Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Dark Crystal Ferret
Teenager
Dark Crystal Ferret

Antal indlæg : 675
Alder : 42
Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland
Antal Ildere : 10

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Empty
IndlægEmne: Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle   Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 1:49 pm

Emilys hvalpe er nu blevet 13 dage gamle.
De har det alle sammen fint, og Emily er også ved at have fået fod på det hele igen.

Vægtene siger i dag:

Dreng: 82g
Pige 1 :71g
Pige 2 : 78g

Jeg har som lovet endeligt fået taget lidt billeder af dem i dag. Kelly og Nadia er jo hjemme på påskeferie, så de hjalp lidt til.

Den lille Angora dreng. Han ligner en dreng der bliver STOR! Hans poter er allerede grande store. Men han er en lille mild dreng. Man kan godt mærke på ham han er ved at være van til os, for når han bliver taget op, så bliver han helt stille med det samme. Det er nok pga den nat vi brugte på ham hvor han jo var i hænder det meste af natten. Tror han ender med at få sin fars rolige og kærlige sind.

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Drengangoralys1

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Drengangoralys2

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Drengangoralys3

Pige 2. Vores lille stille pige, hun er noget så kær og hun er bare en dejlig stille lille en. Hun virker til at have arvet sin fars rolige sind allerede nu, lige som sin bror.

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle MrkPige-Lilla3

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle MrkPigeRd3

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle MrkPigeRd2

Pige 3. Hun ligner allerede sin mor op af dage. En rigtig lille skrigeballon. Men alligevel er hun bare noget af det kæreste. Hun har det smukkeste lille ansigt, og hun er næst størst i kuldet selvom hun var en af de mindste da de blev født. Så jeg er bare så glad for hun er her endnu og at tingene begynder at gå fremad med hende og de andre to.

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle MrkPigeRd1

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle MrkpigeLilla2

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle MrkpigeLilla1

Kelly og Nadia var som sagt på besøg i går.. og jeg fik lige lidt gode billeder da pigerne mødte de små i går. Der var stor glæde hos Kelly og Nadia, og de er virkelig gode til at respekterer hvad vi siger de ikke må, og Emily når hun ikke ønsker de skal komme for tæt på hendes børn.

Her er det Nadia med den lille pige 2.

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle MrkPigerd4

Og Kelly med den lille angora dreng som jo som han plejer faldt i søvn hos Kelly. Han er virkelig så tryk allerede ved mennesker. Det er virkelig herligt!

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle DrengAngoralyss

Det er rigtig de er ret små af deres alder, men det kan godt være fordi vi havde lavet rod i den parring, og nogle af dem er født for tidligt. Men vi er bare så lykkelige for vi har disse 3 pus endnu. Og jeg kan slet ikke forklare med ord hvor meget de betyder for mig.
Deres navne er valgt, og de vil blive offentliggjort i næste uge
Tilbage til toppen Go down
http://crystalferret.webs.com/
Amazing Ferret
Opdrætter
Amazing Ferret

Antal indlæg : 1486
Alder : 50
Bopæl : Assens v. Mariager
Antal Ildere : 13

IndlægEmne: Sv: Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle   Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 5:12 pm

De er så fine Big Smile

Jeg vil så sige angående deres vægt - så er det altså nogle mega hvalpe. Jeg sad og kiggede mine vægtskemaer igennem og alle mine var på højst 65 g som 13 dage. Selv på kuld hvor der var 7
http://www.amazingferret.com
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Alder : 36
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle   Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 6:04 pm

De er godt nok store/tunge Big Smile - Men nu kan jeg jo kun sammenligne med mit kuld fra sidste år - og det var jo også på ni, hehe.

Men de ser rigtig fine ud! Smile
http://www.rainbow-ferrets.dk
starshineferrets
Hvalp
starshineferrets

Antal indlæg : 106

IndlægEmne: Sv: Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle   Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 8:54 pm

LJuvliga Big Smile

Jämfört med mina större kullar (te.x Aylens på 9) så är de verkligen stora... men de ligger omkring i samma viktklass som Cherrys valpar som bara var 4 Big Smile Det lönar sig helt klart att inte ha det så trångt om maten Big Smile

Cherrys valpar dag 13
Gul 84 g

Ofärgad 74 g

Rosa 89 g

Tös 68 g
http://www.starshineferrets.se
Dark Crystal Ferret
Teenager
Dark Crystal Ferret

Antal indlæg : 675
Alder : 42
Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland
Antal Ildere : 10

IndlægEmne: Sv: Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle   Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 11:39 pm

Vi har også været lidt overrasket over hvor hurtigt de tager på i vægt. De tager omkring en 5g på om dagen, somme tider mere. Og det er lidt vildt i forhold til at Emily kun har 4 patter i brug. Nu hvor jeg har undersøgt hende, så er de 3 øverste slet ikke i brug. Men de ligger hos hende hele tiden,Maad og hun vil næsten ikke fjerne sig fra hende. Hvad også gør det er lidt svært at få fælles billeder af dem. for mangler der en, så er Emily der med det samme.
+ hun hele tiden søger os igennem efter den der usynlige hvalp vi helt sikkert gemmer for hende bag ryggen. Fnis
Men ja, jeg syndes de er ved at være godt med.. Og gudskelov for det. For jeg kan bare ikke få nok af dem love
http://crystalferret.webs.com/
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle   Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 11:44 pm

Nuuuurrrrggghhhh!!!! hjertet<3 hjertet hjertet hjertet Hvor er de da bare nusser Hjerte
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle   Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle Icon_minitime

Emily & Micko´s Royale kuld 13 dage gamle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 1 uge gamle ræveunger
» Royalt kuld - 3 uger gamle.
» Royalt kuld 11 uger og 5 dage
» Emmas A kuld- liv og glade dage.
» De Royale Bøller 8 uger

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum