Antal indlæg : 242 Alder : 35 Bopæl : Vejle Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
Emne: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 12:23 am
Ja som titlen lyder ankom Lucifer her til aften til vores lille familie Han er en standard han på ca. 850 g. Han og hans bror, Ozzy, som bor hos min veninde har vi lige hentet i Aalestrup her til aften... Santo, min store dreng, tager sig SÅ godt af ham og de sover allerede sammen inde i buret Marlon ligger og sover udenfor buret for jeg er ikke helt sikker på hvordan han vil tage en lille ny, men de har snakket sammen og det er ikke fordi han hidser sig op over for ham, men nu får vi at se hvordan det går i morgen
rapporterer igen i morgen evt. med nogle billeder Over and out Sov godt
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 4:05 am
TILLYKKE . Glæder mig til at se billeder imorgen
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 11:15 am
Ej, hvor dejligt =)
Jeg glæder mig godt nok også til at se billeder.
Det er da dejligt, hvis Marlon ikke pustede sig op - det gjorde rofus jo her, og vi havde nogle KÆMPE kampe
minority Hvalp
Antal indlæg : 242 Alder : 35 Bopæl : Vejle Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 11:29 am
Det kunne ikke gå bedre De sover sammen i buret og han og Marlon har leget i dag De er bare SÅ dygtige... Den nemmeste sammenførelse EVER!!!
Så her er lige lidt billeder af ham så i kan se mit vidunder hehe
Han er bare DEJLIG <3<3<3<3
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470 Bopæl : Nykøbing Falster Antal Ildere : 4
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 11:59 am
Tillykke med ham... hvor er det bare dejligt at det er gået så godt med sammenføringen..
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 1:22 pm
Tillykke med ham. :happy:
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 1:24 pm
Det ser bare helt hyggeligt ud
minority Hvalp
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 1:26 pm
Ja de to store synes han er ret sjov
Sølvsten Teenager
Antal indlæg : 558 Alder : 58 Bopæl : Ballerup Antal Ildere : 6
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Man Aug 02, 2010 5:58 pm
Stort tillykke med ham. Han ser rigtig sød ud
minority Hvalp
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Tirs Aug 03, 2010 6:48 pm
Sådan ser man ud når man er rigtig rigtig træt efter at have prøvet at komme op på platformen i buret for at finde de andre... Bare noget lort når man så ser at de er kravlet gennem røret op på 1. sal Så kan man sgu lige så godt sove her
Vi har stadig ikke haft nogle problemer med sammenføring Så det er bare fedt!!! Lucifer efterligner de store og hvis den ene ikke gider lege gør den anden helt sikkert De leger også sammen og småslås når han er med Det er herligt at de tager hensyn til ham!
Vi har lige været ude og gå en lille tur med dem alle tre Lucifer forstår det ikke helt endnu, men regnede Santos metode med at komme op og sidde ved mor ud ret hurtigt
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Så ankom Lucifer Tirs Aug 03, 2010 7:02 pm