Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger.
+2
Stubba
Lea
6 deltagere
Forfatter
Besked
Lea Nyt medlem
Antal indlæg : 74 Alder : 33 Bopæl : Søllested Antal Ildere : Balou R.I.P <3 Sofus
Emne: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Fre Maj 07, 2010 2:08 pm
Har en masse ting som jeg ikke bruger, har haft et mani med at købe og købe og købe. og nu har jeg endelig fået rydet op og sat en masse ting til salg. mange af tingene er faktisk helt nye. og aldrig brugt. det har bare ligget i skabet.
Priserne er INKL porto dem der ikke står pp ved (:
Billeder kan sendes pr mail hvis noget har interessere.
Sparkz short , Small - 80kr Friss & Co Bælte - 80kr Stropløst top, S/M - 60kr Sort bluse , Small - 100kr H&M Top grøn, Small - 60kr 3/4 bukser, Small - 100kr Pink top (bagryg), Small - 50kr Bh 70F - 100kr Julekostume, Onesize (36-38) - 150kr Stewadresskostume, Onesize (36-38) - 170kr Mavebælte - 70kr H&M Morgenkåbe, Small - 140kr Rød jakke , S/M - 140kr Leggings, Small - 80kr H&M Nederdel, Small - 80kr Modström shorts, M/L - 100kr Dieseltop, M/L - 70kr Diesel top/kjole , Xs - 70kr Diesel top/kjole, Xs - 70kr Cowboy bukser , Small - 150kr Diva top, S/M - 60kr Jelo bluse, Small - 70kr Everlast bukser, Medium - 130kr Leopard top/kjole str Medium - 130kr 2x hvide toppe str Small - 40kr stk Frækt sæt str onesize - 110kr Lyserøde bluse str S/M - 100kr 3x G-streng sorte str onesize - 20kr stk Kappa bukser str Large - 250kr Cowboy bukser str 36 (xs) - 150kr pp Afslapningsbukser str XL - 200kr
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Man Maj 31, 2010 11:52 am
Lea skrev:
Har en masse ting som jeg ikke bruger, har haft et mani med at købe og købe og købe. og nu har jeg endelig fået rydet op og sat en masse ting til salg. mange af tingene er faktisk helt nye. og aldrig brugt. det har bare ligget i skabet.
Priserne er INKL porto dem der ikke står pp ved (:
Billeder kan sendes pr mail hvis noget har interessere.
Sparkz short , Small - 80kr Friss & Co Bælte - 80kr Stropløst top, S/M - 60kr Sort bluse , Small - 100kr H&M Top grøn, Small - 60kr 3/4 bukser, Small - 100kr Pink top (bagryg), Small - 50kr Bh 70F - 100kr Julekostume, Onesize (36-38) - 150kr Stewadresskostume, Onesize (36-38) - 170kr Mavebælte - 70kr H&M Morgenkåbe, Small - 140kr Rød jakke , S/M - 140kr Leggings, Small - 80kr H&M Nederdel, Small - 80kr Modström shorts, M/L - 100kr Dieseltop, M/L - 70kr Diesel top/kjole , Xs - 70kr Diesel top/kjole, Xs - 70kr Cowboy bukser , Small - 150kr Diva top, S/M - 60kr Jelo bluse, Small - 70kr Everlast bukser, Medium - 130kr Leopard top/kjole str Medium - 130kr 2x hvide toppe str Small - 40kr stk Frækt sæt str onesize - 110kr Lyserøde bluse str S/M - 100kr 3x G-streng sorte str onesize - 20kr stk Kappa bukser str Large - 250kr Cowboy bukser str 36 (xs) - 150kr pp Afslapningsbukser str XL - 200kr
Diverse: Høj/loft seng - 800kr (skal afhentes) Gyngehest - 50kr pp Lysting - 40kr pp pr sæt Aktiveringstæppe med dims - 150kr Bamser - priser byd. Ferplast rør - 150kr pp Trådløst tastertur Uden mus - 150kr Vægtlf - 100kr pp Penisringe - 130kr Fingerclip - 120kr Analdildo - 150kr Tøjsæt til børn - 1-4år sæt med kasket + bluse+shorts/bukser 80kr pr sæt Hvid/creme taske - 50kr pp 2 x punge - 40kr pp stk Headset til sony ericson - 50kr datakabel til nokia - 50kr rivejern - 50kr fad - 70kr Lysestager - 50kr Herstal bordlamper - 200kr Vægte - 60kr
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Søn Jun 06, 2010 12:07 pm
Hvad med at sætte det til salg på dba, guloggratis eller sådan noget? :happy:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Søn Jun 06, 2010 1:03 pm
Hold da op en masse ting :chok: Den blå avis er nok et mere "givende" sted at sælge sådanne ting ja, det er nok mest ildere/ilderting folk vil købe herinde Hvis du forstår
Lea Nyt medlem
Antal indlæg : 74 Alder : 33 Bopæl : Søllested Antal Ildere : Balou R.I.P <3 Sofus
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Søn Jun 06, 2010 5:54 pm
Har oprettet denne tråd hvis nogen herinde kunne være interesseret i det.. jeg bruger forskellige salgsider.
Ellers havde jeg ikke fået solgt over halvdelen af alt det jeg har haft liggende (:
Lea Nyt medlem
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Ons Jun 16, 2010 10:28 am
OPDATERING! IGEN!
Sparkz short , Small - 80kr Friss & Co Bælte - 80kr Stropløst top, S/M - 60kr Sort bluse , Small - 100kr H&M Top grøn, Small - 60kr 3/4 bukser, Small - 100kr Pink top (bagryg), Small - 50kr Bh 70F - 100kr Julekostume, Onesize (36-38) - SOLGT Stewadresskostume, Onesize (36-38) - SOLGT Mavebælte - 70kr H&M Morgenkåbe, Small - 140kr Rød jakke , S/M - 140kr Leggings, Small - 80kr H&M Nederdel, Small - 80kr Modström shorts, M/L - 100kr Dieseltop, M/L - 70kr Diesel top/kjole , Xs - 70kr Diesel top/kjole, Xs - 70kr Cowboy bukser , Small - 150kr Diva top, S/M - 60kr Jelo bluse, Small - 70kr Everlast bukser, Medium - 130kr Leopard top/kjole str Medium - 130kr 2x hvide toppe str Small - 40kr stk Frækt sæt str onesize - SOLGT Lyserøde bluse str S/M - 100kr 3x G-streng sorte str onesize - SOLGT Kappa bukser str Large - 250kr Cowboy bukser str 36 (xs) - 150kr pp Afslapningsbukser str XL - 200kr Sygeplejeske str small - SOLGT Mave top - SOLGT
Diverse: Tøjsæt til børn - 1-2år sæt med kasket + bluse+shorts/bukser 40kr pr sæt
Bawa Opdrætter
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Fre Apr 08, 2011 10:49 am
Jeg vil gerne anbefale dig at sætte dine ting ind på trendsales.dk
Lea Nyt medlem
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tirs Apr 12, 2011 5:50 pm
Bawa skrev:
Jeg vil gerne anbefale dig at sætte dine ting ind på trendsales.dk
Jo tak men kender godt de forskellige salgssider
Bawa Opdrætter
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tirs Apr 12, 2011 8:27 pm
Tænker bare at det måske er bedre at sætte det til salg et sted som er beregnet til den slags. Jeg kigger i hvert fald ikke på ilder fora når jeg leder efter tøj, sko osv. Var jo også bare for at hjælpe dig.
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tirs Apr 12, 2011 8:55 pm
Jeg ville godt nok heller ikke kigge på et ilderfora hvis jeg skulle købe tøj
Men får du overhovedet solgt noget til nogen herinde fra? Ellers er det jo lidt spild af tid at have en tråd herinde
AlisVolatPropiis Hvalp
Antal indlæg : 115
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tirs Apr 12, 2011 9:47 pm
Jeg synes heller ikke lige et ilderforum er det rette sted...
men så igen synes jeg aflagt tøj er noget man giver væk til folk der ikke engang har råd til det billigste tøj...
Lea Nyt medlem
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tors Apr 14, 2011 9:31 pm
Jeg har sat det herinde for at se om der var nogle som var interesseret i det. jo har fået solgt noget igennem ilderforaerne.
Nu er det ikke aflagt tøj men faktisk nyt tøj men det er ok
Amazing Ferret Opdrætter
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tors Apr 14, 2011 9:41 pm
Storkøber du bare tøj og aldrig bruger det siden det er nyt? For der er da godt nok meget
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tors Apr 14, 2011 9:59 pm
Altså normalt giver man det vel væk til Rød kors eller sådan noget. Jeg er altså også enig med de andre om at et Ilderforum ikke er det rigtige sted at sælge den slags.. nyt eller brugt. Men ja.. det er ikke mit forum, så jeg vil ikke gå ind og bestemme noget. Men jeg kan bare ikke rigtig se ideen i at man sælger brugt/eller hvad det nu er tøj på et forum for dyr. Det er så bare min mening
Lea Nyt medlem
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Fre Apr 15, 2011 7:20 pm
Ja jeg har købt meget tøj i sin tid uden at bruge det. også har det bare ligget i skabet eller i en flyttekasse
"Køb og salg af ikke-ilderrelaterede ting." Så har jeg vel ret til at have denne "annonce" uden at folk skal have "ondt i røven over det"
Stubba Stifter
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Fre Apr 15, 2011 8:43 pm
Lea skrev:
Ja jeg har købt meget tøj i sin tid uden at bruge det. også har det bare ligget i skabet eller i en flyttekasse
"Køb og salg af ikke-ilderrelaterede ting." Så har jeg vel ret til at have denne "annonce" uden at folk skal have "ondt i røven over det"
Det er også helt fint
- Jeg tror bare folk undrer sig hehe.
Amazing Ferret Opdrætter
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Fre Apr 15, 2011 9:33 pm
Jeg har skam ikke ondt i røven over du sælger dit tøj
Som Stubba skriver, så undrer jeg mig bare
Lea Nyt medlem
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Lør Apr 16, 2011 9:40 pm
Det er da fint at folk undre sig . men altså hvad er der galt i at jeg har ting til salg jeg har købt i sin tid tænker jeg ..
men gider ikke at diskutere det. har oprettet denne tråd som annonce for at hører henvendelser på det og ikke på hvor vidt folk undre sig og hvad folk tænker.
For det er igen ting jeg har købt i sin tid som jeg aldrig har fået brugt. Jeg ligger sku ikke mit privatliv ud på nettet.
Stubba Stifter
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Søn Apr 17, 2011 12:08 pm
Lea skrev:
Det er da fint at folk undre sig . men altså hvad er der galt i at jeg har ting til salg jeg har købt i sin tid tænker jeg ..
men gider ikke at diskutere det. har oprettet denne tråd som annonce for at hører henvendelser på det og ikke på hvor vidt folk undre sig og hvad folk tænker.
For det er igen ting jeg har købt i sin tid som jeg aldrig har fået brugt. Jeg ligger sku ikke mit privatliv ud på nettet.
Der er heller ingen der beder dig lægge dit privatliv ud ..
.. Tror vidst ikke den er længere nu
Lea Nyt medlem
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tirs Apr 19, 2011 7:33 pm
Åbenbart men nej den er ikke længere. det var på tide der var en som forstod det.
Amazing Ferret Opdrætter
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Tirs Apr 19, 2011 8:07 pm
Du kan da godt svare pænt selvom folk skriver......du farer sq altid op når man skriver i dine tråde. Bliv dog væk hvis du ikke kan klare nogle kommentere dine indlæg
Og lidt frækt at skrive at ingen forstår
Stubba Stifter
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger. Ons Apr 20, 2011 8:27 am
HEY HOV! Ro på!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger.
Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger.