Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Hej fra mig også :D

Go down 
+3
Ferretmania
Stubba
minority
7 deltagere
ForfatterBesked
minority
Hvalp
minority

Antal indlæg : 242
Alder : 35
Bopæl : Vejle
Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)

Hej fra mig også :D Empty
IndlægEmne: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 8:58 pm

Hej Big Smile Jeg hedder Christina og bor i Vejle sammen med min forlovede og vores to dejlige ilderdrenge, Santo og Marlon. De er begge kastrerede Smile
Santo var vores første og er en dejlig stille og rolig fyr. Han er 15 måneder, men vi er meget i tvivl om hvad han er... Min veninde, som også har 2, og jeg er blevet enige om at han må være silver, standard, angora... desuden er han en rigtig mors dreng! Mens jeg sidder og skriver dette her ligger han på mit skød og små grynter i søvne Smile Han er så meget mors dreng, at jeg end ikke kan gå på toilettet uden han er med... og hvis jeg ikke er hjemme, siger min kæreste, leder han efter mig Smile Han er på grænsen til besat hehe...
Sammen med Marlon udgør han det perfekte makkerpar. Marlon er nemlig lige modsat af Santo! Han er en rigtig balademager og elsker at drille. Nogle gange når jeg er alene hjemme med dem har han siddet og været ved at besørge i bakken, men set mig og derefter vendt røven ud over og gjort det på gulvet... Han har dog inden for de sidste to måneder artet sig rigtig godt og kan nu finde på og komme og ville falde i søvn på en Smile
De kan godt sammen med andre ildere, men de er ikke særligt gode til at slås Tongue Det er altid dem der får bank og jeg tror at Santo mangler en hel del af sine instinkter. Han er nemlig blevet taget fra sin mor som 5 måneder gammel og blevet flasket op af hans tidligere ejer som ikke havde forstand på ildere. Hun mente blandt andet, at det var synd for ham og komme uden for sit bur... desuden røg hun inde i det lille værelse han stod i, så da han kom til os fik han en kold tyrker... derfor var han ret hys da vi fik ham... Han vil desuden heller ikke spise af andres madskåle og han vil ikke have æggeblomme, råt kød eller andet ildermad...
Det vil Marlon tilgengæld og han nyder at være med sin far i køkkenet Tongue Marlon er fra Soelberg`s SUN ferret og er 1 år, lige for at få det med også Smile

Det var vidst det fra os for denne gang ^^ Skriv endelig hvis der er noget eller hvis der er nogen der vil lege
Knus fra Christina, Jimmy, Santo og Marlon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 9:02 pm

Velkommen til jer alle...
I lyder rigtig hyggelige. Smile
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Alder : 36
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 9:04 pm

Hej og velkommen til! Smile

jeg håber i bliver glade for at være her Smile
http://www.frkstubba.dk
Ferretmania
Opdrætter
Ferretmania

Antal indlæg : 152
Alder : 55
Bopæl : Horsens
Antal Ildere : 6

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 9:11 pm

Hej og velkommen til Smile
http://www.ferretmania.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 9:46 pm

Hej christina velkommen til dette ordenlige forum Big Smile

minority
Hvalp
minority

Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 9:52 pm

tak skal i have alle sammen Smile og hej til dig også Mia Tongue hehe
Daisy
Opdrætter
Daisy

Antal indlæg : 2084
Alder : 47
Bopæl : Fr.værk
Antal Ildere : 8

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 10:25 pm

hej og velkommen herind
http://www.olsen-gullfoss.dk
Stubba
Stifter
Stubba

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 10:29 pm

mimse-mia skrev:
Hej christina velkommen til dette ordenlige forum Big Smile

Ordentlige? Tongue
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 10:32 pm

Stubba.. ja jeg er ikke meget for ferretopia og ilderforum..

sys vi snakker MEGET pænere til hinanden herinde
Sølvsten
Teenager
Sølvsten

Antal indlæg : 558
Alder : 58
Bopæl : Ballerup
Antal Ildere : 6

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 8:40 am

Velkommen!
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:04 am

Velkommen Big Smile
Stubba
Stifter
Stubba

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:09 am

mimse-mia skrev:

Det varmer da at vide Smile Blush .. Tak! Smile
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:12 am

Kan kun være enig med Mimse-Mia.
Håber det bliver ved sådan...
Stubba
Stifter
Stubba

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:21 am

Louise skrev:
Kan kun være enig med Mimse-Mia.
Håber det bliver ved sådan...

Det er hvert fald vores mål! Smile .. Så hvis i oplever andet, må i gerne informere os (kontakte os), så vi kan sætte en stopper for det Smile
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 5:59 pm

mimse-mia skrev:

Hørt Hørt :wow:
minority
Hvalp
minority

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 6:28 pm

Ja det er en dejlig tone der er her Big Smile
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 6:39 pm

Hej og velkommen til, og tak for rosen af vores forum :colgate: stedet for alle der elsker ildere Blink
http://www.ferretsofmilkyway.dk
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 6:59 pm

Hej og velkommen Big Smile
http://www.rainbow-ferrets.dk
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hej fra mig også :D   Hej fra mig også :D Icon_minitime

Hej fra mig også :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg vil da også.
» Så kom jeg også herind
» Så kom vi også i avisen. :-)
» Jeg må vidst også hellere..
» har i også prøvet at lege med en sofa?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Alt om ildere

:: Præsentation
-
Gå til: