Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Søn Okt 02, 2011 6:00 pm
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om I fik noget med hjem? Og hvad I fik med hjem? ..
Jeg fik 3 4. pladser med hjem (en til hvert dyr ), og så fik Rofus Nadias Silverpris, og Mailo fik en Dommersekretærfarvorit .. Men jeg vandt ikke en skid i lotteriet xD .. øv øv øv!
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470 Bopæl : Nykøbing Falster Antal Ildere : 4
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Søn Okt 02, 2011 8:07 pm
hehe... Vi vandt godt i lotteriet.. Og så fik Laban en 2. plads og Minnie en 1. plads.
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Søn Okt 02, 2011 8:54 pm
Jeg vandt et par gange i lotteriet og tak til Christel for at holde styr på mine lodder mens jeg delte præmier ud
Og så vandt de små da også lidt
Holly fik en 1. plads Lego fik en 1. plads + Dommer sekretær favorit Mai fik en 2. plads Bindi fik en 3. plads
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Søn Okt 02, 2011 10:17 pm
Vi vaaaandt
Pepsi fik en første plads efter en recall .. Vanilla fik en 2. plads ... og Lancelot fik 1. pladsen, bedste hvid og bedste angora.. Juhuuu...
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Man Okt 03, 2011 2:47 pm
Vi var også lidt heldige denne gang.
Irish Coffee vandt 2 plads,Tjalfe vandt 2 plads og Shiva vandt 3 plads og Micko vandt 3 plads.
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Man Okt 03, 2011 2:52 pm
Mine dyr vandt også:
Sniper 3. plads, hvor man blev slået af 2 af mine hvalpe. Aylen 2. plads. Barlow 2. plads. Jezebel 1. plads + Bedste Sort. Fire 1. plads + Champion Certifikat. Og han fik Malene's sekretær favorit
Plus så vandt to af mine hvalpe, ud over hende banditten jeg selv ejer:
Jackson 2. plads. Cassidy 1. plads, Bedste Mørke Vildtfarvet, Bedste Junior, Bedste Korthår + Best in Show.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Man Okt 03, 2011 8:00 pm
Tillykke til jer allesammen ..
Sølvsten Teenager
Antal indlæg : 558 Alder : 58 Bopæl : Ballerup Antal Ildere : 6
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Tirs Okt 04, 2011 9:49 am
Tilykke til jer der vandt!
Fie Fiona Fuckhead vandt en fin 3. plads.
Max vandt en masse i lotteriet.
Jeg vandt en meget hyggelig dag i dejlige menneskers samvær.
Sølvsten Teenager
Antal indlæg : 558 Alder : 58 Bopæl : Ballerup Antal Ildere : 6
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :) Tirs Okt 04, 2011 9:51 am
Amazing Ferret skrev:
Jeg vandt et par gange i lotteriet og tak til Christel for at holde styr på mine lodder mens jeg delte præmier ud
Og så vandt de små da også lidt
Holly fik en 1. plads Lego fik en 1. plads + Dommer sekretær favorit Mai fik en 2. plads Bindi fik en 3. plads
Fornøjelsen var på min side. Så følte jeg også jeg vandt lidt
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: The Dooking Ferrets Show - Hvordan gik det? :)