Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Han sover i bakken. Fre Jul 23, 2010 10:47 pm
Django skrev:
:happy: Tak skal i havde... der kommer nok en del spørgsmål fra mig :happy: ang mad , og ikke mindst at gøre dem renlige han vil sove i den bakke som skulle være den der var hans wc
Altså .. En grund til han sover i bakken, kan være pga. det du bruger i bakken. Hvad bruger du? :happy:
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Han sover i bakken. Fre Jul 23, 2010 10:50 pm
Det kan også være fordi han har det super varmt, og trænger til at blive kølet af Og bakken er jo koldere at ligge i end tæpper eller hængekøjer!
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Han sover i bakken. Fre Jul 23, 2010 10:53 pm
Mit bud er det samme som bawa's
De fleste af mine hvalpe bruger bakken til at sove i - faktisk ret klamt en gang imellem :happy:
Stubba Stifter
Emne: Sv: Han sover i bakken. Fre Jul 23, 2010 10:57 pm
Så er det bare om - her i sommervarmen - at holde den ren så kan det vel ikke gå HELT galt? Tello gør det også
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Han sover i bakken. Fre Jul 23, 2010 10:58 pm
Ja man må bare rense den noget mere
Stubba Stifter
Emne: Sv: Han sover i bakken. Fre Jul 23, 2010 10:59 pm
Lige præcis
minority Hvalp
Antal indlæg : 242 Alder : 35 Bopæl : Vejle Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
Emne: Sv: Han sover i bakken. Fre Jul 23, 2010 11:45 pm
Mine drenge ruller sig i den når jeg lige har skiftet den... den skal da helt sikkert lige lugte af dem igen efter den er blevet rengjort
Gæst Gæst
Emne: Sv: Han sover i bakken. Lør Jul 24, 2010 10:14 am
Hej
Det jeg bruger i bakken er Natur-træpiller,,, men har også tænkt den samme tanke om at det måske var for varmt i hænge høje og de andre ting han har i buret :happy: Så jeg venter da bare og ser det and ,,,
Og såå er jeg jo mere rolig nå i andre også kender til det :happy:
AlisVolatPropiis Hvalp
Antal indlæg : 115
Emne: Sv: Han sover i bakken. Lør Jul 24, 2010 12:56 pm
Mine gør det konsekvent til tider....rigtig lækkert (ironi kan være anvendt) men det er ikke en kamp jeg har tænkt mig at tage med dem på nogen måde, da det er en kamp jeg ikke forventer at vinde. Sådan er det tit med ildere, og lige med dette har jeg simpelthen ikke lyst til at give dem bakkeaversioner. Jeg flytter dem hvis jeg ser det...men det er umuligt at gøre det konsekvent, de er jo i buret når jeg ikke er hjemme eller sover...