Hej alle i andre lækre pelsdyr!
Jeg fik lov at lege SELV i stuen idag imens Mailo sov og madmor var i bad - madmor er ikke så glad for at jeg leger selv, for som hun siger har jeg en mani med at ødelægge ting .. Jeg ved ikke hvor hun har den idé fra?! ..
Men altså .. Jeg var først rigtig utilfreds over, at madmor ikke havde taget mig med i bad. Jeg ELSKER at være i badekaret når bruseren er tændt! :love: .. Men nej. Madmor sagde, at hun skulle bruge sæbe og så måtte jeg ikke komme med. Sæbe .. Hvad er det?
Men så tog jeg på rundtur rundt i lejligheden, for skulle jo have tiden til at gå. Jeg fandt først alle madfars dvder. Det der papir der er på dem, ikk? Det er UMULIGT at få ud. Men jeg prøvede! .. Så nu er de lidt bidt i .. Ups. Men nå, da denne mission var fuldstændig umulig opgav jeg det. Dumme film!
Jeg kom til at se, at madmor havde fyldt vandskålen i køkkenet - så jeg var lige derude forbi. Men mor havde stilt den HELT forkert. Ih altså. Så jeg flyttede den for hende - så sød er jeg nemlig. Men hun havde fyldt den aaalt for meget, så jeg kom til at spilde (alt vandet) .. Det var ikke så godt, så jeg skyndte at stikke mig af inden mor blev færdig .. Så kunne det jo være hun ville give Mailo skylden, for han plejer at gøre det!
Men så kom jeg ind i stuen og så LYSTE sofaen bare til mig. Så blev nødt til at hoppe op i den. Jeg elsker sofaen! :love: .. Jeg fjernede puderne og begyndte at grave. Det er så sjovt!! .. Der er sådan noget hvidt noget, der kommer ud af sofaen. Madmor kalder det skum - er der nogle af jer der har prøvet at bide det sådan noget?! Dét skulle i næsten prøve
Det var lidt om min dag idag
båååt båtbåt Rofus