Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Hej allesammen

Go down 
+5
FerretParadise
Louise V
minority
Stubba
lussingen
9 deltagere
ForfatterBesked
lussingen
Nyt medlem
lussingen

Antal indlæg : 8
Alder : 49
Antal Ildere : 4

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 7:41 pm

Hej allesammen.
Jeg tænkte det var på tide med en præsentation, da jeg længe har befundet mig i luretræet :colgate:

Jeg hedder Mette, er 35 år gammel og bor i Viby, en lille by 12 km. fra Roskilde. Her bor jeg sammen med min bedre halvdel Stig og vores søn Jannich på 11 år.
Vi har haft ilder siden 2007.

Her kommer en lille præsentation af vores 4 ildere:

Speedy: Han er vores første ilder. Hvad vi ikke vidste da vi købte ham var, at han er hybrid. Jeg ville ønske sælger havde sagt det, da vi var førstegangs ilderejere, samt havde en dreng, der dengang var 7 år.
Speedy er en meget forsigtig dreng. Han er en rigtig mors-dreng. Han forguder sin madmor og elsker at blive nusset og kysset af hende. Stig og Jannich vil han gerne lege med, men til tider kammer han lidt over og så sidder tandsættet lidt løst på ham :rolleye:
Speedy er 3 år gammel.
Hej allesammen DSC02221
Hej allesammen DSC02219
Hej allesammen Ilderne2008006

Da Speedy var 9 måneder gammel, syntes vi han skulle have en ven. Valget faldt på den vidunderlige Loke. Loke er en meget blid og sød dreng. Han er en værre fjollefis, der gør alt det man ikke må: driller de andre, driller sine madforældre, hopper på bordet i tide og utide, skider fra stolen og ned på gulvet, stjæler ting og megt mere, altså en rigtig ilder Applause
Loke er 3 år og silver:
Hej allesammen Blandedebilleder2008482
Hej allesammen Mettebilleder083
Hej allesammen Mettebilleder087

Det var så ikke meningen vi skulle have flere, men Lokes tidligere ejer havde to ildere mere, der manglede hjem... Og det kunne vi ikke sige nej til.
Minnie er en angorapige, der har det blideste sind. Hun er sød ved alle folk hun møder og hun elsker at kysse.
Minnie er alfa herhjemme og styrer sin lille flok med fast, men kærlig pote. Hun er en herlig ilderpige, der elsker at lege med de andre og hun er altid klar til at nusse og kæle: Minnie er 4 år.
Hej allesammen DSC02216
Hej allesammen DSC02442
Hej allesammen DSC02610

Den sidste i flokken er Inani. Hun går under øgenavnet "Kællingen" herhjemme. Dette skal dog egentlig ikke opfattes negativt, hun er en kælling på den fede måde...
Inani er den skæggeste ilder at lege med. Hun er altid helt klar på en omgang voldsom leg og hun er lidt af en drenge-pige. Hun er faktisk ret sød, men hun glemmer nogle gange det der med, at man ikke må bruge tænderne.
Hun har en svaghed for bare fødder og KAN simpelthen ikke lade være med at smage på dem.
Inani er 3 år gammel.
Hej allesammen DSC02203
Hej allesammen DSC02615
Hej allesammen DSC02440

Til sidst lidt blandede billeder af vores elskede pelsbørn:
Hej allesammen Ilderne2008022
Hej allesammen Sommerferie2008041
Hej allesammen Mettebilleder018-1
Hej allesammen DSC02469
Hej allesammen DSC02601
Tilbage til toppen Go down
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Alder : 36
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 7:50 pm

Hej og velkommen til! Smile

Hvor ser dine dyr dejlige ud :happy:
http://www.frkstubba.dk
minority
Hvalp
minority

Antal indlæg : 242
Alder : 35
Bopæl : Vejle
Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 7:51 pm

Velkommen Big Smile Hvor ser dine dyr dejlige ud Tongue
lussingen
Nyt medlem
lussingen

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 7:55 pm

Tak skal I have. De er også bare super skønne hver og een!! <3
Louise V
Hvalp
Louise V

Antal indlæg : 120
Alder : 35
Antal Ildere : 1

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:05 pm

Velkommen smukke dyr =)
FerretParadise
Opdrætter
FerretParadise

Antal indlæg : 633
Alder : 58
Bopæl : København
Antal Ildere : 5

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:29 pm

Hejsa Mette.

Endelig meldte du dig ind, hvor dejligt. Wuhu
Sikke nogle skønne billeder af dine super søde dyr, jeg elsker det hvor de leger dyrlæge. Rolling on the floor
http://www.ferretparadise.dk
ilderbanden
Opdrætter
ilderbanden

Antal indlæg : 470
Bopæl : Nykøbing Falster

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:58 pm

Hej Mette

Velkommen herinde... Det var da dejligt at du ville komme ned fra dit træ... Blink
http://www.ilderbanden.dk
lussingen
Nyt medlem
lussingen

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:02 pm

Tusind tak skal I have allesammen :happy:

Ann: ja, det billede med Loke og gamle Muddi er altså også sjovt :happy: Det minder mig sådan om, hvordan de to altid legede i timevis, vel og mærke nogle meget sjove og til tider underlige (for os mennesker) lege...
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 2:58 am

Dejlige billeder af dine dyr Smile

Og tak for præsentationen. Smile
http://www.ferretsofmilkyway.dk
AlisVolatPropiis
Hvalp
AlisVolatPropiis

Antal indlæg : 115

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 10:08 am

velkommen dejlige mette med de ligeså dejlige dyr Big Smile
lussingen
Nyt medlem
lussingen

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:20 am

Tusind tak skal I have :happy:
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 8:45 pm

Velkommen til Big Smile
http://www.rainbow-ferrets.dk
Sponsoreret inhold

Hej allesammen Empty
IndlægEmne: Sv: Hej allesammen   Hej allesammen Icon_minitime

Hej allesammen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-