Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Glemmer at bruge bakken. Søn Okt 31, 2010 11:22 am
Det er ret irriterende, mine ildere har altid været forholdvise gode til at bruge bakken .. Men i køkkenet, er det håbløst. Jeg synes jeg har prøvet ALT .. Men det er som om at gulvet bare er MEGET bedre at bruge, end bakken.
Er der nogle der har nogle ideer til hvad jeg skal gøre?
Jeg har - igen - prøvet at vaske gulvet 3 gange (i streg) og sat en brugt bakke derud, så det lugter af toilet .. Så må vi se om det virker den her gang.
Det er Rofus der 'glemmer' det. Og når han har tisset ved siden af, så 'lugter' det af toilet (selvom jeg gør det rent) og så gør de andre det også
Eliza Opdrætter
Antal indlæg : 175
Emne: Sv: Glemmer at bruge bakken. Søn Okt 31, 2010 2:28 pm
En blanding med vand, eddike og opvaskemiddel tager lugten ret godt, men de tisser der nok alligevel..
Hvis det er lige ved siden af bakken så prøv at lægge et tæppe rundt om det ka være det hjælper. Det har begrænset upsere ret meget herhjemme men det ka godt ske der kommer en på tæppet i starten..
cmkh Hvalp
Antal indlæg : 236 Alder : 38 Bopæl : Skive Antal Ildere : 2 han Bamser
Emne: Sv: Glemmer at bruge bakken. Søn Okt 31, 2010 2:55 pm
Sirius gøre det samme ude i min gang.... en men kun et sted der ude, en af min venner sage def kunne værer fordi det er der mine varme rør ligger ud til mit bade værlse, så tænkte på om i harde gulv varme i køkkenet, så kan det værer derfor, han syntes det er rat
Stubba Stifter
Emne: Sv: Glemmer at bruge bakken. Søn Okt 31, 2010 6:04 pm
Eliza skrev:
En blanding med vand, eddike og opvaskemiddel tager lugten ret godt, men de tisser der nok alligevel..
Hvis det er lige ved siden af bakken så prøv at lægge et tæppe rundt om det ka være det hjælper. Det har begrænset upsere ret meget herhjemme men det ka godt ske der kommer en på tæppet i starten..
Åh, det vil jeg lige prøve (det med eddike)
Ja, det må jeg prøve - det er bare så irriterende! Prøver det rundt om bakken (så langt har jeg slet ikke tænkt )
cmkh skrev:
Sirius gøre det samme ude i min gang.... en men kun et sted der ude, en af min venner sage def kunne værer fordi det er der mine varme rør ligger ud til mit bade værlse, så tænkte på om i harde gulv varme i køkkenet, så kan det værer derfor, han syntes det er rat
Nej, ingen rør. eller. Vores radiator er der - så det er jo nok varmere der end andre steder i køkkenet
AlisVolatPropiis Hvalp
Antal indlæg : 115
Emne: Sv: Glemmer at bruge bakken. Søn Okt 31, 2010 10:54 pm
læg tæpper eller foder der hvor du ikke vil have de skal skide
Stubba Stifter
Emne: Sv: Glemmer at bruge bakken. Man Nov 01, 2010 2:35 pm
Jeg prøver idag .. og ellers må de sgu få ble på, de kære små (ironi!) ..
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Glemmer at bruge bakken. Tirs Nov 02, 2010 4:12 pm
Ros dem helt vildt når de bruger bakken Positiv respons gør at de får lyst til at gøre det igen. Sådan har mine i hvert fald lært at bruge bakken. Masser af ros og godbidder ..
Stubba Stifter
Emne: Sv: Glemmer at bruge bakken. Søn Nov 07, 2010 10:35 am
wow .. Jeg har bare sat en kurv over i det hjørne, som de mente var toilet - og de har brugt bakken lige siden .. Dét er sgu imponerende