Emilys hvalpe er nu blevet 13 dage gamle.
De har det alle sammen fint, og Emily er også ved at have fået fod på det hele igen.
Vægtene siger i dag:
Dreng: 82g
Pige 1 :71g
Pige 2 : 78g
Jeg har som lovet endeligt fået taget lidt billeder af dem i dag. Kelly og Nadia er jo hjemme på påskeferie, så de hjalp lidt til.
Den lille Angora dreng. Han ligner en dreng der bliver STOR! Hans poter er allerede grande store. Men han er en lille mild dreng. Man kan godt mærke på ham han er ved at være van til os, for når han bliver taget op, så bliver han helt stille med det samme. Det er nok pga den nat vi brugte på ham hvor han jo var i hænder det meste af natten. Tror han ender med at få sin fars rolige og kærlige sind.
Pige 2. Vores lille stille pige, hun er noget så kær og hun er bare en dejlig stille lille en. Hun virker til at have arvet sin fars rolige sind allerede nu, lige som sin bror.
Pige 3. Hun ligner allerede sin mor op af dage. En rigtig lille skrigeballon. Men alligevel er hun bare noget af det kæreste. Hun har det smukkeste lille ansigt, og hun er næst størst i kuldet selvom hun var en af de mindste da de blev født. Så jeg er bare så glad for hun er her endnu og at tingene begynder at gå fremad med hende og de andre to.
Kelly og Nadia var som sagt på besøg i går.. og jeg fik lige lidt gode billeder da pigerne mødte de små i går. Der var stor glæde hos Kelly og Nadia, og de er virkelig gode til at respekterer hvad vi siger de ikke må, og Emily når hun ikke ønsker de skal komme for tæt på hendes børn.
Her er det Nadia med den lille pige 2.
Og Kelly med den lille angora dreng som jo som han plejer faldt i søvn hos Kelly. Han er virkelig så tryk allerede ved mennesker. Det er virkelig herligt!
Det er rigtig de er ret små af deres alder, men det kan godt være fordi vi havde lavet rod i den parring, og nogle af dem er født for tidligt. Men vi er bare så lykkelige for vi har disse 3 pus endnu. Og jeg kan slet ikke forklare med ord hvor meget de betyder for mig.
Deres navne er valgt, og de vil blive offentliggjort i næste uge