Her kan man få en helt masse kvalitets-køjer! Jeg har selv en del stykker derfra. Dyrene elsker dem!
De har også andre ting der er gode til ildere. Tag et kig
Gæst Gæst
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:44 pm
Jeg eeeeeelsker LUX´s køjer. De er virkelig gode. Og folkene bag er søde og rare. Udover det kan man skrive ind med ideer hvis man har en til noget de kunne få i butikken. Det er en fed servis :wow:
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:48 pm
Ja det er rigtig. De er super modtagelige overfor idéer. Så hvis der er noget man mangler, kan man prøve at spørge dem om de kan få det hjem .. Super dejlige mennesker, og super god kvalitet!
Gæst Gæst
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:50 pm
Ja, vi har lige fået derfra. Og man får prøve med i pakken på noget godt til de små
Bawa Opdrætter
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:51 pm
Black Diamond skrev:
Ja, vi har lige fået derfra. Og man får prøve med i pakken på noget godt til de små
Hvad er det for en prøve? Nu er jeg nysgerrig! Jeg skal også snart bestille flere køjer. Det er rart at have noget at skifte imellem.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:52 pm
bawa skrev:
Ja det er rigtig. De er super modtagelige overfor idéer. Så hvis der er noget man mangler, kan man prøve at spørge dem om de kan få det hjem .. Super dejlige mennesker, og super god kvalitet!
Ja det er nok lidt bedre kvalitet end mine hjemmelavede køjer.. har aldrig set noget lignede :colgate:
Gæst Gæst
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:54 pm
øøøøh.. må jeg være dig svar skyldig?? Jeg kan virkelig ikke huske det. Men tror det var nogle små chokolader eller noget.. Ej hvor pinligt jeg ikke kan huske det. Men vi fik jo næsten 6 pakker inden for 2 uger.. Der var nogle kød nogle med i den med buret kan jeg huske.. Men suk.. Hvorfor spørger du også om sådan noget når jeg er så træt Bawa :/:
Bawa Opdrætter
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:55 pm
Fordi jeg er en nysgerrig snushane
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:56 pm
Black Diamond skrev:
øøøøh.. må jeg være dig svar skyldig?? Jeg kan virkelig ikke huske det. Men tror det var nogle små chokolader eller noget.. Ej hvor pinligt jeg ikke kan huske det. Men vi fik jo næsten 6 pakker inden for 2 uger.. Der var nogle kød nogle med i den med buret kan jeg huske.. Men suk.. Hvorfor spørger du også om sådan noget når jeg er så træt Bawa :/:
Så gå i seng Maria
Gæst Gæst
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tirs Apr 27, 2010 10:57 pm
Ja det kunne du lide, så vinder du menst jeg sover??
Dumle01 Nyt medlem
Antal indlæg : 25 Alder : 31
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Ons Feb 09, 2011 8:24 pm
og så sælger de Marshall løbegårde, 11 paneller, den skal bare lige på lager igen
A_M_T Hvalp
Antal indlæg : 354 Alder : 35 Bopæl : Oure, fyn Antal Ildere : 6 Drenge!
Emne: Sv: LUX - Hængekøjer og andet godt! Tors Feb 10, 2011 5:32 pm
Dumle01 skrev:
og så sælger de Marshall løbegårde, 11 paneller, den skal bare lige på lager igen
Prøv og skriv og hør om de får dem igen for mener det var ret ekstraordinært/meget heldigt at de fik et lille parti første gang og so m allerede er blevet solgt... Det ville være så ærgeligt bare at vente og vente fordi man troede de fik dem hjem...