Antal indlæg : 242 Alder : 35 Bopæl : Vejle Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
Emne: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 8:58 pm
Hej Jeg hedder Christina og bor i Vejle sammen med min forlovede og vores to dejlige ilderdrenge, Santo og Marlon. De er begge kastrerede Santo var vores første og er en dejlig stille og rolig fyr. Han er 15 måneder, men vi er meget i tvivl om hvad han er... Min veninde, som også har 2, og jeg er blevet enige om at han må være silver, standard, angora... desuden er han en rigtig mors dreng! Mens jeg sidder og skriver dette her ligger han på mit skød og små grynter i søvne Han er så meget mors dreng, at jeg end ikke kan gå på toilettet uden han er med... og hvis jeg ikke er hjemme, siger min kæreste, leder han efter mig Han er på grænsen til besat hehe... Sammen med Marlon udgør han det perfekte makkerpar. Marlon er nemlig lige modsat af Santo! Han er en rigtig balademager og elsker at drille. Nogle gange når jeg er alene hjemme med dem har han siddet og været ved at besørge i bakken, men set mig og derefter vendt røven ud over og gjort det på gulvet... Han har dog inden for de sidste to måneder artet sig rigtig godt og kan nu finde på og komme og ville falde i søvn på en De kan godt sammen med andre ildere, men de er ikke særligt gode til at slås Det er altid dem der får bank og jeg tror at Santo mangler en hel del af sine instinkter. Han er nemlig blevet taget fra sin mor som 5 måneder gammel og blevet flasket op af hans tidligere ejer som ikke havde forstand på ildere. Hun mente blandt andet, at det var synd for ham og komme uden for sit bur... desuden røg hun inde i det lille værelse han stod i, så da han kom til os fik han en kold tyrker... derfor var han ret hys da vi fik ham... Han vil desuden heller ikke spise af andres madskåle og han vil ikke have æggeblomme, råt kød eller andet ildermad... Det vil Marlon tilgengæld og han nyder at være med sin far i køkkenet Marlon er fra Soelberg`s SUN ferret og er 1 år, lige for at få det med også
Det var vidst det fra os for denne gang ^^ Skriv endelig hvis der er noget eller hvis der er nogen der vil lege Knus fra Christina, Jimmy, Santo og Marlon
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 9:02 pm
Velkommen til jer alle... I lyder rigtig hyggelige.
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 9:04 pm
Hej og velkommen til!
jeg håber i bliver glade for at være her
Ferretmania Opdrætter
Antal indlæg : 152 Alder : 55 Bopæl : Horsens Antal Ildere : 6
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 9:11 pm
Hej og velkommen til
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 9:46 pm
Hej christina velkommen til dette ordenlige forum
minority Hvalp
Antal indlæg : 242 Alder : 35 Bopæl : Vejle Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 9:52 pm
tak skal i have alle sammen og hej til dig også Mia hehe
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 10:25 pm
hej og velkommen herind
Stubba Stifter
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 10:29 pm
mimse-mia skrev:
Hej christina velkommen til dette ordenlige forum
Ordentlige?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Tirs Jul 13, 2010 10:32 pm
Stubba.. ja jeg er ikke meget for ferretopia og ilderforum..
sys vi snakker MEGET pænere til hinanden herinde
Sølvsten Teenager
Antal indlæg : 558 Alder : 58 Bopæl : Ballerup Antal Ildere : 6
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 8:40 am
Velkommen!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 11:04 am
Velkommen
Stubba Stifter
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 11:09 am
mimse-mia skrev:
Det varmer da at vide .. Tak!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 11:12 am
Kan kun være enig med Mimse-Mia. Håber det bliver ved sådan...
Stubba Stifter
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 11:21 am
Louise skrev:
Kan kun være enig med Mimse-Mia. Håber det bliver ved sådan...
Det er hvert fald vores mål! .. Så hvis i oplever andet, må i gerne informere os (kontakte os), så vi kan sætte en stopper for det
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 5:59 pm
mimse-mia skrev:
Hørt Hørt :wow:
minority Hvalp
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 6:28 pm
Ja det er en dejlig tone der er her
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 6:39 pm
Hej og velkommen til, og tak for rosen af vores forum :colgate: stedet for alle der elsker ildere
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Hej fra mig også :D Ons Jul 14, 2010 6:59 pm