Så bliver Emilys hvalpe 4 uger i morgen, men da jeg ikke har tid til at tage 4 ugers billeder af Emilys hvalpe i morgen har jeg taget billederne af dem i dag.
Og jeg er måske gået lidt amok her med billeder, men de er altså bare så dejlige de små, lige for tiden.
Deres udvikling går så hurtigt, at jeg næsten ikke kan følge med.
De har alle sammen fået tænder, og deres rigtige pels er ved at være helt fremme, de små dun er næsen helt væk på dem alle 3.
Her har i lidt billeder fra i dag.
Først lidt fælles billeder af de små guldklumper.
Mailo og Eloise
Her er de to piger neger barnet Mariposa og smukke lille Eloise
(Mariposa var yderst utilfreds med at skulle få taget billeder i dag, så hun hylede næsten under hele foto forestillingen)
Og så lidt enkelt billeder af de små uldtotter.
Her Mailo Kessler Nightlight, som ændre farve næsten fra dag til dag for tiden. Hans ansigt bliver mere og mere lyst, men samtidig så er hans bagkrop ret mørk. Så vi er meget spændt på hvad hans farve ender ud med.
Den lille yndige Eloise Pretty Pearl, hun er stadig godt 8g under de andre i vægt, så hun er en lille og meget fin pige. Men utrolig sød og stille og ikke mindst charmerende. Hun fedter sig ind hos os for tiden. Som i går hvor hun faldt i søvn under vejningen i mine hænder, og lå og smaskede og gabte skiftevis. Det hele endte ud med hun fik hikke. Og hendes madmor var totalt solgt og kunne næsten ikke slippe hende igen.
Og så har vi lille sorte, ikke sambo men Mariposa Diamond Star. Hun var bestemt ikke indstillet på at få taget billeder i dag. Men hun er blevet en rigtig lille hygge gøj nu. Hun græder ikke nær så meget som i starten. Og i går sad jeg og hyggede med hende under tæppet mens jeg så tv. Hun er blevet meget mere glad for at være oppe og kan godt undvære sin mor i lidt længere tid af gangen nu.
Ugens billede kiks går til Eloise Pretty Pearl
Og så havde Mailo Kessler Nightlight jo besøg af sin nye madmor i fredags, som er ved at gå til fordi tiden går så langsomt indtil hun kan få sin skønne dreng.
Det var alt for nu, håber i kunne lidt billederne.