Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Juleudstilling Man Sep 13, 2010 11:29 pm
Der afholdes juleudstilling lørdag den 4. december 2010 i Vallensbæk Ridecenter.
Der vil blive åbnet for tilmelding fra den 15. september kl. 19.00 og frem til den 25. september og der vil være plads til 120 ildere. Tilmeldingsblanket vil være at finde på udstillingens hjemmeside som bliver offentliggjort den 14. september og prisen vil være kr. 150,00 pr. tilmeldt dyr.
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Juleudstilling Tirs Sep 14, 2010 12:04 am
spændende. håber vi har net indtil kl 19. ved ikk helt hvornår i løbet af onsdagen det lukker.
PiaLyng Teenager
Antal indlæg : 735 Alder : 33 Bopæl : 7140 Stouby Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Juleudstilling Tirs Sep 14, 2010 12:05 am
Jeg vil ha en plads. Jeg vil ha en plads.. eller gerne flere !!
Det super fedt gjort og jeg håber virkelig vi får en plads eller flere !
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Juleudstilling Tirs Sep 14, 2010 7:55 am
Jeg håber virkelig også på at få pladser, så jeg skal nok sidde klar imorgen kl.18.59.
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Juleudstilling Tirs Sep 14, 2010 9:05 am
vi har aftalt at ryger nettet i løbet af dagen så smutter vi ud og sætter modemmet op ude i det nye. så håber vi bare at de tænder derude når de slukker her, som aftalen lød på for vi vil med
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
vi har aftalt at ryger nettet i løbet af dagen så smutter vi ud og sætter modemmet op ude i det nye. så håber vi bare at de tænder derude når de slukker her, som aftalen lød på for vi vil med
Kan du ikke udfylde tilmeldingsblankketten senere idag (når hjemmesiden er klar kan den findes der) og så sende den til en ven så kan tilmelde for dig? Det må du meget gerne
PiaLyng Teenager
Antal indlæg : 735 Alder : 33 Bopæl : 7140 Stouby Antal Ildere : 9
Kan du ikke udfylde tilmeldingsblankketten senere idag (når hjemmesiden er klar kan den findes der) og så sende den til en ven så kan tilmelde for dig? Det må du meget gerne
er det over mail man skal tilmelde? for så kan jeg bare skrive den i dag og ligge den i kladder og så sende den over tlf hvis det er
Mary Admin
er det over mail man skal tilmelde? for så kan jeg bare skrive den i dag og ligge den i kladder og så sende den over tlf hvis det er
jeps.. det var sørme smart haha.. god idé.
Daisy Opdrætter