Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Royalt kuld - 3 uger gamle.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dark Crystal Ferret
Teenager
Dark Crystal Ferret

Antal indlæg : 675
Alder : 42
Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland
Antal Ildere : 10

Royalt kuld - 3 uger gamle. Empty
IndlægEmne: Royalt kuld - 3 uger gamle.   Royalt kuld - 3 uger gamle. Icon_minitimeTirs Apr 26, 2011 3:45 pm

Så blev de små 3 uger gamle. Og derfor skal de have deres navne i dag. Applause

For nogle måneder snakkede mig og Robert om hvad vi skulle kalde vores to kuld.
Jeg var sten sikker på navnene til det ene kuld (Shiva & Pixel´s) . Men det Emily og Mickos var jeg i tvivl om.
Mens vi snakkede sjove navne og hvad der kunne være godt kom vi også ind på mine andre dyr og deres navne. Jeg fortalte om historierne bag deres navne osv.
Vi mistede jo William kun en uge efter hans første kuld blev født af Emma, sidste år
Og vi blev derfor enige om at lave et Royalt Kuld. Smile
William var opkaldt efter mit eget tema med vores dyr som er: Prinser, prinsesser, konger osv.
Siden er jeg jo gået lidt væk fra det igen. Så vi har derfor besluttet os for et Royalt kuld denne gang og derfor ikke noget bogstavs kuld.
Navnene er taget fra Royale folk i film og spil, og også fra virkelige royale familier igennem historien. Men vi har dog valgt at give hvalpene to navne som sidste år, så folk selv kan vælge hvilket navn de ønsker at bruge til daglig brug.

Nu er hvalpene fyldt 3 uger og vi har kigget hvalpene godt igennem og fundet dem vi syndes passede bedst til dem.

Og har valgt følgende navne til dem:

Drengens : Dark Crystal Ferret Mialo Kessler Nightlight
Pigen 1: Dark Crystal Ferret Eloise Pretty Pearl
Pige 2: Dark Crystal Ferret Mariposa Diamond Star

Nu ved jeg kom lidt billeder ind af de små I går, så derfor kommer jeg ikke så mange ind I dag..

Først den lille Mialo Kessler Nightlight – som allerede har en ny mor der vendter på ham og som også har været lidt med i at vælge hans navn.
Han er lige så rolig som han plejer, selvom han har nogle dage for tiden hvor han er lidt sur. Jeg fandt ud af i går, det er nok er fordi han er ved at få tænder, så et eller andet sted er det jo klar nok hvis det gør ham mere sur.
Royalt kuld - 3 uger gamle. Mialo

Royalt kuld - 3 uger gamle. Mailo

Så har vi lille Eloise Perrty Pearl, som er den lille rolige pige i kuldet, 2 sek efter jeg begyndte at tage billeder skvattede hun i søvn. Det er en dejlig alder de har.. de er så nemme at tage billeder af Tongue

Royalt kuld - 3 uger gamle. Eliosa

Royalt kuld - 3 uger gamle. ElioSa2

Og så har vi den lille mørke Mariposa Diamond Star. Vores lille smukke pige. Hun bliver ved med at overraske mig, hun er bare så fin. Men hun er stadig en lille hyler. Hun har temperament den lille pus. Rolling on the floor

Royalt kuld - 3 uger gamle. Mariposia

Royalt kuld - 3 uger gamle. MaripiOsia
Tilbage til toppen Go down
http://crystalferret.webs.com/
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Royalt kuld - 3 uger gamle.   Royalt kuld - 3 uger gamle. Icon_minitimeTirs Apr 26, 2011 8:54 pm

hvor er de bare kære Hjerte
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Alder : 36
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Royalt kuld - 3 uger gamle.   Royalt kuld - 3 uger gamle. Icon_minitimeOns Apr 27, 2011 2:19 pm

Hvor går tiden dog hurtigt Smile
Og tillykke til hvalpene med de fine nye navne.
http://www.rainbow-ferrets.dk
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Royalt kuld - 3 uger gamle.   Royalt kuld - 3 uger gamle. Icon_minitime

Royalt kuld - 3 uger gamle.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Royalt Kuld 9 uger
» Royalt Kuld 4 uger i morgen
» Royalt kuld 4 uger og frem.
» Royalt kuld 11 uger og 5 dage
» Royalt Kuld - we are back on the road -

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum