Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Ja de fleste kender mig jo :P

Go down 
+3
Mary
KariN
AlisVolatPropiis
7 deltagere
ForfatterBesked
AlisVolatPropiis
Hvalp
AlisVolatPropiis

Antal indlæg : 115

Ja de fleste kender mig jo :P Empty
IndlægEmne: Ja de fleste kender mig jo :P   Ja de fleste kender mig jo :P Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 8:08 pm

Men bare for dem der ikke gør...og for at præsentere mig så....

Navnet er Trine, jeg er 27 år gammel, har haft ilder siden jeg var 18, opvokset i Tønder, men flyttede for næsten 10 år siden til KBH og kan stadig ikke finde rundt Tongue Jeg studerer psykologi på KU og har en bachelorgrad i det.
Jeg bor i Taastrup med min lille flok af møgkræ...som jeg elsker så højt som var det mine børn.

Og en lille præsentation af midtpunkterne i mit liv...
(billederne er størstedels taget af Julia Keil Beck og dem af Melpomené af Maria Dyhr)

Ilderfryds Aisha

Ja de fleste kender mig jo :P Collageaisha
Aisha -Min elskede lille mokke, hele flokkens bedstemor, men med bid i :lol: hun er alfa og selvom hun ikke kunne drømme om nogensinde at bide et menneske, så bliver flokken styret med hård men kærlig pote. Hun er en selvstændig tøs der ikke rigtigt gider nus og kæl, men som dog gerne nyder en kortvarig gennem kløtur til tider og som elsker at tusle rundt i sine egne tanker. Hun kom hertil som 3årig og er for nylig fyldt 5år...alderen kan begynde at mærkes, men hun er stadig frisk og glad og til at lokke til en omgang vild leg...-min lille snorkfrøken hjertet

Cosmo Devi from Angelcastle
Ja de fleste kender mig jo :P Collagecosmo