Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Ja de fleste kender mig jo :P

Go down 
+3
Mary
KariN
AlisVolatPropiis
7 deltagere
ForfatterBesked
AlisVolatPropiis
Hvalp
AlisVolatPropiis

Antal indlæg : 115

Ja de fleste kender mig jo :P Empty
IndlægEmne: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 8:08 pm

Men bare for dem der ikke gør...og for at præsentere mig så....

Navnet er Trine, jeg er 27 år gammel, har haft ilder siden jeg var 18, opvokset i Tønder, men flyttede for næsten 10 år siden til KBH og kan stadig ikke finde rundt Tongue Jeg studerer psykologi på KU og har en bachelorgrad i det.
Jeg bor i Taastrup med min lille flok af møgkræ...som jeg elsker så højt som var det mine børn.

Og en lille præsentation af midtpunkterne i mit liv...
(billederne er størstedels taget af Julia Keil Beck og dem af Melpomené af Maria Dyhr)

Ilderfryds Aisha

Ja de fleste kender mig jo :P Collageaisha
Aisha -Min elskede lille mokke, hele flokkens bedstemor, men med bid i :lol: hun er alfa og selvom hun ikke kunne drømme om nogensinde at bide et menneske, så bliver flokken styret med hård men kærlig pote. Hun er en selvstændig tøs der ikke rigtigt gider nus og kæl, men som dog gerne nyder en kortvarig gennem kløtur til tider og som elsker at tusle rundt i sine egne tanker. Hun kom hertil som 3årig og er for nylig fyldt 5år...alderen kan begynde at mærkes, men hun er stadig frisk og glad og til at lokke til en omgang vild leg...-min lille snorkfrøken hjertet

Cosmo Devi from Angelcastle
Ja de fleste kender mig jo :P Collagecosmo
Cosmo -Mors dreng...artig, kælen og opmærksomheds KRÆVENDE som ind i H...... Big Smile -og blir fornærmet når han ikke får den. Han er fra Bochum i tyskland og min øjesten....en diva der elsker at blive nusset, hilst på og puslet om...den godmodige hyggeonkel i flokken -og en ilder jeg trygt ville overlade til et lille barn og vide at han blot ville finde sig i alt...min elskede cossi cosling Hjerte

Barky's Efrafa Thlayli-Roo
Ja de fleste kender mig jo :P Collagethlayli
Thlayli -Min lille hybrid -og den absolut nemmeste ilder. Kæleglad opmærksom men følsom -kreativ og lynende intelligent, med klatreevner og generel logik udover dem alle. Men også emo...han er tænksom og lader til nogle gange at synke ind i dybe filosofiske tanker Tongue Han er en del af flokken og nyder dem...men engang imellem nyder han også at trække lidt for sig selv, og han er lidt en primadonna til tider -og kan komme med det mest foragtelige udtryk hvis de andre bliver for "umodne"...min lille emo-kælegris... hjertet

Ergo Csikszentmihalyi Spero of FerretParadise
Ja de fleste kender mig jo :P Collagespero
Spero -min evige ballademager, min lille fylder Wuhu ....han fylder mit liv med smil og højlydte grin...altid finder han på noget nyt, med afsindigt højthoppende galloperen rundt og båtten er han nok noget af det mest livsglade i denne verden...som de to andre drenge er han kælen, og søger sin mors opmærksomhed. Man ville aldrig kunne være i stand til at blive sur på ham...han har det mest uskyldige drengerøvede blik jeg længe har set og jeg kan simpelthem ikke stå for min dejlige glade humør og humor -fyldte Sperosen hjertet

Dark Crystal Ferrets Ancksunamun Anike (Melpomené)
Ja de fleste kender mig jo :P Collagemelpomene2
Melpomené -nyeste skud på stammen og lukkende min flok for denne gang...hvalpen der plagede mit sind fra hun var ca 2 uger gammel...interesseret i hende, men ikke hendes afstamning...dog kunne jeg ikke lade være med at plabre om hende til avleren der besluttede sig for at hun skulle til mig, koste hvad det ville, og hvem takker nej til sådan en stor sød vidunderlig lille gave? vi mangler endnu at lære hinanden helt at kende, og hende at fungere helt med de andre...men jeg har store forhåbninger om det nok skal gå, det bliver bedre og bedre med de andre, og har vidst aldrig reelt været ret slemt -jeg ER bare rigtig pylret. Smile Blush
Hun er ukuelig og glad, fræk og skøn, kælen når der er ro til det..og oplevelysten som bare faen...min lille solstråle prinsessepige hjertet

Det var så lidt om os herhjemme Smile
Tilbage til toppen Go down
KariN
Hvalp
KariN

Antal indlæg : 130
Alder : 36
Bopæl : Rødovre
Antal Ildere : 3

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 8:25 pm

Sikke nogle fine collager snuske Big Smile Big Smile

og dejlig beskrivelse af kræene Big Smile mine elskede "niecer og nevøer" hver og én Big Smile
http://www.kwj.minisite.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 10:56 pm

velkommen herind til dig også.
Skal selv have Melpomenés søster Angel.
Men var tæt på at snuppe hende selv.
Svært at vælge. Men lyder til du har været lun på hende i laaang tid.
Tillykke med hende. :happy:
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 11:09 pm

Dejlig præsentation af dig og dine dyr, og da også velkommen her ind Smile.. Dejligt med flere erfarne "kloge på ildere" ilderejer. Smile
http://www.ferretsofmilkyway.dk
AlisVolatPropiis
Hvalp
AlisVolatPropiis

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 11:55 pm

Louise ej hvor hyggeligt altså Big Smile og ja det er altså et vidunderligt kuld...Angel er altså også en fantastisk pige...så god og mild..Big Smile Jeg ved ikke hvorfor Melpomené hele tiden har "talt" til mig, hun er ikke chokolade -som jeg elsker dem. Og hun er iøvrigt tæve, jeg er mest til hanner, men hun gjorde og jeg er så glad for hende. Men du må da holde mig opdateret med hvordan det går med Angel Big Smile og måske kan vi lave søskende træf -ved da ilderbanden har bror Ramses Big Smile

Hej Mary og tusind tak Big Smile og eh....mer tak Smile Blush vil gøre mit bedste for at hjælpe hvor jeg kan
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 6:35 am

Jamen i må meget gerne komme til træf her engang. Vi regner med at holde nogle hvalpe træf.. Vi vil så gerne følge de små labaner, og se dem igen.
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 10:34 am

Hej Trine! Big Smile
Dejligt med en lang præsentation af dig og dyrene.
Du har godt nok nogle smukke dyr. Big Smile
http://www.rainbow-ferrets.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 2:03 pm

AlisVolatPropiis: Det var da en kanon ide. og sjovt samtidig.
Glæder mig SÅ meget til at hente hende snart.
De to hvalpe lød bare vidunderlige og som noget særligt.
Skal nok opdatere dig hen af vejen.
:happy:
PiaLyng
Teenager
PiaLyng

Antal indlæg : 735
Alder : 33
Bopæl : 7140 Stouby
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 2:42 pm

Hej Triiiiine Big Smile!
Dejligt at også have dig herinde, til at rette os Blink..
*bøjer sig i støvet for den kloge Trine* Tongue.

og så synes jeg altså alle dine dyr er så smukke :love:
http://www.Lyngsverden.weebly.com
AlisVolatPropiis
Hvalp
AlisVolatPropiis

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 3:32 pm

Maria det vil vi da rigtig gerne Big Smile bare at finde tid -når nu semestret starter igen...suk.

Anja Big Smile man nyder jo at fortælle om og vise sine små stoltheder Big Smile og tark Big Smile -du har altså også virkeligt dejlige dyr Big Smile

Louise træf er altid sjovt Big Smile og ja det er måske kun mig Tongue men jeg elsker at høre om og se kuldsøskene til mine kær udvikle sig Smile Hele det kuld er bare så skønne...frække modige søde og ganske som glade hvalpe jo er....du kan virkelig godt glæde dig Big Smile

Piiiiiiiiiiiiiiiiiia min snut Big Smile jeg gider altså ikke rette på jer Tongue jeg siger bare min mening, eller hvad jeg har erfaring med eller lært, så må folk sgu selv om de vil bruge den til noget eller ej *G* *rejser pia op ryster på hovedet ruller med øjnene, børster hende af og giver hende et stort kram* Big Smile og ungerne siger tusind tak Big Smile
cille
Opdrætter
cille

Antal indlæg : 477
Alder : 52
Bopæl : Assens/ ved Mariager
Antal Ildere : Mange

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 3:57 pm

Trine dine basser er så smukke og de har en herlig ejer...velkommen herind :happy: hjertet
http://cilleborgsildere-ferrets.weebly.com/
AlisVolatPropiis
Hvalp
AlisVolatPropiis

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 4:25 pm

Lol ej....hov...Krina...tusind tak *G* jeg kedede mig jo...og de elsker sgu også dig Big Smile

Hanne ej tusind tak for de søde ord om både mig og kræene Smile Blush
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 6:51 pm

Hej Trine Smile

Velkommen til Blink
AlisVolatPropiis
Hvalp
AlisVolatPropiis

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 3:35 pm

Heeeeeeeeej Tina Big Smile tark Big Smile
Sølvsten
Teenager
Sølvsten

Antal indlæg : 558
Alder : 58
Bopæl : Ballerup
Antal Ildere : 6

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 5:50 pm

Jamen er det ikke? Jo det er da. Det er jo Trine

Velkommen og dine dyr er da bare for lækre
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitime

Ja de fleste kender mig jo :P
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Alt om ildere

:: Præsentation
-
Gå til: