Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Min nye hobby

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous

Min nye hobby Empty
IndlægEmne: Min nye hobby   Min nye hobby Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 4:48 pm

Jeg har fået en ny hobby. Eller ny og ny. Jeg elsker at tage billeder og arbejde med dem i billedeprogrammer. Min kæreste er blevet ufrivillig offer nu Evil . Og jeg vil gerne vise lidt hvad jeg sidder og laver. Får sikkert kæmpe bank når han ser det argh GG..

Min nye hobby MinelskedeMand6

Min nye hobby Nytkamera1117

Min nye hobby Minskat-13-03-101

Min nye hobby Nytkamera1137-1

Min nye hobby SorthvidRobert

Det var lidt derfor jeg manglede et nyt kamera, for mit standart karmera kunne ikke være med på det plan hvor jeg gerne ville havde det. Jeg syndes selv de er blevet meget gode.
Tilbage til toppen Go down
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Alder : 36
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

Min nye hobby Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye hobby   Min nye hobby Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 9:43 pm

Det synes jeg bestemt også.. det er da godt Smile... Smile Blush søde billeder med dyrene.. igen igen Big Smile
http://www.ferretsofmilkyway.dk
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Alder : 36
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

Min nye hobby Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye hobby   Min nye hobby Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 10:32 pm

Jeg synes du skal invitere din "mand" herind, så han kan se hvordan du udstiller ham (mangler en smiley der griner højt!)
.. Jeg elsker også selv at tage billeder. Det er helt fantastisk .. Keep up the good work Big Smile
http://www.rainbow-ferrets.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

Min nye hobby Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye hobby   Min nye hobby Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 12:46 am

Bawa.. Jeg har tvunget ham herind i går hæhæ. Han hedder Lord Doom herinde GG Rolling on the floor
Gæst
Gæst
Anonymous

Min nye hobby Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye hobby   Min nye hobby Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 1:21 am

Ja nu har jeg set det mon hun kommer her de næste dage eller er jeg stadig igang med at "opdrage" på den "syndige" pige Evil
Gæst
Gæst
Anonymous

Min nye hobby Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye hobby   Min nye hobby Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:26 am

Hihi, ser MEGET skyldig ud nu!! Smile Blush
Gæst
Gæst
Anonymous

Min nye hobby Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye hobby   Min nye hobby Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 3:13 pm

Så du ikke efter abe Tjalfe doo 🤢
Sponsoreret inhold

Min nye hobby Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye hobby   Min nye hobby Icon_minitime

Min nye hobby
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Hyggesnak