Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

 

 sælger mine to guldklumper

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
liselotte
Nyt medlem
liselotte


Antal indlæg : 2

sælger mine to guldklumper  Empty
IndlægEmne: sælger mine to guldklumper    sælger mine to guldklumper  Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 2:02 pm

jeg har imod min egen vilje valgt at sælge mine to guldklumper da jeg føler at jeg ikke har nok tid til dem længere.
De er to rigtige dejlige ilder en han og en hun de er begge to neutraliseret,
willads er en rigtig flot standard hun ilder næsten lige fyldt et år.
malibu er en meget lille lys han, med en smugle angora i sig, han er næsten lige fyldt to år,
de fejler ikke noget andet end malibu har et medfødt stift ben, de er rigtig legesyge, og kontaktsøgende.
de er begge to bide og bakketrænet,

de sælges med alt hvad jeg har til dem.
2 katte bakker, alle deres tæpper, legetøj, senge, godbidder, hængekøje, seler, en smugle kattemad til at starte op på,
jeg har ikke noget bur til dem, da de er vant til at gå frit omkring
jeg sælger dem kun sammen da de er gået hen og blevet meget knyttet til hinanden, og jeg forventer af de fremtidige eger af mine små basser har lidt erfaring med ilder
baby billeder af willads kan også følge med hende

billeder kan sendes på email hvis der er interesse da jeg ikke helt kan finde ud af at sætte billeder ind Smile
Tilbage til toppen Go down
liselotte
Nyt medlem
liselotte


Antal indlæg : 2

sælger mine to guldklumper  Empty
IndlægEmne: her er der lidt billeder aligevel :P   sælger mine to guldklumper  Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 2:42 pm

sælger mine to guldklumper  SAM_0834-1

sælger mine to guldklumper  SAM_0835

sælger mine to guldklumper  SAM_0583

sælger mine to guldklumper  SAM_0978

sælger mine to guldklumper  SAM_0980
Tilbage til toppen Go down
dittebinderslev
Nyt medlem
dittebinderslev


Antal indlæg : 1

sælger mine to guldklumper  Empty
IndlægEmne: Sv: sælger mine to guldklumper    sælger mine to guldklumper  Icon_minitimeTirs Feb 05, 2013 10:58 pm

har du dem stadig? Smile
Tilbage til toppen Go down
micky1975
Nyt medlem
micky1975


Antal indlæg : 2

sælger mine to guldklumper  Empty
IndlægEmne: Sv: sælger mine to guldklumper    sælger mine to guldklumper  Icon_minitimeSøn Feb 17, 2013 12:27 pm

Hvor ser de skønne ud. Er de stadigvæk til salg og hvad skal de koste?
Tilbage til toppen Go down
StineHeitmann
Nyt medlem
StineHeitmann


Antal indlæg : 2

sælger mine to guldklumper  Empty
IndlægEmne: Sv: sælger mine to guldklumper    sælger mine to guldklumper  Icon_minitimeTirs Mar 05, 2013 3:55 pm

Hej. Vil gerne vide hvor de holder til?:-) Mig og min kæreste skal nemlig have to ildere, og vi vil helst de har været et godt sted før. Er de vendt af med at bide? og er det stadig til salg?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sælger mine to guldklumper  Empty
IndlægEmne: Sv: sælger mine to guldklumper    sælger mine to guldklumper  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sælger mine to guldklumper
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Markedsplads

 :: Salg af ilder
-
Gå til: