Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Efterlysning- William er væk :'(

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous

Efterlysning- William er væk :'( Empty
IndlægEmne: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:40 am

Vi mistede desværre William i torsdags i sidste uge.. Vi var oppe ved hvalpene i 10 minutter og han lå og sov inde i vaske rummet..

Da vi kommer ned har han fået kraset døren op ud til. :\'(

Vi har ikke set ham siden..

Vi har stadig ikke hørt eller set noget til min elskede dreng. Jeg er ved at være alvorligt bange for det her.. Ved gud jeg håber han er ok Sad
Jeg syndes snart jeg har prøvet alt, og vi har ikke fået én eneste hendvenelse på ham. Kun de små fodspor jeg kigger på hver dag i naboens have Efterlysning- William er væk :'( 99897 .
Jeg har sat en transport kasse op ude i haven og mad og vand.. Men der har slet ikke været nogen, hverken at spise eller krylle tæpperne i transport kassen.

Jeg har ringet til alle dyrinternater, politi, falck og dyrlæger.. Men ingen har set noget.

Nogen bud på hvad jeg mere kan gøre.. Slår en anoncce op i vores lokale avis og ugeblad. Håber det virker.. Bare en har set ham eller noget. Så jeg ved han er set..
Mit hjerte brister snart af sorg og anger over det her..

Hvis nogen ser noget, bare et eller andet. Kan i kontakte os på min mail.. Den er : blackdiamondferret@gmail.com

Williams er chippet og det her er hans chip nummer.. 528246000265531
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 10:07 am

Det er jeg virkelig ked af at høre Maria :\'(

Men hvis der er fodspor i naboens have kan det så ikke være at han render rundt i området? Eller har det kun været en enkelt gang?

Tænker på jer og krydser fingre for at I finder ham hurtigt!
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 11:11 am

Få fat i et par mårfæller, de der trådnet nogen.. Brug hans yndligs godbid som lokkemad, og så ellers sæt dem op der hvor du kunne forestille dig han kunne være. Nok mest i buskads osv, men jeg er sikker på han nok er i nærheden af jeres hus. Det er mit beste bud for tror ikke at selvom i ser ham at i så kan fange ham.
Men han dør ikke af sult der er mange fugleunger og han kan sagtens klare en kamp med en kat.

X-er fingre for han snart bliver fundet
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: hey hey hey   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 1:06 am

Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 1:14 am

lol havde ikke lige tjekket den ordentligt igennem, men man ved aldrig måske nogen der kender ham aligvel..
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 6:12 pm

William er detsværre stadig væk..
Jeg er efterhånden der hvor jeg tror der er nogen der har nuppet ham. For ingen har set eller hørt noget, siden den 21 hvor han forsvandt.
Vi har sat seddler op men ingen reagerer.
Jeg ved ikke helt hvad man så gør. vi har sat dusøren op på ham nu, så vi håber måske det kan få lidt skub i folk.
Sølvsten
Teenager
Sølvsten

Antal indlæg : 558
Alder : 58
Bopæl : Ballerup
Antal Ildere : 6

IndlægEmne: Sv: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 9:57 pm

Black Diamond skrev:
William er detsværre stadig væk..
Jeg er efterhånden der hvor jeg tror der er nogen der har nuppet ham. For ingen har set eller hørt noget, siden den 21 hvor han forsvandt.
Vi har sat seddler op men ingen reagerer.
Jeg ved ikke helt hvad man så gør. vi har sat dusøren op på ham nu, så vi håber måske det kan få lidt skub i folk.

Det er simpelthen så sørgeligt.
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 11:47 pm

Er han stadig væk?
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Alder : 36
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 6:51 pm

^ Ja det er han Smile
http://www.rainbow-ferrets.dk
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Efterlysning- William er væk :'(   Efterlysning- William er væk :'( Icon_minitime

Efterlysning- William er væk :'(
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Efterlysning af ilderejer i Radio Horsens
» Angoraferretry William & Angoraferretry Emma

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Hjælp

:: Efterlysning