Emne: 1 år gammel tæve sælges!! Tors Apr 01, 2010 12:15 am
Det er med tårer i øjnene at jeg må skrive det her indlæg. Vi har i flere uger prøvet at få Tia til at enes med de andre i flokken, men forgæves. Det er nu kommet så vidt at vi har måttet flytte hende i bur for sig selv.
Men da vi helst ser at vi ikke har for mange hold gående, så ser vi kun en mulighed tilbage: nemlig at sælge den kære pige. Hun kommer til at koste 1000 kroner. Prisen inkluderer også tilbehør til hende. Men et godt hjem kommer selvfølgelig til hver en tid før penge!!!
Håber at der er nogen der har mod på at tage hende til sig. Hun sælges kun til folk med erfaring, da det sagtens kan mærkes at hun har vild-ilder i blodet.
Hun er ikke steriliseret!!
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: 1 år gammel tæve sælges!! Tors Apr 01, 2010 1:55 am
Smukke Tia
Det gør mig ondt at høre i skal sælge hende. Men det lyder til at være det rigtige.. Håber i finder et godt hjem til hende! :love:
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: 1 år gammel tæve sælges!! Tors Apr 01, 2010 11:04 am
Åhhh smukke Tia - det er synd i skal af med hende, men jeg håber i finder et godt hjem til hende
Ej Steffen din lort!!!! Tia er altså ikke til salg! Det er bare Steffen der har leget sjov! Se på datoen og gæt selv resten af historien
Glædelig første April!
Tia bliver her til evig tid. Og hun har det skønt sammen med de andre piger. Jeg kunne aldrig finde på at sælge hende, selv hvis de blev uvenner. Hun er som et barn for mig, og jeg elsker hende over alt på jorden
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Jaa, jeg ville da aldrig kunne sælge nogen af mine dyr, uanset hvor irriterende eller dumme de nu er .. De er MINE! Til de eller jeg forlader den her verden
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: 1 år gammel tæve sælges!! Fre Apr 02, 2010 4:32 am
DU SÅ DUM STEFFEN!
Gæst Gæst
Emne: Sv: 1 år gammel tæve sælges!! Tirs Jan 11, 2011 12:56 pm
Hvor henne befinder hun sig nu? Og bider hun? Kontakt gerne på 30 13 84 43, er der døgnet rundt
Line Opdrætter
Antal indlæg : 139 Alder : 35 Bopæl : Vanløse Antal Ildere : 3
Emne: Sv: 1 år gammel tæve sælges!! Tirs Jan 11, 2011 1:22 pm
Synes du skal læse tråden igennem før du skriver i den. Det står ca. midt i at hun ikke er til salg
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: 1 år gammel tæve sælges!! Tirs Jan 11, 2011 9:08 pm
Cecilielenda skrev:
Hvor henne befinder hun sig nu? Og bider hun? Kontakt gerne på 30 13 84 43, er der døgnet rundt
Som Line skriver så er hun ikke til salg. Hun er min og har været det altid. Og her bliver hun også boende Det var bare min nørd af en kæreste der valgte at lave en latterlig aprilsnar!