Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Glemmer at bruge bakken.

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Alder : 36
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

Glemmer at bruge bakken. Empty
IndlægEmne: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 11:22 am

Det er ret irriterende, mine ildere har altid været forholdvise gode til at bruge bakken .. Men i køkkenet, er det håbløst. Jeg synes jeg har prøvet ALT .. Men det er som om at gulvet bare er MEGET bedre at bruge, end bakken.

Er der nogle der har nogle ideer til hvad jeg skal gøre?

Jeg har - igen - prøvet at vaske gulvet 3 gange (i streg) og sat en brugt bakke derud, så det lugter af toilet .. Så må vi se om det virker den her gang.

Det er Rofus der 'glemmer' det. Og når han har tisset ved siden af, så 'lugter' det af toilet (selvom jeg gør det rent) og så gør de andre det også Angry
Tilbage til toppen Go down
http://www.frkstubba.dk
Eliza
Opdrætter
Eliza

Antal indlæg : 175

IndlægEmne: Sv: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 2:28 pm

En blanding med vand, eddike og opvaskemiddel tager lugten ret godt, men de tisser der nok alligevel..

Hvis det er lige ved siden af bakken så prøv at lægge et tæppe rundt om det ka være det hjælper.
Det har begrænset upsere ret meget herhjemme men det ka godt ske der kommer en på tæppet i starten..
cmkh
Hvalp
cmkh

Antal indlæg : 236
Alder : 38
Bopæl : Skive
Antal Ildere : 2 han Bamser

IndlægEmne: Sv: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 2:55 pm

Sirius gøre det samme ude i min gang....
en men kun et sted der ude, en af min venner sage def kunne værer fordi det er der mine varme rør ligger ud til mit bade værlse, så tænkte på om i harde gulv varme i køkkenet, så kan det værer derfor, han syntes det er rat
Stubba
Stifter
Stubba

IndlægEmne: Sv: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 6:04 pm

Eliza skrev:
En blanding med vand, eddike og opvaskemiddel tager lugten ret godt, men de tisser der nok alligevel..

Hvis det er lige ved siden af bakken så prøv at lægge et tæppe rundt om det ka være det hjælper.
Det har begrænset upsere ret meget herhjemme men det ka godt ske der kommer en på tæppet i starten..

Åh, det vil jeg lige prøve (det med eddike)

Ja, det må jeg prøve - det er bare så irriterende! Prøver det rundt om bakken (så langt har jeg slet ikke tænkt Tongue)

cmkh skrev:
Sirius gøre det samme ude i min gang....
en men kun et sted der ude, en af min venner sage def kunne værer fordi det er der mine varme rør ligger ud til mit bade værlse, så tænkte på om i harde gulv varme i køkkenet, så kan det værer derfor, han syntes det er rat

Nej, ingen rør. eller. Vores radiator er der - så det er jo nok varmere der end andre steder i køkkenet Smile
AlisVolatPropiis
Hvalp
AlisVolatPropiis

Antal indlæg : 115

IndlægEmne: Sv: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 10:54 pm

læg tæpper eller foder der hvor du ikke vil have de skal skide Smile
Stubba
Stifter
Stubba

IndlægEmne: Sv: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitimeMan Nov 01, 2010 2:35 pm

Jeg prøver idag Big Smile .. og ellers må de sgu få ble på, de kære små (ironi!) .. Big Smile
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitimeTirs Nov 02, 2010 4:12 pm

Ros dem helt vildt når de bruger bakken Big Smile
Positiv respons gør at de får lyst til at gøre det igen.
Sådan har mine i hvert fald lært at bruge bakken.
Masser af ros og godbidder ..
http://www.rainbow-ferrets.dk
Stubba
Stifter
Stubba

IndlægEmne: Sv: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitimeSøn Nov 07, 2010 10:35 am

wow .. Jeg har bare sat en kurv over i det hjørne, som de mente var toilet - og de har brugt bakken lige siden shocked .. Dét er sgu imponerende Big Smile
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Glemmer at bruge bakken.   Glemmer at bruge bakken. Icon_minitime

Glemmer at bruge bakken.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Han sover i bakken.
» Hvornår og hvor mange gange må man bruge en tæve?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Alt om ildere

:: Andet
-
Gå til: