Til... At fortælle om vores nye børn der flytter ind i løbet af de næste to måneder.
Det er ikke alle sammen der er født. Så jeg ligger ikke billeder ind af dem alle sammen. MEN!!!
Vi skal havde en lille Albino pige, som skal være vores kæle pige. Hun skal gå sammen med Emma når hendes hvalpe er vokset op og flytter mm.
Hun hedder Hope, og hun kommer self fra Daisy. Vores smukke lille prinsesse pige, som jeg næsten ikke kan vendte med at se.
Alene at jeg fik lov at få hende af min kære mand, der ikke ville havde Albino
, var i sig selv svært. Men nu er jeg bare lykkelig.
Næste i rakken, hedder Emily Rose. Hun er en meget MØRK black solid. Hun kommer fra Holland og flytter ind på min Føs´dag den 25 skal hun hændtes hos min søde veninde, der skal havde hende overnattene. Jeg har ikke fået singel billede af hende endnu. Og der ligger problemet, jeg har ikke nogle billeder af halvdelen af de her hvalpe. Så de må vendte.
Næste er vores avls han til næste år. Navnet er ikke fundet endnu, og han bliver født her den 19. Han bliver sort angora. Og det var et mindre tilfælde at jeg fik ham. Jeg skrev til vores opdrætter fra østrig og fortalte om at vores avls han, William var stukket af. Hun skrev at hun kunne give mig en sort angora, hvis jeg ville det. Hun fik nogle kuld hvor jeg kunne vælge en dreng fra som nr one.
Men... det gør så jeg får min sorte angora dreng, såfrem alt går godt. Er jeg lykkelig???
Næste er vores lille silver pige som hedder Iris. Hun kommer også fra østrig. Hun er halv angora silver. Hende har i set. Nyt billede må jeg lige høre om snart. For silverprinsessen har jo lige fået øjne nu. Så vi glæder os til at se hende med små øjne.
Sidst men ikke mindst, min lille Janus. Janus er min drømme ilder lige som Hope og den lille sorte angora dreng. De 3 har jeg drømt om at få.
Janus er silver angora. Han er fra en anden linje end iris, men de skal ikke parres sammen, vil jeg lige sige. Jeg er imod silver parringer, så det er ikke det vi køber ham til.
Janus kommer til at få et kælenavn jeg også vil kalde ham ved, som er Micko.
Han har også lige fået øjne.
Det var nogle stykker her. Billeder håber jeg snart på også at kunne offentlig gøre. Men der kommer om ikke andet af dem alle på min hjemmeside når den og vores nye opdræt bliver offentligt gjort i juli. Indtil da må i pænt vendte.
Så det er hvad min dag går med at drømme om. 4 avls dyr og en kæle pige