Vi mistede desværre William i torsdags i sidste uge.. Vi var oppe ved hvalpene i 10 minutter og han lå og sov inde i vaske rummet..
Da vi kommer ned har han fået kraset døren op ud til. :\'(
Vi har ikke set ham siden..
Vi har stadig ikke hørt eller set noget til min elskede dreng. Jeg er ved at være alvorligt bange for det her.. Ved gud jeg håber han er ok
Jeg syndes snart jeg har prøvet alt, og vi har ikke fået én eneste hendvenelse på ham. Kun de små fodspor jeg kigger på hver dag i naboens have
.
Jeg har sat en transport kasse op ude i haven og mad og vand.. Men der har slet ikke været nogen, hverken at spise eller krylle tæpperne i transport kassen.
Jeg har ringet til alle dyrinternater, politi, falck og dyrlæger.. Men ingen har set noget.
Nogen bud på hvad jeg mere kan gøre.. Slår en anoncce op i vores lokale avis og ugeblad. Håber det virker.. Bare en har set ham eller noget. Så jeg ved han er set..
Mit hjerte brister snart af sorg og anger over det her..
Hvis nogen ser noget, bare et eller andet. Kan i kontakte os på min mail.. Den er :
blackdiamondferret@gmail.comWilliams er chippet og det her er hans chip nummer.. 528246000265531