Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Fisketuren ud for Fort Lauderdale :) Lør Jul 31, 2010 3:57 am
Som lovet.. Lidt flere billeder fra usa :oops:
Fra vores fisketur ud fra ft. lauderdale. Jeg vil godt lige på forhånd advare om billeder døde fisk.
Vi sejlede ud på en båd og pirkede med bly, kroge og små blæksprutter som madding. Det var mega klamt men og rigtig sjovt
Først mødte vi en rigtig flot hund som jeg synes i skal se Det er min yndlings race
Det hed den båd vi sejlede med
Og så lidt billeder af turen ud til hvor vi fiskede.
U.S. coastguard. Denne båd havde lidt samme effekt som skoleskibet Danmark.
Min far
Og så billeder fra hvor vi havde lagt anker.. En del af den fælles fangst
Det var kun min lillebror, far og jeg der var ude at fiske. Vi mødte så en dansker som havde boet i USA i 65 år og hans kammerat. De var vældig flinke og dem hyggede vi og med hele aftenen.
Vi fangede 4 forskellige slag fisk. Her er de. Ved ikke hvad de alle sammen hedder præcist Men her er en Yellow taled snapper.
En red snapper, den hedder også noget andet som jeg ikke lige kan huske hvad er :rolleye:
Og så en black snapper, som også hedder noget andet
Og så en sølv fisk som var rigtig flot. Kan heller ikke huske hvad den hedder
Og så hele vores fangst. 23 fisk ialt
Red snapper igen med løftet rygfinne
Og så også lige den bisser.
Og det var så det. Håber du nød dem
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Fisketuren ud for Fort Lauderdale :) Lør Jul 31, 2010 11:59 am
Det ser, som altid, mega hyggeligt ud Det er nogle flotte fisk. Især den sidste hah.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Fisketuren ud for Fort Lauderdale :) Lør Jul 31, 2010 3:35 pm
Tak anja, var også hyggeligt
Er det den der sølv fisk du mener?
Sølvsten Teenager
Antal indlæg : 558 Alder : 58 Bopæl : Ballerup Antal Ildere : 6
Emne: Sv: Fisketuren ud for Fort Lauderdale :) Lør Jul 31, 2010 3:48 pm
Og du har alle lemmer endnu Det er godt
Mary Admin
Emne: Sv: Fisketuren ud for Fort Lauderdale :) Lør Jul 31, 2010 3:55 pm
Ja ja.. det var ikke den tur der var chance for at miste dem.. I går på Kanoturen så vi kun en lille bitte baby Gator.. og så selvfølgelig en masse fisk og store skildpadder ... Så jeg har alle lemmer endnu
PiaLyng Teenager
Antal indlæg : 735 Alder : 33 Bopæl : 7140 Stouby Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Fisketuren ud for Fort Lauderdale :) Lør Jul 31, 2010 4:14 pm
Godt du i god behold, Mary ! Og det ser ud til at være super hyggeligt, ja selv fiske delen