan en på en safaritur
Få en mustang hest wauw...
Få en flot tigerilder
ChristinaN Nyt medlem
Antal indlæg : 18 Alder : 33 Bopæl : Varde Antal Ildere : 1
Emne: Sv: Hvilke dyr ønsker i jer?? Man Jul 25, 2011 6:36 pm
Årh jeg har også nogle dyr jeg godt kunne tænke mig(:
Alpaca Sådan en smuk fætter som den mørke af dem her, ville egentlig gerne have den i tofarvet, som jeg på et tidspunkt har set på DBA, men ved ikke om annoncen er der længere.
Jeg var ved at købe en næsebjørn før jeg fik Rofus!! Jeg synes de er SÅ bedårende og herlige, men de er nogle tyvknægte og roder HELT vildt (kan åbne skabe og alt muligt) .. Og så købte jeg Rofus (som så er en tyvknægt, roder og kan åbne skabe. flot)
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Hvilke dyr ønsker i jer?? Tirs Jul 26, 2011 3:07 am
^^ Haha ja, skulle lige til at sige, hvad er forskellen Hehe
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Hvilke dyr ønsker i jer?? Tirs Jul 26, 2011 9:26 am
Mary skrev:
^^ Haha ja, skulle lige til at sige, hvad er forskellen Hehe