Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: nogen ideer? Tors Jun 24, 2010 12:31 pm
Ja min datter var jo så uheldig at miste hendes højt elskede Tulle for et stykke tid siden. Hun "mistede" interessen for vores dyr, græd om aften og kunne ikke sove, og når hun endelig faldt i søvn var det med hendes ilderbamse(tulle) i armene. Hun faldt så for en bette lille pige og man kunne se hun begyndte at live op igen og er nu helt sig selv igen, sover om natten uden brok, sidder tit i løbegården med de små osv vi har besluttet at denne bette lille pige skal blive solva´s nye bedste ven. for man kan se at de to har noget specielt sammen når de sidder og hygger. og nu er mit spørgsmål hvordan skal vi overdrage hende til solva.? det skal ske på en måde som hun vil huske. Har bestilt en rigtig tøsse-sele til hende og skal ha lavet et navneskilt dertil hvor bettetøsens og solva´s navne skal stå samt solva´s tlf nummer. Jeg har tænkt lidt på at lave en børnekontrakt som solva skal skrive under på, så hun føler det er hendes pige. eller overrække hende en pakke med selen i og så se om hun selv kan fatte budskabet når hun ser hvilken navne der står derpå. Har i nogen andre gode forslag til hvordan vi kan gøre???
Det skal siges at hun selv skal stå for bidetræning, bakketræning osv.. eller det er hvad hun får afvide, at vi så gør de forskellige ting når hun ikk sidder ved siden af ja det siger vi ikke til nogen.. :shh: og self hjælper vi hende når det er, så det bliver gjort rigtigt.
håber på en masse gode forslag, og gud hvor jeg glæder mig til at se hende i hovedet når dagen kommer... :love: :love: :love: :love: :love: :love:
PiaLyng Teenager
Antal indlæg : 735 Alder : 33 Bopæl : 7140 Stouby Antal Ildere : 9
Emne: Sv: nogen ideer? Tors Jun 24, 2010 2:44 pm
Giv ilderen den sele på, hvor navneskiltet er på, lige før hun skal hen og tage hende og så have børnekontrakten fremme så hun kan skrive under :happy:
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: nogen ideer? Tors Jun 24, 2010 2:56 pm
PiaLyng skrev:
Giv ilderen den sele på, hvor navneskiltet er på, lige før hun skal hen og tage hende og så have børnekontrakten fremme så hun kan skrive under :happy:
det var da det mest logiske og det er da self det vi skal gøre... tit er det det lige foran man overser... TAK Pia
PiaLyng Teenager
Emne: Sv: nogen ideer? Tors Jun 24, 2010 2:57 pm
og derudover er jeg glad for hun har fundet sig en ny bedsteven og er sig selv igen ! Og i sq nogen seje og gode forældre at ville overraske hende på den måde
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: nogen ideer? Tors Jun 24, 2010 3:04 pm
Det var ikke rart at se hende være så stille og ligeglad. Herhjemme har vi det med at overraske :love: vi har feks. sagt vi bare skal ud og køre en tur og så er vi endt i bonbonland og på bakken. en gang skulle vi til kbh og købe flyverdragt (troede hun) og vi endte på Bornholm. andre gange har vi sagt vi lige skal ud og køre og om hun vil blive ved naboen imens. og når vi så er kommet tilbage og der bliver ringet på nabodøren har det ikk været os men solva to søstre fra færøerne. hihi dem overrasker vi hende med hver gang, hun får aldrig dagen af vide for hvornår de kommer netop for at hun skal blive vildt glad...
PiaLyng Teenager
Emne: Sv: nogen ideer? Fre Jun 25, 2010 1:41 am
Super lækkert ! overraskelser er også rigtige dejlige - hvis de er gode !
Glæder mig til at hører om hvordan det hele kommer til at foregå ! Og hører om hvor lykkelig hun bliver !
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: nogen ideer? Fre Jun 25, 2010 10:36 am
Det skal du nok få af vide Pia
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: nogen ideer? Søn Jul 11, 2010 11:19 am
Så fik sólvá hendes længe ventede overraskelse (i fredags).
Hun havde sovet ved en veninde og vi havde aftalt med Christel og max at de skulle komme og spise om aften. så derfor blev det til jeg gav sólvá besked om der kom gæster om aften, samt at Hope´s nye ejer ville komme, så hun skulle komme hjem til spisning. Hun kom hjem og Christel og max kom. mens solva lige var væk fra stuen, listede jeg Hope op af løbegården og gav hende en lille sele på jeg hurtigt havde bikset sammen samt sat en lille hvid lap på hvor der stod. navn: Hope og på den anden side stod der ejer: sólvá. satte hende ned i løbegården til de andre og steffen spurgte sólvá om hun ville overrække hende til den rette ejer. det ville hun gerne og hun fik besked på at ejerens navn stod på selen. hun læste og kiggede flovt op og sagdestille. jamen det er jo mig... Det kom helt bag på hende og selen ja den lille ved siden af hendes hovedpuden sammen med alle hendes andre kære skatte.... Hun glæder sig vildt til Hope har fået vac. så hun kan få hende med ud på græsset og lege og tage hende med hen og vise de andre hende i sfoen(sammen med os voksne self ) Og så glæder hun sige igen til VIF for hun skulle jo ha udstillet Tulle, og nu er det så Hope i stedet for
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: nogen ideer? Søn Jul 11, 2010 9:09 pm
Hvor er det godt! Dejligt at hun blev så glad for at hun nu var hendes ...
A_M_T Hvalp
Antal indlæg : 354 Alder : 35 Bopæl : Oure, fyn Antal Ildere : 6 Drenge!
Emne: Sv: nogen ideer? Søn Jul 11, 2010 9:15 pm
Sikke en sød historie;o)
Gæst Gæst
Emne: Sv: nogen ideer? Søn Jul 11, 2010 9:16 pm
nååå.. hvor er det bare en fantastisk måde det blev gjort på. Arbejder selv med børn så ved hvor meget overraskelser betyder.
PiaLyng Teenager
Emne: Sv: nogen ideer? Man Jul 12, 2010 1:04 am
hvor FANTASTISK, Daisy Glæder mig at Sólvá blev glad, og synes det en super måde at give hende Hope på
Derudover passer navnet Hope jo bare mere perfekt til den lille pige, nu hvor jeg tænker over det !
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: nogen ideer? Man Jul 12, 2010 8:16 am
Ja navnet Hope passer perfekt til hende. eller ja til dem begge i en helhed