Hej allesammen.
Jeg tænkte det var på tide med en præsentation, da jeg længe har befundet mig i luretræet :colgate:
Jeg hedder Mette, er 35 år gammel og bor i Viby, en lille by 12 km. fra Roskilde. Her bor jeg sammen med min bedre halvdel Stig og vores søn Jannich på 11 år.
Vi har haft ilder siden 2007.
Her kommer en lille præsentation af vores 4 ildere:
Speedy: Han er vores første ilder. Hvad vi ikke vidste da vi købte ham var, at han er hybrid. Jeg ville ønske sælger havde sagt det, da vi var førstegangs ilderejere, samt havde en dreng, der dengang var 7 år.
Speedy er en meget forsigtig dreng. Han er en rigtig mors-dreng. Han forguder sin madmor og elsker at blive nusset og kysset af hende. Stig og Jannich vil han gerne lege med, men til tider kammer han lidt over og så sidder tandsættet lidt løst på ham :rolleye:
Speedy er 3 år gammel.
Da Speedy var 9 måneder gammel, syntes vi han skulle have en ven. Valget faldt på den vidunderlige Loke. Loke er en meget blid og sød dreng. Han er en værre fjollefis, der gør alt det man ikke må: driller de andre, driller sine madforældre, hopper på bordet i tide og utide, skider fra stolen og ned på gulvet, stjæler ting og megt mere, altså en rigtig ilder
Loke er 3 år og silver:
Det var så ikke meningen vi skulle have flere, men Lokes tidligere ejer havde to ildere mere, der manglede hjem... Og det kunne vi ikke sige nej til.
Minnie er en angorapige, der har det blideste sind. Hun er sød ved alle folk hun møder og hun elsker at kysse.
Minnie er alfa herhjemme og styrer sin lille flok med fast, men kærlig pote. Hun er en herlig ilderpige, der elsker at lege med de andre og hun er altid klar til at nusse og kæle: Minnie er 4 år.
Den sidste i flokken er Inani. Hun går under øgenavnet "Kællingen" herhjemme. Dette skal dog egentlig ikke opfattes negativt, hun er en kælling på den fede måde...
Inani er den skæggeste ilder at lege med. Hun er altid helt klar på en omgang voldsom leg og hun er lidt af en drenge-pige. Hun er faktisk ret sød, men hun glemmer nogle gange det der med, at man ikke må bruge tænderne.
Hun har en svaghed for bare fødder og KAN simpelthen ikke lade være med at smage på dem.
Inani er 3 år gammel.
Til sidst lidt blandede billeder af vores elskede pelsbørn: