Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

 

 jeg er på ud kik efter min første Dalige ilder

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dannyboy
Nyt medlem
Dannyboy


Antal indlæg : 3

jeg er på ud kik efter min første Dalige ilder  Empty
IndlægEmne: jeg er på ud kik efter min første Dalige ilder    jeg er på ud kik efter min første Dalige ilder  Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 9:00 pm

Hej alle sammen nu har jeg foget mig et bur og er ved at Samle ting ind til min Ilder/fritte

Det jeg søger er en som avler på dem men jeg sider lidt og tænker skal jeg virklige helle vejen til Jyland for at skaffe en ilder ( det kan da ikke passe )
jeg har længe haft lyst til at få mig sådan et lille væsen og har tit tænk på at købe dem i en dyre handle men så ved jeg ikke om de har haft det godt
jeg håber

lidt at jeg kan finde nolge til en god pris men vis det ikke er mulige så jo det jeg ville enlige høre om der er nogle avler om kræng Næstved for på giver snart at prøve på at vide dyre hanldderen ville ikke sige hvor de køber deres så jeg måske kunne se hvordan de har haft det og ville da også godt have nogle billder af den

det er ikke noget som skal være her og nu men vis der er en ungt ilder hun der snart skal føde ilder i nær Næstved håber jeg da i ville svare Smile
Tilbage til toppen Go down
KariN
Hvalp
KariN


Antal indlæg : 130
Alder : 35
Bopæl : Rødovre
Antal Ildere : 3

jeg er på ud kik efter min første Dalige ilder  Empty
IndlægEmne: Sv: jeg er på ud kik efter min første Dalige ilder    jeg er på ud kik efter min første Dalige ilder  Icon_minitimeLør Apr 14, 2012 3:25 pm

Kig på www.ferretopia.eu

Det her forum er mere eller mindre lukket ned, men på ferretopia er der godt gang i den og der er en masse avlere derinde Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.kwj.minisite.dk
 
jeg er på ud kik efter min første Dalige ilder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ilder dims til de kære ilder ejere
» Min første i år! <3
» Vil være den første
» Tillykke med de 6 år mit første kuld
» det første du kommer i tanke om.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Markedsplads

 :: Køb af ilder
-
Gå til: