Og så har jeg bestilt plads til en hvalp som jeg af gode grunde ikke ved meget om
Min endelige tilmeldingsliste:
Jeg har lavet lidt om i den, da jeg lidt uventet fik to hvalpe i år, og jeg da synes at de begge skal have chancen Så nu ser det således ud. Og sådan bliver det ved med :rolleye:
Er du sikker på det? Hvis de har implantat, ergo kemisk neutraliseret, kommer de i klassen med de neutraliseret? Men både Kulle og Kalahvalros er så uneutraliseret, men med implantat så længe det virker Tak for påmindelsen
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Hvem tager i med til VIF 2010? Ons Aug 11, 2010 5:56 pm
Hvis en ukastreret han får et implantat, stiller han i ukastreret klasse. Man skal så skrive det på tilmeldingen, så der kommer en kommentar på dommerskemaet om, at dyret har fået en implantat. Nogle bruger jo implantatet, for at udskyde at bruge dyret i avl, dvs at senere vil dyret skulle stilles i usteriliseret/ukastreret klasse. Og man kan jo ikke ha et dyr der til tider stiller i neutraliseret og derefter i uneutraliseret klasse, det ville være noget værre rod.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Hvem tager i med til VIF 2010? Ons Aug 11, 2010 9:44 pm
Hvor mange skal der egentlig til for at der bliver oprettet en klasse.?
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Hvem tager i med til VIF 2010? Ons Aug 11, 2010 10:22 pm
På vores side står der:
Som hovedregel skal det være minimum 5 tilmeldte ildere i en klasse for at undgå sammenlægning af klasser. En del klasser vil dog blive sammenlagt, hvis der ikke er nok ildere til at have specifikke klasser til alle kriterierne. Man sammenlægger gerne ukastrerede og kastrerede ildere, ildere med ens pelsmønster og ildere med ens pelstype.
Dog vil handicap klassen aldrig blive slået sammen med en anden klasse.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Hvem tager i med til VIF 2010? Tors Aug 12, 2010 12:04 am
Okay tak
Mustela Nyt medlem
Antal indlæg : 7
Emne: Sv: Hvem tager i med til VIF 2010? Tors Aug 12, 2010 7:35 am
FerretParadise skrev:
Hvis en ukastreret han får et implantat, stiller han i ukastreret klasse. Man skal så skrive det på tilmeldingen, så der kommer en kommentar på dommerskemaet om, at dyret har fået en implantat. Nogle bruger jo implantatet, for at udskyde at bruge dyret i avl, dvs at senere vil dyret skulle stilles i usteriliseret/ukastreret klasse. Og man kan jo ikke ha et dyr der til tider stiller i neutraliseret og derefter i uneutraliseret klasse, det ville være noget værre rod.
Ok tak. Men er da også ret sikker på at dette er opgivet på min tilmelding -altså at de er hele, men med implantat Men hvis ikke, så skal det da rettes
Men de er nu midlertidig kastreret begge 2, dog kemisk
Tzari Opdrætter
Antal indlæg : 142
Emne: Sv: Hvem tager i med til VIF 2010? Fre Aug 20, 2010 2:29 pm
Tzari skrev:
Jeg har
Dk phoenix´s Topdollar,standard,senior,fertil han og Pl Firefox Rekin Dywan, Standard, senior , fertil tæve Bekræftiget
Håber lille DK Phoenix´s Golden New Dawn,standard,junior fertil tæve; kan få en lille plads også nu må vi se
YES nu har jeg 4 med. Skønne Vif fandt lige 2 pladser til mig DK Phoenix´s Golden New Dawn,standard,junior fertil tæve; DK Phoenix´s Midnight Karma,standard,junior fertil tæve;
cille Opdrætter
Antal indlæg : 477 Alder : 52 Bopæl : Assens/ ved Mariager Antal Ildere : Mange
Emne: Sv: Hvem tager i med til VIF 2010? Fre Aug 20, 2010 6:57 pm
Titania, senior, silver Ginger, senior, pastel Manna, senior, andre farver Medusa, junior, standard Klorofylla, junior, pastel Epoxy, junior, silver, Angora
Ukastreret
Ludo, senior, silver Pluto, senior, standard, Angora X-Ray, junior, silver Dooley, junior, og ehhh sat i pastel indtil vidre, bliver muligvis flyttet til andre farver
Kastreret Bermuda, senior, standard, Angora Colombo, senior, standard