Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

FerretParadise's planer 2012

Go down 
ForfatterBesked
FerretParadise
Opdrætter
FerretParadise

Antal indlæg : 633
Alder : 58
Bopæl : København
Antal Ildere : 5

FerretParadise's planer 2012 Empty
IndlægEmne: FerretParadise's planer 2012   FerretParadise's planer 2012 Icon_minitimeLør Okt 08, 2011 4:11 pm

Pickpocket's Sniper & Starshine Ferrets Navi of Seduction

FerretParadise's planer 2012 Sniperognavi

Pickpocket’s Sniper er født d. 24.3.2011 i Finland, dog kommer begge hans forældre fra Rusland.
Sniper er en helt herlig dreng, meget kontaktsøgende, altid højt båttende, og smelter alle hjerter på sin vej. Han er en stor dreng på over 2½ kg, dog ikke så muskuløs som jeg kunne ønske, men jeg tror på, at hvalpene efter ham og Navi vil blive mere muskuløse.

Starshine Ferrets Navi of Seduction er født d. 12.5.2010 i Sverige, og begge hendes forældre kommer fra Ungarn.
Navi er en helt fantastisk sød og glad ilder, samtidigt med at hun er aktiv og intelligent som få. Hun er super kontaktsøgende, enormt legesyg, og vinder man først hendes hjerte, så er hun meget hengiven. Navi har en flot, feminin og velproportioneret bygning, samt det smukkeste ansigt man kan forestille sig.

Jeg forventer mørk vildtfarvet hvalpe, som vil være egnet til førstegangskøbere. Dog vil de kræve noget aktivering hver dag, feks i form af leg, gåture, klikkertræning eller aktiveringslegetøj.

De vil vokse op på barf, men jeg vil også præsenterer dem for kvalitets tørkost. Og jeg ser gerne, at hvalpene i deres fremtidige hjem vil få barf, om ikke andet, så som tilskud flere gange om ugen.

Hvalpenes stamtavle: http://ferretparadise.dk/stamtavlehvalpe2012.html

Hvalpene sælges med: Sundhedstjek, chip, stamtavle, kontrakt, CD med billeder fra opvæksten, mad til de første dage, samt en gave fra mig.

Prisen for en hvalp til kæl er: 2300 kr.

Man kan godt blive skrevet på interesselisten allerede nu.
Når vi så kommer tættere på selve parringen, vil jeg invitere dem hjem som stadig er interesserede i en hvalp, og vælge dem ud, som jeg vil sælge til.

Mere kan læses på min hjemmeside: www.ferretparadise.dk

Kontakt: ann@ferretparadise.dk
Tilbage til toppen Go down
http://www.ferretparadise.dk

FerretParadise's planer 2012
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ferrets of Milkyways planer 2012
» Galaxy's planer
» Galaxys nye planer for 2011