Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

 

 2 ildere søger nyt hjem :)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
majs
Nyt medlem
majs


Antal indlæg : 2

2 ildere søger nyt hjem :) Empty
IndlægEmne: 2 ildere søger nyt hjem :)   2 ildere søger nyt hjem :) Icon_minitimeTors Mar 22, 2012 2:20 pm

Jeg er desværre kommet der til, hvor jeg har måtte indse, at jeg er nødt til at finde en andet og bedre hjem til mine to dejlige fritter.

Det drejer sig om en han på 3½ år og en hun på 2½ år som hedder Futte og Freja. Futte er en alm lille standard dreng, og Freja er en standard semi angora. De er begge neutraliserede og bakketrænet, dog kan der forekomme uheld hvis det skal gå hurtigt.

Futte er fuldstændig bide trænet, dog kan han godt finde på det i leg, men det er ikke ondskabsfuldt ment. Freja derimod er en ilder man skal lære at kende. Det er ikke fordi hun bider hele tiden uanset hvad, men man skal tage sine forholdsregler, da der er tider, hvor hun ikke kan dy sig. Specielt hvis hun bliver for ivrig. Men når man lærer hende at kende er hun den dejligste pige.
De er begge sunde og raske. Men Futte mangler spidsen af sin ene hjørnetand. Det er ikke noget der har generet ham på nogen måde, da nerven ikke har været blottet. Det er blot en del af hans charme

Hvis jeg lige skal fortælle lidt om hvordan de er som fritter, så kan jeg sige, at futte er en rigtig laban der er fuld af energi når han er ude. Han er genial til at klatre, så det skal man være opmærksom på. Freja er lidt mere nede på jorden og er den mere klodsede af de to. Ellers er de som ildere nu engang er. Nysgerrige og glade. De er vant til at komme ud fra buret hverdag og har meget glæde af hinanden.

De kan begge gå i sele og elsker at komme udenfor og snuse.

Det eneste krav jeg har, er at de bliver solgt sammen og at de kommer hen til nogen der har kendskab til ildere.
Der medfølger fodder, lejetøj, godbidder, lille kradsetræ, mad/vand skåle, seler mm.

Ang prisen er det noget vi kan snakke om, hvis du er interesseret, da det selvfølgelig kommer an på om det er med eller uden bur. Derudover er det vigtigste for mig, at de kommer ud til et godt hjem med masser af tid og kærlighed.

Buret er et furet tower af mærket ferplast.
Skriv endelig hvis du har spørgsmål ang dem på nogen måde.

Vi er bosat i Aalborg

Kan åbenbart ikke sætte billede ind endnu. Men sætter dem ind så snart jeg kan, ellers skriv en besked så sender jeg billederne på anden vis Smile

Tilbage til toppen Go down
cille
Opdrætter
cille


Antal indlæg : 477
Alder : 51
Bopæl : Assens/ ved Mariager
Antal Ildere : Mange

2 ildere søger nyt hjem :) Empty
IndlægEmne: Sv: 2 ildere søger nyt hjem :)   2 ildere søger nyt hjem :) Icon_minitimeLør Mar 24, 2012 4:31 pm

Synes du skal skriver herinde http://ferretopia.eu/index.php
Det her forum er mere eller mindre lukket ned
Tilbage til toppen Go down
http://cilleborgsildere-ferrets.weebly.com/
majs
Nyt medlem
majs


Antal indlæg : 2

2 ildere søger nyt hjem :) Empty
IndlægEmne: Sv: 2 ildere søger nyt hjem :)   2 ildere søger nyt hjem :) Icon_minitimeLør Mar 24, 2012 7:37 pm

Okay, tak for det Smile
Tilbage til toppen Go down
Fritt
Nyt medlem
Fritt


Antal indlæg : 1
Alder : 30
Bopæl : Aabenraa

2 ildere søger nyt hjem :) Empty
IndlægEmne: Sv: 2 ildere søger nyt hjem :)   2 ildere søger nyt hjem :) Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 3:54 pm

Er de stadig til salg? :-)
Tilbage til toppen Go down
StineHeitmann
Nyt medlem
StineHeitmann


Antal indlæg : 2

2 ildere søger nyt hjem :) Empty
IndlægEmne: Sv: 2 ildere søger nyt hjem :)   2 ildere søger nyt hjem :) Icon_minitimeLør Apr 06, 2013 12:08 pm

Hej. Vi er et ungt par, som er meget intra i dine små søde ildere. Vi har længe villet have to ildere, og vi bor selv i Aalborg. Vi har allerede købt alle tingene til dem:-)

Håber du stadig har dem. :-)

Mvh Stine Heitmann
Tilbage til toppen Go down
Ann bak
Nyt medlem
Ann bak


Antal indlæg : 2

2 ildere søger nyt hjem :) Empty
IndlægEmne: Sv: 2 ildere søger nyt hjem :)   2 ildere søger nyt hjem :) Icon_minitimeTors Apr 03, 2014 9:38 am

Hej:) har de små fundet et hjem:)Smile mvh ann
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





2 ildere søger nyt hjem :) Empty
IndlægEmne: Sv: 2 ildere søger nyt hjem :)   2 ildere søger nyt hjem :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
2 ildere søger nyt hjem :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Markedsplads

 :: Salg af ilder
-
Gå til: