Emne: Søger Silver, pastel, chokolade ilder til kæl;o) Tors Feb 03, 2011 1:49 pm
Hejsa jeg kunne godt tænke mig en af hver af disse farver i form af en dreng eller pige;o) Skriver fordi jeg altid gerne har kunne tænke mig disse farver til mig selv hvor de vil få MASSER af mys og kærlighed.... Hvis nogen skulle se nogle annoncer eller har en voksen eller hvalp må i meget gerne skrive til mig... Søger lidt selvskab til min lille Cam dreng
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Søger Silver, pastel, chokolade ilder til kæl;o) Tors Feb 03, 2011 1:52 pm
var jeg dig ville jeg kigge alle parringstrådende igennem og se om der er noget der falder i din smag. og derefter kontakte de opdrættere du mener har dyr der passer til dig og omvendt. de fleste hvalpe bliver født omkring april/maj måned. så der er lidt tid til at finde den rette hvis du vælger en hvalp
Gæst Gæst
Emne: Sv: Søger Silver, pastel, chokolade ilder til kæl;o) Tors Feb 03, 2011 1:53 pm
Det har jeg været inde og gjordt, men det kunne jo være der var nogen derude som havde en voksen eller sådan noget de ikke ville have mere og så skulle jeg ikke vente helt til sommer hvor der jo kommer hvalpe...
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Søger Silver, pastel, chokolade ilder til kæl;o) Tors Feb 03, 2011 8:29 pm
Hvis du leder efter noget her og nu, tror jeg måske du skal se på salgssiderne på nettet. Eller som Daisy siger .. Så er der nok størst sandsynlighed for at få farverne, når der nu kommer hvalpe
Lige et sidespring: Er det første gang du skal have ilder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Søger Silver, pastel, chokolade ilder til kæl;o) Fre Feb 04, 2011 12:11 pm
Nope har haft ildere i mange år nu... Men det er et stykke tid siden min sidste ilder basse døde... Og var bare lidt usikker på hvordan og hvorledes det nu forgår med opskrivning af hvalp tænkte derfor lige at skrive her ude først..
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Søger Silver, pastel, chokolade ilder til kæl;o) Fre Feb 04, 2011 7:55 pm
Det er også fint .. Jeg var bare nysgerrig.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Søger Silver, pastel, chokolade ilder til kæl;o)