Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Royalt kuld 4 uger og frem. Søn Maj 15, 2011 4:42 pm
Da vi i øjeblikket igen ikke har noget internet har jeg igen ikke kunnet ligge billeder ind eller kunne skrive nyt om de små charme trolde fra Emily og Mickos kuld. Men jeg har fået lov at låne lidt net hos vores nabo, og derfor får i lige en mindre spærm billede tråd med de små pus. De er virkelig vokset store og frække. Vi er nød til at veje dem i en skål på vores vægt nu, for ellers stikker de af. Og Emily har et hyr med at prøve at fange dem når de stikker af. De spiser helst kød, og bryder sig ikke særlig meget om min mad kunst (eller mangle på samme) når jeg laver duksoup til dem og hvad jeg ellers har prøvet. Det skal være kød og ikke noget andet!!!
Her er så lidt billeder af de små bøller.
Mailo Kessler Nightlight Hans øjne er ikke helt fremme endnu, men de er lige på spring til at være der. Vil tro der går en dag eller to efter at have kigget lidt på ham her til morgen. Han vejer 285g her til morgen.
Mailo og den farlige krokodille
Lille yndige Eliose Pretty Pearl så nu også har fået en lille hagesmæk.
Hun er en rigtig lille diva den lille, - lad vær at kigge på mig jeg har lige delt køje med Brad Pitt
Et farligt vild dyr..
Smukke sorte Mariposa Diamond Star, der stadig mangler et hjem. Og som her til morgen havde fået begge sin to øjne. Det har jeg dog ikke fået billeder af endnu.
Mariposa spiser kylling.
Mailo og Eliose sad og så melodi grand prix med mig i går. Det begyndte dog hurtigt at kede dem, og så fandt de deres egen måde at underholde sig på. Nemlig en god lang slogs kamp
Charme, selvtillid og en lækker pels, og så score du pigen.
Awder du prutter Eliose
Og gud hjælpene om ikke også mad mormor også begyndte at drille.
Man er vel en movie star
Og så faldt Mailo og Eliose ellers godt i søvn mens mor så tv.
Det var lidt for nu. Jeg håber snart jeg får vores nye net op så jeg kan begynde at komme mere fast ind igen. Vi håber på det bliver i næste uge.. men vi må vendte og se.
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Royalt kuld 4 uger og frem. Søn Maj 15, 2011 6:18 pm
Åååååååååååh. Hvor er de dog dejlige!
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Royalt kuld 4 uger og frem. Søn Maj 15, 2011 7:39 pm
Fine billeder. De er godt nok vokset meget
cille Opdrætter
Antal indlæg : 477 Alder : 52 Bopæl : Assens/ ved Mariager Antal Ildere : Mange
Emne: Sv: Royalt kuld 4 uger og frem. Man Maj 16, 2011 12:00 am
De godt nok blevet store... og ham Mailo kan da vist ikke helt bestemme sig for hvad farve han får... på de første ligner han standard, men de sidste ligner han mørk silver. Tror det bliver som mettes linette...nogen gange er hun silver og andre gange "andre farver"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Royalt kuld 4 uger og frem. Tirs Maj 24, 2011 6:46 pm
Mariposa Diamond Star SAVL!!
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Royalt kuld 4 uger og frem. Tirs Maj 24, 2011 10:23 pm