Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Ang. VIF 2010 Tilbagebetaling

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
KariN
Hvalp
KariN

Antal indlæg : 130
Alder : 36
Bopæl : Rødovre
Antal Ildere : 3

Ang. VIF 2010 Tilbagebetaling  Empty
IndlægEmne: Ang. VIF 2010 Tilbagebetaling    Ang. VIF 2010 Tilbagebetaling  Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 12:05 pm

Pga. det udbrud af FECE som har været i skandinavien de sidste par måneder, er vi blevet enige om, at lave en lille ændring i reglerne for tilbagebetaling. Dette har vi gjort for at vise forståelse for alvoren bag smitsomme sygdomme, respekt og hensyn til dem, der på så tragisk vis har mistet deres dyr.
Så fra nu af, så kan man få sine penge tilbage, hvis man kan påvise en dyrlæge attest på, at ens dyr bærer på smitten, enten ved at selve dyret har været sygt, eller har smittet andre dyr. Selvfølgelig betyder dette, at dyrene ikke må medbringes i lokalet eller deltage på udstillingen, og vi håber på, at den anbefalte karantæne periode som findes for denne smitsomme sygdom bliver overholdt.

Med Venlig Hilsen
Vif-Crewet
Tilbage til toppen Go down
http://www.kwj.minisite.dk
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Alder : 36
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

Ang. VIF 2010 Tilbagebetaling  Empty
IndlægEmne: Sv: Ang. VIF 2010 Tilbagebetaling    Ang. VIF 2010 Tilbagebetaling  Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 5:55 pm

Fornuftigt! Tusind tak!.. Ikke at mine dyr er ramt, og det håber jeg heller ikke de bliver. Så tak Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.ferretsofmilkyway.dk

Ang. VIF 2010 Tilbagebetaling
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» DIU i Horsens, 2010
» Resultatlisten VIF 2010
» Resultatlisten Julefrittevitten 2010
» Udstilling i julens tegn 27.nov.2010
» Hvem tager i med til VIF 2010?