Jeg kom da til at se at jeg slev ikke havde præsenteret mig selv endnu herinde.
Jeg hedder Kitt Anderson og er 18 år gammel.
Jeg bor i en lille by, som hedder Hæstrup Mælleby. Det ligger i nordjylland tæt på Hjørring.
Jeg har været i ilderverdenen inogle år efterhånden, og jeg kan rigtig godt lide at tage til træf og hygge med mine 'ilderveninder'.
Dog skriver jeg så godt som aldrig i trådene, men tro mig... Jeg følger med
Af ildere har jeg:
Quincy Evergreen (Sheik), fordi han er bossen herhjemme. Han er lille rod, som aldrig har tid til at nusse og hygge. Han vil meget hellere lege vildt og nappe fingre. Men han er den dejligste bandit, som jeg holder utroligt meget af. Sheik er alm. Standard.
Min lille ilderpige Kida, som er den blideste pige men kunne forestille sig. hun har ALDRIG bidt, og eeeeelsker at putte og nusse. Hun er aldrig i bur, og sover altid i sengen om natten sammen med min kæreste og jeg. Kida er mørk standard med en lille bitte bib. (nogen vil nok mene at det bare er et aftegn)
Det nyeste medlem, Venustrus Evergreen. Han er bare et dumt ungdyr.fuld af krud og narresteger. Han er en rigtig bisse, der synes det sjoveste i verden er at angribe min kærestes fødder. Han har et lidt løst tandsæt, men han skal nok lære ikke at bide. Venustrus er Silver, men jeg tror han bliver BEW om nogen tid.
Pasnings ilder Valleri Evergreen. Jeg passer valleri, fordi Venustrus mangler en anden bisse at lege med. Hun er rigtig dejlig og sød. Hun har også et ret løst tandsæt, men det bliver bedre dag for dag. Hun har heldigvis ligeså meget krudt i røven som Venustrus, så de får brugt noget energi. Valleri skal desværre flytte den 26, og jeg kommer helt sikkert til at savne den lille trold.
Udover ilderne har jeg to missekatte. En alm. huskat Tutsi og en norsk skovkat Andy.
Det var alt for denne her gang. God sommerdag til jer alle sammen.