Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Skifter pels om øjnene ??

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous

Skifter pels om øjnene ?? Empty
IndlægEmne: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 5:47 pm

Ja som i jo kan se på billedet af panda har han jo brun ring om øjnene, men nu er han ved og tabe pelse og det brune er på retur :chok: Tænkte på om det er normalt, han er jo albino og burde være helt hvid. Men hvis han så taber alt det brune pels, så bliver han jo nøgen i hovedet og under maven.. :right:

Og en anden ting, hver gang jeg vækker ham når han har sovet under sin pude, så ryster han. Gør jeres også det når de lige er vågnet?
Tilbage til toppen Go down
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Alder : 36
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

IndlægEmne: Sv: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 6:43 pm

Altså der hvor han taber pels, kommer der jo nyt ud. Det er jo naturligt at de skifter pels nu. Om den nye pels så bliver brun eller hvid, det ved jeg ikke. Jeg vil tro der kommer hvid pels.

Mine dyr ryster også når de vågner, jeg tror det er fordi de strækker sine muskler. Tror alle ildere gør det når de vågner :happy:
http://www.ferretsofmilkyway.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 8:04 pm

Nå okay, hehe ja håber det bliver hvidt Big Smile Heller spørge end at det er noget der kunne være alvorligt :happy:
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 8:08 pm

Det er helt super at spørge Smile

Mine ryster også, når de vågner. Hehe. Jeg så bliver de HELT stive, fordi de strækker sig. hehe.

Med hensyn til din ilder der er ved at blive nøgne, ved jeg at der er mange hvis ildere er halvnøgne - det kan være I vil vise dem? Big Smile
http://www.frkstubba.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 9:27 pm

Er han viril? Det brune er fedt i pelsen der samler sig om øjnene og farver pelsen.
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 3:44 pm

Nej han er ikke viril længere, fik det ordnet for 2 uger siden Smile men hans kost har jo ændret sig fra de rejer han blev stopfodret med af tidligere ejer, til rigtig fritte mad.. Så kan være det er derfor, han har også tabt sig så han er ved og være en normal slank fritte. Før var han jo direkte fed argh
KariN
Hvalp
KariN

Antal indlæg : 130
Bopæl : Rødovre
Antal Ildere : 3

IndlægEmne: Sv: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitimeFre Maj 14, 2010 3:21 pm

Er du sikker på at det ikke er øjenbetændelse?

Min albino dreng fik nemlig også noget lysebrunt om øjnene, så jeg tog ham til dyrlæge, det viste sig at være øjenbetændelse han havde og det brune i hans hvide pels var jo så noget "snask" fra betændelsen så jeg ville nok få det tjekket bare for at være helt sikker Smile
http://www.kwj.minisite.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitimeFre Maj 14, 2010 8:11 pm

Han har næsten lige været ved dyrlæge og de siger han ikke fejler noget, fik dem nemlig til og tjekke ham helt igennem så han kunne få lavet pas.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Skifter pels om øjnene ??   Skifter pels om øjnene ?? Icon_minitime

Skifter pels om øjnene ??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» farven skifter
» Angora pels
» Pels skifte.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Alt om ildere