Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Man Maj 24, 2010 8:55 pm
Lyder spændende, men er ikke så skarp til tysk, ved du hvornår der er sidste tilmelding? ...
Det kunne jo være man skulle overveje det
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470 Bopæl : Nykøbing Falster Antal Ildere : 4
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Man Maj 24, 2010 9:09 pm
Nej jeg ved desværre ikke noget om sidste tilmelding... MEN jeg ved at der ikke er fyldt op endnu, men jeg tror også at de får en del tilmeldninger nu fra Danmark... :happy:
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Man Maj 24, 2010 9:10 pm
Så kan det være vi skal samle en bus med ilder og mennesker
Mary Admin
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Man Maj 24, 2010 9:17 pm
Tror der står den sidste tilmelding er d. 15. august
ilderbanden Opdrætter
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Man Maj 24, 2010 9:18 pm
Står der også hvor mange ilder de kan have med???
Mary Admin
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Man Maj 24, 2010 9:52 pm
nej det står der ikke noget om. De plejer vist også bare at lukke ind i tyskland..
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Man Maj 24, 2010 10:30 pm
herhjemme overvejer manden at tage afsted. men kun hvis han kan finde nogen at følges med da det ellers bliver for dyr en tur for en enkel person, samt der så er en der kan køre lidt af vejen.
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Tirs Maj 25, 2010 9:47 am
Jeg er så heldig, at jeg skal køre med Ilderbanden, og jeg kommer så med disse ildere:
Zefyr of FerretPardise Veteran/Mørk Vildtfarvet/Han Kastreret (Han kommer måske i handicap pga sin hale, men de skal lige se et billede af ham først)
Nigra Luna Veteran/Vildtfarvet/Tæve Steriliseret (Hun kommer måske i mørk vildtfarvet klasse, de ser på hende ved indtjekningen)
Cyrill Comet from Angelcastle Senior/Mørk Vildtfarvet/Han Kastreret
Jezebel from Angelcastle Senior/Black Solid/Tæve Usteriliseret
Juana from Angelcastle Senior/Mørk Vildtfarvet/Tæve Usteriliseret
Plus jeg kommer med 2 hvalpe fra Starshine Ferrets.
Gæst Gæst
Emne: Sv: 1.Mitteldeutsche Frettchenolympiade & Frettchenausstellung (18.09.10) [afholdt] Tirs Maj 25, 2010 11:23 am
Jeg kunne godt finde på at melde mig til, men så skulle der være nogle der ville køre med. Ellers bliver det for dyrt i diesel.
ilderbanden Opdrætter
herhjemme overvejer manden at tage afsted. men kun hvis han kan finde nogen at følges med da det ellers bliver for dyr en tur for en enkel person, samt der så er en der kan køre lidt af vejen.
KittAnderson skrev:
Jeg kunne godt finde på at melde mig til, men så skulle der være nogle der ville køre med. Ellers bliver det for dyrt i diesel.