Ih. Idag ville jeg være sød ved min madmor. Derfor tænkte jeg at jeg da ville hjælpe hende med at tømme Rofus og mins bakke i buret. Madmor gik ud i køkkenet efter noget (jeg ved faktisk ikke engang hvad), og i mellemtiden tænkte jeg, at jeg da lige kunne gøre mere plads i den pose hun havde fundet frem. Så jeg gik ind i posen og prøvede at udjævne den lidt, ved at grave i den - og jeg var SUPER hurtig til det. Så jeg sad klar i buret, da madmor kom tilbage. Jeg elsker altså bare at kigge på, imens madmor tømmer vores bakke. Det er så hyggeligt? :love:
men så blev hun sur på mig. sådan rigtig sur. For da hun løftede posen med alt det gamle grus, så lignede det et springvand - det sagde hun i hvert fald - jeg var vidst komme til at grave huller i posen, så pludselig stod det bare ud med brugt kattegrus. Dét var madmor ikke særlig tilfreds med og sagde, at jeg altid blander mig og at hun var lidt sur på mig. For nu skulle hun til at støvsuge og alt muligt. Og så tænkte jeg, at det vil jeg også gerne hjælpe med. Men hun sagde - inden jeg nåede at tænke at jeg ville hjælpe - at jeg kunne se hende støvsuge inde fra buret af. IH! dumme madmor!