Emne: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Ons Dec 22, 2010 4:35 pm
Hej.. vi har på mit arbejde fået indlevere en albino ilder pige igår.. Hun er ikke stereliseret,vil skyde på at hun er ½-1½ år gammel, hun er meget gul og om hun er renlig ved vi ikke endnu Hun er MEGET bange, men siger ikke noget til og få klippet negle dog er hun ikke glad for ørerensning da hun nok har øremider (hvilket vil blive taget hånd om inden afgang) Hun er meget sød og kærlig når hun først finder ud af at du ikke vil hende noget ondt, og hun bider ikke (endnu) Om hun bliver vaccineret endnu vides endnu ikke
Hun har været fremlyst hos dyrenes beskyttelse men ingen held så nu bliver hun videre formidlet..
Så hvis du kan tilbyde lille pigen hendes "forhåbentligt" sidste hjem så send mig gerne en Pb og så vil jeg sætte dig i kontakt med min chef som så vil stå for formidlingen, prisen vides ikke men bliver ikke uoverskueligt..
anonncen skal ikke lægges ud på andre forummer da jeg har valgt at det kun sakl være herinde den ligger så i må gerne linke hertil men i skal ikke kopiere annoncen tak
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Ons Dec 22, 2010 5:22 pm
Åh stakkels lille pige. Jeg håber virkelig, at hun få et rigtig godt kærligt, og for alt i verden, blivende hjem.
Sender hende et lille kys.
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Ons Dec 22, 2010 6:19 pm
stakkels stakkels lille pige. har i tjekket hende for chip ? håber i finder hende et hjem hurtigs muligt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Ons Dec 22, 2010 6:28 pm
Ja hun er tjekket og intet men hun ahr det godt der hvor hun er for de kender alle sammen mine ildere derude og jeg sørger for hende når jeg er der
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Ons Dec 22, 2010 7:00 pm
Håber der er en der vil tage hende til sig Kæresten siger nej .. Så jeg kan desværre ikke tage imod hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Ons Dec 22, 2010 7:13 pm
og jeg vil bare så gerne ha at hun får et ilderkyndigt hjem da vi gerne vi ha en der ved hva de går ind til ved den bette pus
Men hun får hvertfald en go jul hos os
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Ons Dec 22, 2010 7:43 pm
Jeg har desværre ikke plads til flere ellers ville jeg godt tage hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 12:09 am
mimse-mia skrev:
anonncen skal ikke lægges ud på andre forummer da jeg har valgt at det kun sakl være herinde den ligger så i må gerne linke hertil men i skal ikke kopiere annoncen tak
Hvorfor? Folk har jo ikke en kinamands chance for at tilbyde et hjem, hvis annoncen ingensteder må vises.
Amazing Ferret Opdrætter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 2:28 am
Jill skrev:
mimse-mia skrev:
Hvorfor? Folk har jo ikke en kinamands chance for at tilbyde et hjem, hvis annoncen ingensteder må vises.
Der står jo man godt må linke Så du kan jo bare lave et link indtil her
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 12:31 pm
Som om jeg gider
Stubba Stifter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 12:34 pm
Jill skrev:
Som om jeg gider
Der er ingen der har sagt, at du skal Jill ..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 2:01 pm
jill vær sød og blande dig uden om hvis du ikke har noget brugbart og sige
Jeg vil ikek ha den skal lægge ud da det er mig der har ansvaret for dyret og mig der står for formidling så jeg vil gerne ha at det forblvier til at linke så jeg ved hvor denne annonce er henen
FerretParadise Opdrætter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 2:07 pm
Jamen så vil jeg linke til denne tråd, da jeg da gerne vil forsøge at hjælpe denne stakkels lille pige.
Stubba Stifter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 2:15 pm
FerretParadise skrev:
Jamen så vil jeg linke til denne tråd, da jeg da gerne vil forsøge at hjælpe denne stakkels lille pige.
Hands up
Amazing Ferret Opdrætter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 2:15 pm
Nu mangler vi også en enig knap her
Stubba Stifter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 2:18 pm
Jaa .. jeg ved det godt. har bare lige meget om ørene lige nu - men har ikke glemt det!
Amazing Ferret Opdrætter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 2:22 pm
Det er helt oki Det går nok uden
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Tors Dec 23, 2010 2:56 pm
Pm sendt
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Lør Dec 25, 2010 3:36 pm
Mia, der er en inde på topia der gerne vil tage imod den lille pige og give hende et godt blivende hjem
FerretParadise Opdrætter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Lør Dec 25, 2010 7:01 pm
Mary skrev:
Mia, der er en inde på topia der gerne vil tage imod den lille pige og give hende et godt blivende hjem
Det er jeg virkelig glad for at høre, så var det godt der blev linket derinde til denne tråd.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Lør Dec 25, 2010 11:37 pm
FerretParadise skrev:
Mary skrev:
Det er jeg virkelig glad for at høre, så var det godt der blev linket derinde til denne tråd.
Jep
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Søn Dec 26, 2010 11:19 am
Hej.. anonncen er pt på standby dels fordi jeg har ferie og ikke kan snakke med min chef af samme grund.. Men der er to der har henvendt sig og de har fået et tlf nummer som de skal henvende sig på..
så nu håber vi at de får det gjort så hun kan få et hjem
tak for hjælpen herinde
Gæst Gæst
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Man Dec 27, 2010 6:22 pm
Så er hun væk
Stubba Stifter
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage Ons Dec 29, 2010 3:57 pm
Åh, det var godt
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage
Forladt ilder pige søger et hjem for resten af sine dage