Ja de 4 af dem er blevet mere mørke. Men Aysiha er stadig meget lys. Så jeg er spændt på hvad hun ender med. Men det er jeg med dem alle sammen. Nu må jeg bare finde min toldmodighed frem og vendte på det bliver mere tydeligt
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Emmas hvalpe 2 uger Søn Maj 30, 2010 12:49 pm
Det er sjovt at se så stor en forskel der er på vores søstres hvalpe :happy: Alle mine er mørke, nogle få er helt sorte på ryggen. Og dine er lyse og nogle af dem er brunlige. Det er godt nok spændende at se hvad farve de ender med at have :happy:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Emmas hvalpe 2 uger Tirs Jun 01, 2010 2:05 am
Så begynder man at kunne se nogle farver på de små. Jeg fik lige lidt billeder af dem her i dag, og syndes lige jeg ville vise hvor fine de er blevet.
Her er Andonis. Vores avls han næste år regner vi med. Andonis vejer 71g i morges.
Angel som vi regner med bliver chokolade. Hun er om ikke andet helt lyserbrun. Men der er stadig tid igen til vi kan se det. Hun har fået meget kort pels på ryggen. Den ligger ned og er helt flad. Angel vejer i dag 68g
Anike som vi har valgt at sælge alligevel. Hun vejer i dag 66g
Og så er der Anilla,. Som nok bliver som sin mor går jeg ud fra. En meget mild og rolig pige er hun. Hun vejer i dag 71g
Og sidst men ikke mindst, Aysiha. Vores lyse pige med det store GAB.. Hun vejer i dag 68g
Og lidt fælles billeder.
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Emmas hvalpe 2 uger Tirs Jun 01, 2010 7:18 am
Hvor er de bare søde. :happy:
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Emmas hvalpe 2 uger Tirs Jun 01, 2010 9:39 am
Hvor er de dejlige (:
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Emmas hvalpe 2 uger Tirs Jun 01, 2010 10:29 am
Hvor er de bedårende, med den lille fine bløde pels :colgate:
Glæder mig godt nok vildt meget til at se hvad farver de får..
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Jeg er godt nok også spændt på at se hvad farver de får :happy:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Emmas hvalpe 2 uger Ons Jun 02, 2010 6:07 pm
Jeg glæder mig godt nok også til at se farverne, når de er helt klare. Men det går bare så hurtigt nu. Hver morgen når jeg vejer dem ser jeg nye ting. Den største af dem ligger på 81g her til morgen. De tager omkring en 6g hver dag lige nu. Og jeg er bare så stolt af Emma, får hun gør det bare så godt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Emmas hvalpe 2 uger Ons Jun 02, 2010 10:16 pm
Jeg veeeed godt jeg ligger billeder ud hele tiden, iggggeeeen.. Jeg var oppe ved hvalpene her til aften. Og selvom billederne er ret mørke og der er brugt bliz hvad der ikke var på de andre, så kan man tydeligt se hvor meget de forandre sig lige nu. Så må lige advare imod at de er mere mørke på billederne end de er ellers.